dejf Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Tylko, że na tym filmiku z RS4, Ibiza sika NOSem i to podgrzanym dochodzi wtedy jakieś 60Nm
rob555 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 panowie nie widzę nigdzie w necie fotek z GTB1756 i oryginalną puszką filtra powietrza,szczerze powiem że nawet po demontażu blachy która jest na puszce nie bardzo się to zmieści,nie chciałbym wchodzić w stożek może puszka od AJMa lub AFNa? No patrz...a wlasnie dzis oddalismy auto (passat awx) z GTB2260 ktore zmiescilo sie pieknie w orginalne miejsce gruszka obok podluznicy i lekko podcieta org pucha od filtra lezy jak fabryka....gdyby nie FMIC malo kto by poznal ze cos wiecej tam siedzi
daniels Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 u mnie już też nawet 2,5cm luzu jest...
krystian821 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 panowie nie widzę nigdzie w necie fotek z GTB1756 i oryginalną puszką filtra powietrza,szczerze powiem że nawet po demontażu blachy która jest na puszce nie bardzo się to zmieści,nie chciałbym wchodzić w stożek może puszka od AJMa lub AFNa? No patrz...a wlasnie dzis oddalismy auto (passat awx) z GTB2260 ktore zmiescilo sie pieknie w orginalne miejsce gruszka obok podluznicy i lekko podcieta org pucha od filtra lezy jak fabryka....gdyby nie FMIC malo kto by poznal ze cos wiecej tam siedzi dokladnie tak samo jest w moim bylym aucie
dejf Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 panowie nie widzę nigdzie w necie fotek z GTB1756 i oryginalną puszką filtra powietrza,szczerze powiem że nawet po demontażu blachy która jest na puszce nie bardzo się to zmieści,nie chciałbym wchodzić w stożek może puszka od AJMa lub AFNa? No patrz...a wlasnie dzis oddalismy auto (passat awx) z GTB2260 ktore zmiescilo sie pieknie w orginalne miejsce gruszka obok podluznicy i lekko podcieta org pucha od filtra lezy jak fabryka....gdyby nie FMIC malo kto by poznal ze cos wiecej tam siedzi Wykres dostępny?
rob555 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 224/420 a wykres od tego czy wlasciciel sie pochwali. Ale rowno wyszlo
dejf Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 224/420 a wykres od tego czy wlasciciel sie pochwali. Ale rowno wyszlo Fajny wynik. A jak oceniasz mój wykres?
daniels Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 224/420 a wykres od tego czy wlasciciel sie pochwali. Ale rowno wyszlo pompki jakie miał?
rob555 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 224/420 a wykres od tego czy wlasciciel sie pochwali. Ale rowno wyszlo Fajny wynik. A jak oceniasz mój wykres? Bardzo ladny rowny i do konca. Dobry setup pod wzgledem mechanicznym musisz miec a teraz coraz ciezej o takie szt. Daniels1980 seryjne 073AL o nieznanym przebiegu...
peter22 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 panowie takie pytanie , jest jakis projekt z turbina od silnika 3.0 tdi do 2.0 tdi . Zastanawiam sie nad czyms takim bo juz mocy brakuje
Cordii Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 panowie takie pytanie , jest jakis projekt z turbina od silnika 3.0 tdi do 2.0 tdi . Zastanawiam sie nad czyms takim bo juz mocy brakuje Nie wiem jakie masz pompki, ale 230-250 PS powinno wyjść ;-)
RS Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 I ja sie dołącze do pytania. Tak czytam ten temat i coraz bardziej sie nakrecam na tego Garreta. Ktoś tu juz pisał ze ma Garreta w BRD , ale nie napisał tez czy mu sie dół zmienił. Ja jestem typem kierowcy który lubi jeździć momentem obrotowym- oczywiście z głowa, ale jak czasami chce dorzucić do pieca to robię to juz na wyższych obrotach, no i wlasnie tu jest problem z tym. Zdaje sobie sprawę ze DPF ma tez swój udział w tym ze dół zamula strasznie. Wlasnie założyłem nowy silnik (rok produkcji 2010) który ma tez nowe pompki założone w serwisie teraz w marcu, no i nowe sprzeglo (ASO)- czyli baza jest zdrowa, jedyne co jest to turbo mi przeladowuje, ale myśle ze to od tego ze auto pól roku prawie było rozebrane i może coś tam zardzewialo, chociaż prz montażu miała jakieś luzy juz, ale mi powiedziano ze KKK tak często ma i jeździ, więc założyłem. Jak zwal tak zwal, możliwe ze będę musiał zainwestować i tak w nowe turbo. Kręci mnie ten garret 2260. Myśle ze bez usunięcia DPF da mi on średnia radość z jazdy, więc i to chciałbym zrobić, i w jego miejsce założyć rurę. Teraz takie pytanie do doświadczonych: Czy znacie jakieś solidne warsztaty które mi w tym pomogą? Region dolnego śląska lub śląska. Czy powinnienem jeszcze coś zrobić żeby to jechało? Porting glowicy odpada, chyba ze z tym starym coś sie jeszcze da zrobić. W późniejszym czasie ewentualnie FMIC i dodatkowa chlodnica oleju. Czekam na uwagi.
dejf Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 FMIC obowiązkowo razem z gtb powinno być założone. Chłodnica oleju - jeżeli olej przy twojej jeździe nie przekracza 120st. to moim zdaniem nie musowo. Co jeszcze? Na pewno wydech, albo przynajmniej sam downpipe 2.5-2.75 cala. Ja mam od początku do końca 2.6 i jest ok. We Wrocławiu Evolution Motorsport szczyci się dobrymi wynikami z gtb.
RS Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 FMIC obowiązkowo razem z gtb powinno być założone. Chłodnica oleju - jeżeli olej przy twojej jeździe nie przekracza 120st. to moim zdaniem nie musowo. Co jeszcze? Na pewno wydech, albo przynajmniej sam downpipe 2.5-2.75 cala. Ja mam od początku do końca 2.6 i jest ok.We Wrocławiu Evolution Motorsport szczyci się dobrymi wynikami z gtb. Juz kiedys zaczalem sie z tym bawic, ale nie skonczylem. Z tego czasu mam zrobiony wlasnie downpipe z kwasowki o takiej srednicy jak jest wylot z turbo BRD (nie wiem ile cali tam jest), z tym ze jest to taka wyprofilowana rura ktora wkrecam w miejsce DPF-a. Z tym ze nie ma zadnych otworow na czujniki, bo mysle ze na pewno sonda i 2 czujnik temp musi zostac, mimo ze DPF bedzie usuniety. Co do reszty wydechu to w BRD nie ma tlumnika srodkowego, bo od DPF (pozniej downpipe) idzie gruba rura ktora przechodzi w takie spodnie i tam masz 2 tlumniki koncowe. Wiec mysle ze z wydechem nie ma potrzeby wiecej przerabiac, jak tylko zamiana DPF na downpipe. Co do FMIC-a to w sumie mialby podobna obietosc jak moje 2 seryjne, a czy wydajnosc? Tego wlasnie nie wiem. A co do oleju to na codzien mi nie bedzie podchodzil, tylko czasami chyba musialbym uwazac na trasie jakbym chcial dluzej tak okolo 200km/h pomykac, ale mysle ze na poczatek zaloze zegar temperatury oleju, zeby widziec wyraznie zachowanie sie mojego oleju. Bedzie tak ok?
juby_p Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 co do wydajności to odczytaj vagiem temperaturę w dolocie jak będziesz się rozpędzał od 0 do 200 i przy 200 podaj odczyt i jaka temperatura na zewnątrz jest to powiem ci jak jest z wydajnością w porównaniu z FMIC
dejf Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Jeżeli 2 side coolery mają wystarczające wloty to być może wystarczą.
Piotrek98igo Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 nie sadze zeby 2 smice daly rade przy duzym doladowaniu...
rob555 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 GTB na 1.9 bara ledwie grzeje FMICa...nie mieli powietrza jak male pipki wiec nie podgrzewa go tak mocno. Dwa SMICe dadza rade
dejf Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 GTB na 1.9 bara ledwie grzeje FMICa...nie mieli powietrza jak male pipki wiec nie podgrzewa go tak mocno.Dwa SMICe dadza rade Fakt - zasys ta turbina ma niesamowity. Robert - mierzycie dawke po przepływce czy po mapsensorze?
peter22 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 A jeździ już ktoś na takiej turbo od 3.0 tdi??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się