Pikuś Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Witam Ponizej zamieszczam moje logi do oceny Takie bledy byly: 00519 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71 Czujnik MAP – niskie napięcie – G71 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71 00527 Czujnik temperatury powietrza wejściowego – G72 I standardowy 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej Bledow nie ma. powiem, ze auto przechodzilo w tryb awaryjny ale nie przy pelnym bucie, a delikatnie przyspieszajac. Kto szczeli jaka byla przyczyna?
lukjar7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 zastanawia mnie 3 i 4 pozycja w 8 grupie, przepływka przeciez mierzy ok no i kolega nie trzyma nogi w podłodze :gwizdanie:
spanky Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 zastanawia mnie 3 i 4 pozycja w 8 grupie, przepływka przeciez mierzy ok no i kolega nie trzyma nogi w podłodze :gwizdanie: nic w 008 nie ma dziwnego ... zalane duzo gnoju i tyle ... [autko po programie] gdyby trzymal sendal w podłodze to w [008] 2=3=4 .... [i tak powinno byc a nieduzo brakuje ] widac dywanik sie zawinal ....
lukjar7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 zastanawia mnie 3 i 4 pozycja w 8 grupie, przepływka przeciez mierzy ok no i kolega nie trzyma nogi w podłodze :gwizdanie: nic w 008 nie ma dziwnego ... zalane duzo gnoju i tyle ... [autko po programie] gdyby trzymal sendal w podłodze to w [008] 2=3=4 .... [i tak powinno byc a nieduzo brakuje ] widac dywanik sie zawinal .... własnie mam pytanie czy na podstawie logów da się określić czy autko ma chipsa bo kolega ma passata 1.9 tdi pd 115 HP i jego przeszłość jest nie znana a coś za dobrze chodzi czy jak go zloguje czy bedzie dało sie wywnioskować czy ma chipsa?? a z tego co wyczytałem to FAQ to w grupie 8 2 poz ma byc najwieksza 3 poz najmniejsza 4 posrednia pomiedzy druga a trzecia to mowisz jak autko ma program to te trzy poz powinny byc równe?
pre_pl Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 lukjar, w 008 przy chipie powinno być odpowiednio więcej, ale zasada jest podobna jak w serii. Przepływomierz to 008, w 003 to EGR Tutaj dość słabo działa EGR (log BS 003), zrobiłbym też 011 na 4 biegu jeszcze z butem na 100%.
lukjar7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 lukjar, w 008 przy chipie powinno być odpowiednio więcej, ale zasada jest podobna jak w serii. Przepływomierz to 008, w 003 to EGR Tutaj dość słabo działa EGR (log BS 003), zrobiłbym też 011 na 4 biegu jeszcze z butem na 100%. kolego a w 003 w blokach chcesz mi powiedzieć ze na poz 2 i 3 to nie są wskazania przepływomierza?
Pikuś Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Opublikowano 11 Lutego 2008 Przemo popraw sie. Co do nie 100% deptania to fakt nie ja deptalem No a co koledzy powiecie o bledach i ich przyczyn??
lukjar7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 nie słychać syczenia jak dajesz gazu?
Pikuś Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Opublikowano 11 Lutego 2008 syczenia???????????/ Zobacz jakie jest doladowanie i jak N75 je ogranicza, o jakim Ty syczeniu piszesz??
lukjar7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 sorry pochrzaniłem tematy, patrzyłem w logi z innego tematu a tam było małe doładowanie i myślałem ze rozszczelnienie
baskecior Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 własnie mam pytanie czy na podstawie logów da się określić czy autko ma chipsa bo kolega ma passata 1.9 tdi pd 115 HP i jego przeszłość jest nie znana a coś za dobrze chodzi czy jak go zloguje czy bedzie dało sie wywnioskować czy ma chipsa?? a z tego co wyczytałem to FAQ to w grupie 8 2 poz ma byc najwieksza 3 poz najmniejsza 4 posrednia pomiedzy druga a trzecia to mowisz jak autko ma program to te trzy poz powinny byc równe? Oczywiście , że się da: 011 i 008 do oględzin. Dziś właśnie udowodniłem sprzedającemu , że nie ma chipsa , mimo że w ogłoszeniu tak deklarował ... kopara opadła mu do ziemii Mowa o ślicznym AFN`ku automacie, którego pomagałem kupować. [br]Dopisany: 11 Luty 2008, 19:43 _________________________________________________ Przemo popraw sie. Co do nie 100% deptania to fakt nie ja deptalem No a co koledzy powiecie o bledach i ich przyczyn?? Podciśnienia czy padnięte ładowanie /akumulator ?
krzysiek23 Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 no ja mam cos podobnego ze notfault pojawia sie nawet przy normalnej jezdzie,trzymajac ta sama predkosc,kierownice czyscilem i po 1000tys.km znowu to samo,dlatego jestem ciekaw co tutaj wyjdzie bo problem podobny,tylko u mnie w czasie przyspieszania slychac jakby wirnik o cos tarl i jak wychamowuje to tez slychac ten dzwiek,ale jak czyscilem turbo bylo sucho,zadnego oleju i luzow na obu wirnikach dlatego pomyslalem ze moze tarcie jest o ta metalowa oslonke przed wirnikiem wyglada jak podkladka ktora chroni przed ewentualn.smieciami,nagram filmik to wzuce do oceny jak co.....
lukjar7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Oczywiście , że się da: 011 i 008 do oględzin. Dziś właśnie udowodniłem sprzedającemu , że nie ma chipsa , mimo że w ogłoszeniu tak deklarował ... kopara opadła mu do ziemii Mowa o ślicznym AFN`ku automacie, którego pomagałem kupować. czyli będzie podniesione ciśnienie i większe dawki ? bo właśnie ja do końca nie wiem co robi chip
baskecior Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Oczywiście , że się da: 011 i 008 do oględzin. Dziś właśnie udowodniłem sprzedającemu , że nie ma chipsa , mimo że w ogłoszeniu tak deklarował ... kopara opadła mu do ziemii Mowa o ślicznym AFN`ku automacie, którego pomagałem kupować. czyli będzie podniesione ciśnienie i większe dawki ? bo właśnie ja do końca nie wiem co robi chip Zmiana mapy wtrysku i ciśnienia doładowania, podniesienie granicy ograniczenia momentu obrotowego. W telegraficznym skrócie.
Gość Murzyn Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Pikus - a podmien przeplywke na jakas sprawniejsza
spanky Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Podciśnienia czy padnięte ładowanie /akumulator ? cos mi sie wydaje ze chyba nie to ...[choc sam bym na to stawial] Pikus - a podmien przeplywke na jakas sprawniejsza a co tej dolega ?
Gość Murzyn Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Nie napisalem ze jej cos dolega Nie obcina dawek wiec jest ok Patrzac na gr 003 to jak na chipsniete auto troszke malo mierzy. (cisnienie ok, wiec i filtr pewnie czysty) Zdarzaly sie przypadki ze wlasnie LMM powodowala wejscie w tryb awaryjny "z nikad" idac tym tokiem rozumowania mozna podmienic dziadówe i zobaczyc czy bedzie dalej wystepowal problem. Oczywiscie moze to byc zupelnie inna przyczyna, ale podmiana to jest 5 min roboty Chyba ze macie lepsze pomysly co dolega autku?
pre_pl Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Chyba ze macie lepsze pomysly co dolega autku? ja już napisałem, zrobiłbym jeszcze na jałowych 003, oraz 011 na czwartym biegu. EGR w miarę dobrze tu działa, ale jakby wolno się przełączał... lukjar, 003 to wskazania z mapy EGR - oczywiście są tam pomiary z LMM, ale to wciąż z EGR.
Pikuś Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Opublikowano 11 Lutego 2008 Dobrze chlopaki mysla :th: Wiec problem byl bardzo blachy i polegal na peknieciu przewodu idacego od n75 do sterowania kierowcnicami. Pekl na laczeniu przejsciowki. Chyba dlatego nie przechodzil przy mocnym deptaniu bo i wieksze podcisnienei wystepowalo i nie bylo takiej nieszczelnosci na tym laczniku. Wnioskujac to wychodzi, ze vacum pompa jest slaba co by tez rozwiazywalo problem slabego wspomagania hamulcy, Moze ktos wie jakie podcisnienie powinna dawac pompa vacum? Zastanawia mnie tylko blad temp. w dolocie bo co on ma do tego?? Murzyn, przeplywka nawet nowa nic tu nei zmieni bo ta nei obcina dawek.
spanky Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Nie napisalem ze jej cos dolega Nie obcina dawek wiec jest ok Patrzac na gr 003 to jak na chipsniete auto troszke malo mierzy. (cisnienie ok, wiec i filtr pewnie czysty) Zdarzaly sie przypadki ze wlasnie LMM powodowala wejscie w tryb awaryjny "z nikad" idac tym tokiem rozumowania mozna podmienic dziadówe i zobaczyc czy bedzie dalej wystepowal problem. Oczywiscie moze to byc zupelnie inna przyczyna, ale podmiana to jest 5 min roboty Chyba ze macie lepsze pomysly co dolega autku? Murzynku ale na podstawie tego co mierzy [003] wyznacza dawki [008] a te wygladaja wzorcowo wiec wniosek jest jeden lmm mierzy prawidłowo .... P.S dla porownania dodam ze u mnie przy doładowaniu 1,35 bar lmm [003] mierzy bardzo podobnie ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się