Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Nie równa praca silnika - spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Kolega posiada autko z silnikiem AJM i coś sie z nim dzieje.

To znaczy tak jak w temacie autko jest bardzo słabe i silnik nie równo pracuje, czasem słychać metaliczny dźwięk a gdy zaczyna łapać temperature nagle przez pewien czas pracuje głośniej.

Termostat jest do wymiany.

Czy można coś powiedzieć co autku dolega po tych logach???

Komputer pokazał takie błędy po autoscanie:

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 18945

Shop #: WSC 00012

1 Fault Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

57-00 - Electric Circuit Failure

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 Q

Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-10 - - - Intermittent

Poniżej umieszczami logi:

Dynamiczne

001311zc4.jpg

030810ai5.jpg

Basic setting:

03bswg9.jpg , 04bsef4.jpg

11bstt8.jpg

Statyczne:

00statcc7.jpg

03staths1.jpg

04statrw2.jpg

05statjo6.jpg

10statst3.jpg

13statkr3.jpg

Opublikowano

korekcja dawek wygląda tragicznie :confused4:

Opublikowano

niedostatecznie nagrzany silnik lub termostat do wymiany - temperatura silnika w trakcie logów to 80,1C

Opublikowano

Pisałem w pierwszym poscie że termostat do wymiany.Więc nie dało sie żeby silnik miał 90.

Co może być przyczyną złej korekcji dawek? Pompowtrysk był wymieniany - ale po wymianie doszły kolejne usterki o których pisałem.

Przepływka też wymoieniona bo poprzednia coś kulała.

Silnik zachowuje się teraz dziwnie, do tego jak stoi na jałowym biegu to z pod maski przez chwile wydobywają się spaliny w n iedużej ilości.

Opublikowano

-ciezka sprawa .. bledy nic nie mowia -uszkodzone ESP,nie grzeje lusterko zewnetrzne pasazera

-logi dynamiczne wygladaja znosnie [dziwne ze nie mam mocy ]

-EGR zaslepiony

korekcje sa tragiczne ... albo cos z pompkami albo motor wyzional ducha ...

Opublikowano

Ale te dawki to nie są do końca dobre.

Poza tym nie wydaje Wam się, że może być po lekkim chipie ?

Turbinka też ma lekkie wahania ciśnień.

Opublikowano

Ale te dawki to nie są do końca dobre.

Poza tym nie wydaje Wam się, że może być po lekkim chipie ?

Turbinka też ma lekkie wahania ciśnień.

a co z tymi dawkami nie tak ... ? [jasniej prosze] :naughty:

chyba nie... to jest AJM ... [przynajmniej doladowanie nie jest ruszone]

Opublikowano

a wogóle trzeba zrobic uzupełnienie w FAQ żeby dla PD ludzie nie robili grupy 004 w trybie BS

Opublikowano

a co z tymi dawkami nie tak ... ? [jasniej prosze] :naughty:

Jakieś nierówne takie (życzenie, ograniczenie itp) :naughty:

a wogóle trzeba zrobic uzupełnienie w FAQ żeby dla PD ludzie nie robili grupy 004 w trybie BS

Zaraz to właśnie dopiszę.

Opublikowano

Jakieś nierówne takie (życzenie, ograniczenie itp) :naughty:

no wlasnie .... tez jednak to zauwazyles :naughty: .... ale ja nie mam pojecia dlaczego tak jest ?

[moze ktos ma jakies pomysly ? ]

Opublikowano

albo motor wyzional ducha ...

Mechanik tak samo to zdiagnozował.

to moze jednak mial racje .... :confused4:

Opublikowano

albo motor wyzional ducha ...

Mechanik tak samo to zdiagnozował.

to moze jednak mial racje .... :confused4:

Straszna ta prawda by była :confused4:

Właśnie właściciel autka czyta tego posta - pozdrawiam :hi:

Jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób czy to na pewno motor jest padaka??

Opublikowano

albo motor wyzional ducha ...

Mechanik tak samo to zdiagnozował.

to moze jednak mial racje .... :confused4:

Straszna ta prawda by była :confused4:

Właśnie właściciel autka czyta tego posta - pozdrawiam :hi:

Jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób czy to na pewno motor jest padaka??

sprawdzic kompresje ...

Opublikowano

z ust mi to wyjałes

pozniej poprawic styki kazdej PD

Opublikowano

No jednak autko jest po sprawdzeniu kompresji i okazało się że jest za niska :confused4:

ile wyszło .... ?

Opublikowano

Nie wiem dokladnie ile wyszlo ale mechanik powiedzial ze o dwie jednostki za mało niż standard.

Jak sie dowiem dokładnie ile to napisze.

Opublikowano

Nie wiem dokladnie ile wyszlo ale mechanik powiedzial ze o dwie jednostki za mało niż standard.

Jak sie dowiem dokładnie ile to napisze.

to sie dowiedz ...

Opublikowano

Nie wiem dokladnie ile wyszlo ale mechanik powiedzial ze o dwie jednostki za mało niż standard.

Jak sie dowiem dokładnie ile to napisze.

:wallbash: q-va, jak ja lubie taką precyzje ( mechaników) :ranting1:

co to jest jednostka? kreska na manometrze? czy Pa, bar, kG/m2, atm, at, psi, ? nic tylko pała.

powinien dac ci wydruk ciśnienia. silnik był dobrze nagrzany? tzn 90C

na zapas sie nie martw mogla sie przeciez wysrac uszczelka pod glowica pomiedzy cylindrami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...