MAGIC87 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 ernestoo może się czepiam, ale po co na wlocie turbiny od strony zimnej takie okazałe opaski? na tych waskich to przeciez by to zrzuciło po 2 przejazdach
ernestoo Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 I jak ten AFN teraz na tej turbawce?? Jakieś pomiary mocy/momentu, logi? Na razie nie robiłem programu/pomiaru, czekam na map sensor 3 barowy ernestoo może się czepiam, ale po co na wlocie turbiny od strony zimnej takie okazałe opaski? no czepiasz się chciałem już to skończyć więc założyłem co miałem, docelowo muszę przerobić ten dolot bo niepotrzebnie się przewęża na 45 i później rozszerza przy wejściu turbo na 55 a z filtra wyjście ma chyba 60mm ernestoo może się czepiam, ale po co na wlocie turbiny od strony zimnej takie okazałe opaski? na tych waskich to przeciez by to zrzuciło po 2 przejazdach nie zrzuciło by bo od tej strony turbawa zasysa powietrze z filtra
Piotrek98igo Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 tak smiesznie to wyglada z tyloma opaskami
Michał Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 ernestoo może się czepiam, ale po co na wlocie turbiny od strony zimnej takie okazałe opaski? na tych waskich to przeciez by to zrzuciło po 2 przejazdach nie zrzuciło by bo od tej strony turbawa zasysa powietrze z filtra to też miałem na myśli
symeks Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam. Moje fanty w koncu zostaly dostarczone: 1. flansza pod gtb2260vk p&p 2. Flansza pod wydech 3. Podstawa pod gruszke 4. zasilanie olejem ... 5. splyw oleju juz upatrzony 6. turbo tez juz upatrzone tylko kupic mam nadzieje ze wyrobie sie z zakupami do swiat bo bede tylko 2 tyg w pl i chcialem ogarnac temat pzdr docelowo ma to wygladac tak (zdjecia ze znanej juz strony Darkside Developments - Home )
alvaro Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 symeks skąd brałeś flansze i przewody ??
symeks Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 symeks skąd brałeś flansze i przewody ?? z uk. adres strony na dole posta.
seba1-2 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 a mógłbyś ją odrysować na kartce papieru ?? i wrzucić skana?? mielibyśmy gotowca do wykonania takiej flanszy
symeks Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 a mógłbyś ją odrysować na kartce papieru ?? i wrzucić skana?? mielibyśmy gotowca do wykonania takiej flanszy Odrysowac moge nie ma problemu, gorzej moze byc ze skanowaniem. nie mam do dyspozycji skanera, czy zdjecie z aparatu z miarka moze byc?pzdr P.S. wracam 22.gru do pl takze po tej dacie moglbym dac skan i dokladne wymiary.
nandoz Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Mam pytanko co do spasowania kolaktora z flanszą . To ma tak wyglądać ??? Jak z przeplywem spalin ( chodzi mi o tą "subtelną" różnice miedzy srednicami otworów w kolektorze i flanszy).pozdr.
przepychacz Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 ...podsumowując...poprawcie mnie jeśli się mylę...nie ma dużego problemu żeby włożyć Gtb1756vk do AVF lub AWX (kwestia jednego otworu i regulacji gruszki??)...zamontował to ktoś już w B6??
ernestoo Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 ...podsumowując...poprawcie mnie jeśli się mylę...nie ma dużego problemu żeby włożyć Gtb1756vk do AVF lub AWX (kwestia jednego otworu i regulacji gruszki??)...zamontował to ktoś już w B6?? Czy jest tu gdzieś napisane że nie ma problemu z montażem? Parę postów wyżej masz napisane z grubsza co trzeba zmienić. Sama regulacja gruszki nie wystarczy bo nie da się tego wprost wyregulować - trzeba przerobić cięgno i dorobić ogranicznik kierownic oraz go wyregulować, wywiercenie otworu owszem, przeróbka wydechu, spływ oleju z turbiny, dolot powietrza - inna średnica (55mm), wyjście powietrza doładowanego z turbiny (50mm). Może coś jeszcze, tyle z najważniejszych.
dejf Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Niektórzy twierdzą, że nie trzeba robić ogranicznika... Fajnie jest zwiększyć przelot w kolektorze wydechowym (turbo będzie lepiej wstawało). Najlepiej zastosować kolektor rurowy.
krystian821 Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Ja wlasnie jestem na etape rezaqnia gtb 1756vk w avf i nie jest tak zle najgorsze oarnac sterowanie geometria ale mysle ze w przyszlym tyg skoncze to wkleje fotki.
dejf Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Ja wlasnie jestem na etape rezaqnia gtb 1756vk w avf i nie jest tak zle najgorsze oarnac sterowanie geometria ale mysle ze w przyszlym tyg skoncze to wkleje fotki. Stosujesz ogranicznik?
krystian821 Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Tak raczej dam ogranicznik,pozatym zmieniam dzwignie sterujaca kierownicami na taka krotka jak w gt1749 no i bedzie pod innym kontem ustawiona(bardziej w dol bo ta ori jest za wysoko,pozatym pracuje w innym zakresie bo jest dluzsza).Jakby co to moge miec na spzedaz flansze do polaczenia turbo z wydechem z kwasowki 10mm,oraz do egr z 3mm kwasa,no i jakby ktos potrzebowal to znajomy sprzedaje turbinki ,wypiaskowane,wyszkielkowane,sprawdzone na wywazarce i dowazarce-nie regenerowane jakby co to PW.TUrbo z kolektorem juz przymierzone,ori filtr powietrza sie miesci,polaczenie z turbo tez wypada dobrze,ja polaczylem ori wezem(kawalkiem)ktory zostal z demontazu poprzedniej turbiny.
dejf Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Tak raczej dam ogranicznik,pozatym zmieniam dzwignie sterujaca kierownicami na taka krotka jak w gt1749 no i bedzie pod innym kontem ustawiona(bardziej w dol bo ta ori jest za wysoko,pozatym pracuje w innym zakresie bo jest dluzsza).Jakby co to moge miec na spzedaz flansze do polaczenia turbo z wydechem z kwasowki 10mm,oraz do egr z 3mm kwasa,no i jakby ktos potrzebowal to znajomy sprzedaje turbinki ,wypiaskowane,wyszkielkowane,sprawdzone na wywazarce i dowazarce-nie regenerowane jakby co to PW.TUrbo z kolektorem juz przymierzone,ori filtr powietrza sie miesci,polaczenie z turbo tez wypada dobrze,ja polaczylem ori wezem(kawalkiem)ktory zostal z demontazu poprzedniej turbiny. Stosujesz pierścień uszczelniający między kolektorem wydechowym a turbiną?
krystian821 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Nie przeciez ori tez nie ma zadnego uszczelnienia,chyba ze beda jakies przedmuchy to albo dam jedno i drugie do splanowania albo wytne uszczelke z 0,5 mm blachy miedzianej.
dejf Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Nie przeciez ori tez nie ma zadnego uszczelnienia,chyba ze beda jakies przedmuchy to albo dam jedno i drugie do splanowania albo wytne uszczelke z 0,5 mm blachy miedzianej. Oryginalnie jest pierścień uszczelniający. Jutro podam nr OE, bo mam to w aucie. Ja mam flansze splanowaną a powierzchnia turbiny wydaje się ok. Ten pierścień jest opcjonalny.
krystian821 Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Jestem na koncowym etapie trzeba tylko wszystko poskladac.Pare fotek: ---------- Post dopisany 18-05-2012 at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2012 at 10:46 ---------- Cos cisza w temacie modzi ktos jeszcze gtb? ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:24 ---------- Cos cisza w temacie modzi ktos jeszcze gtb?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się