kolekurs Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Sprawa wygląda tak że wpadłem w dużą kałużę a raczej w "jezioro" woda dostała się do silnika przez filtr powietrza, samochód zgasł i nie chciał odpalić (raz lekko odpalił i zaraz zgasł) zaciągnąłem go na lince do warsztatu. Wylałem wodę z przewodów intercolera, odkręciłem świece i pod ciśnieniem wywaliłem wodę z komory spalania, wymieniłem filtr i samochód odpalił. Lecz samochód z rana przy odpalaniu strasznie kopci :/ i strasznie telepie do tego gdy już się rozgrzeje przy obrotach 1800/2000 w czasie jazdy czuć drgania sczytałem błędy Vagiem i oto rezultat :/ zastanawiam się co się stało z pierwszym cylindrem Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 016 FP HW: 028 101 212 8 Component: R4 2,0L EDC G000SG 9383 Revision: --H01--- Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 62499 142 52062 VCID: 76E8E4863E9D2BAC 3 Faults Found 000258 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 2 Mileage: 233893 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 882 /min Speed: 8.0 km/h Load: 0.0 % Duty Cycle: 100.6 % Bin. Bits: 00101111 Mass Air / Rev.: 285.0 mg/str Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str 006469 - Control Module 1 for Cooling Fan: Output Short Circuit P1945 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Mileage: 233893 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 840 /min Speed: 2.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.07 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: 77.4°C Duty Cycle: 22.5 % 000769 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Mileage: 233965 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 882 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.14 V Inj. Quantity: 2.96 mg/str Temperature: 27.0°C (no units): 0.0 Readiness: 0 1 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 BR Component: A4 Klimaautomat 2833 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 72E0D89652F5378C 1 Fault Found 01592 - Air Quality Sensor (G238) 30-00 - Open or Short to Plus ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl Part No: 8E0 907 279 L Component: int. Lastmodul NDL 0504 Coding: 11012 Shop #: WSC 06325 VCID: 3B7E35B2453FB6C4 1 Fault Found 02071 - Local Databus 57-00 - Electric Circuit Failure ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Part No SW: 8E0 920 931 P HW: 8E0 920 931 P Component: KOMBI+WFS 4 H12 0110 Revision: 0110 Serial number: 00000000000000 Coding: 0006041 Shop #: WSC 00750 259 95192 VCID: 356A238A631B60B4 1 Fault Found 00668 - Supply Voltage Terminal 30 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl Part No: 8E0 959 433 BP Component: Komfortgerát T85 3332 Coding: 07024 Shop #: WSC 06325 VCID: 8004025EEC59951C Part No: 8E1959801H Component: Tőrsteuer.FS BRM 0406 Part No: 8E1959802B Component: Tőrsteuer.BF BRM 0205 1 Fault Found 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-00 - Single-Wire Operation ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 8E0-035-192-RNSE.lbl Part No SW: 4B0 035 192 P HW: 4B0 035 192 P Component: RNS-E HIGH EU H44 0750 Revision: 01S Serial number: AUZBZ7H0003973 Coding: 0311715 Shop #: WSC 02335 785 00200 VCID: 2A5000F6BAA53F4C 1 Fault Found 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 246 Time Indication: 0 Date: 2011.08.02 Time: 16:29:28 Freeze Frame: Voltage: 10.70 V Mileage: 655350 km Count: 808 Clock: 08:39 ------------------------------------------------------------------------------- Address 77: Telephone Labels: 8P0-862-335.lbl Part No SW: 8P0 862 335 C HW: 8P0 862 335 C Component: FSE_255x BT H18 0160 Revision: 00000001 Serial number: 00000000278832 Coding: 0011822 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 366824867E1D6BAC 1 Fault Found 01304 - Radio 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 3 Reset counter: 16 End ---------------------------------------------------------------------
Sztomel Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Posypało błędami elektryki. Wystaw auto na działanie słońca i otwórz pokrywę silnika oraz drzwi a pod koniec dnia skasuj błędy i sprawdź, które powrócą. Najbardziej bym się przejmował błędem świadczącym o braku zapłonu paliwa na 1 cylindrze.
michalik Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Sprawdz cisnienie na cylindrach jezeli zassalo ci wode na tloki a raczej na pewno moglo ci skrzywic korbowod.
kolekurs Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Rano wykasowałem błędy, telepanie nie ustąpiło i jeździłem cały dzień i znów podłączyłem i oto rezultaty Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 016 FP HW: 028 101 212 8 Component: R4 2,0L EDC G000SG 9383 Revision: --H01--- Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 62499 142 52062 VCID: 76E8E4863E9D2BAC No fault code found. Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 BR Component: A4 Klimaautomat 2833 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 72E0D89652F5378C 1 Fault Found 01592 - Air Quality Sensor (G238) 30-00 - Open or Short to Plus ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl Part No: 8E0 907 279 L Component: int. Lastmodul NDL 0504 Coding: 11012 Shop #: WSC 06325 VCID: 3B7E35B2453FB6C4 1 Fault Found 02071 - Local Databus 57-00 - Electric Circuit Failure ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Part No SW: 8E0 920 931 P HW: 8E0 920 931 P Component: KOMBI+WFS 4 H12 0110 Revision: 0110 Serial number: 00000000000000 Coding: 0006041 Shop #: WSC 00750 259 95192 VCID: 356A238A631B60B4 1 Fault Found 01304 - Radio 004 - No Signal/Communication - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl Part No: 8E0 959 433 BP Component: Komfortgerát T85 3332 Coding: 07024 Shop #: WSC 06325 VCID: 8004025EEC59951C Part No: 8E1959801H Component: Tőrsteuer.FS BRM 0406 Part No: 8E1959802B Component: Tőrsteuer.BF BRM 0205 1 Fault Found 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-00 - Single-Wire Operation ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 8E0-035-192-RNSE.lbl Part No SW: 4B0 035 192 P HW: 4B0 035 192 P Component: RNS-E HIGH EU H44 0750 Revision: 01S Serial number: AUZBZ7H0003973 Coding: 0311715 Shop #: WSC 02335 785 00200 VCID: 2A5000F6BAA53F4C 1 Fault Found 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 16 Time Indication: 0 Date: 2011.08.02 Time: 16:29:28 Freeze Frame: Voltage: 10.60 V Mileage: 655350 km Count: 908 Clock: 21:41 ------------------------------------------------------------------------------- Address 77: Telephone Labels: 8P0-862-335.lbl Part No SW: 8P0 862 335 C HW: 8P0 862 335 C Component: FSE_255x BT H18 0160 Revision: 00000001 Serial number: 00000000278832 Coding: 0011822 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 366824867E1D6BAC 1 Fault Found 01304 - Radio 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 10 Reset counter: 40 End ---------------------------------------------------------------------
IDUAL Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Błędów na silniku już nie ma może logi rozwiązały by zagadke telepania szczególnie te odpowiedzialne za pompowtryski.
kolekurs Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Niestety nie robiłem tego nigdy poinstruuje mnie ktoś jak zrobić te logi ?
IDUAL Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 W zależności jaki program używasz jeżeli vaga lub vcds to wchodzisz w engine main block i tam robisz logi statyczne i dynamiczne. Statyczne czyli na postoju z zapalonym silnikiem (logujesz ok 10 sekund) i dynamiczne na 3 biegu od 1500obr do 4200obr. Kazdy log osobno. Logi po których mniej wiecej można sprawdzić pompki to 013 018 023 statyczne . Aha silnik musi mieć 90 stopni czyli być rozgrzany. Komplet logów jaki można zrobić znajdziesz z diagnostyce vag w górnych tematach
kolekurs Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 vcds, ile logów trzeba zrobić ?
cieniasek1981 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Najlepiej zrob komplet logow: statyczne, dynamiczne i BS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się