Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko, że na tym filmiku z RS4, Ibiza sika NOSem i to podgrzanym :D dochodzi wtedy jakieś 60Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie nie widzę nigdzie w necie fotek z GTB1756 i oryginalną puszką filtra powietrza,szczerze powiem że nawet po demontażu blachy która jest na puszce nie bardzo się to zmieści,nie chciałbym wchodzić w stożek może puszka od AJMa lub AFNa?

No patrz...a wlasnie dzis oddalismy auto (passat awx) z GTB2260 ktore zmiescilo sie pieknie w orginalne miejsce gruszka obok podluznicy i lekko podcieta

org pucha od filtra lezy jak fabryka....gdyby nie FMIC malo kto by poznal ze cos wiecej tam siedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie nie widzę nigdzie w necie fotek z GTB1756 i oryginalną puszką filtra powietrza,szczerze powiem że nawet po demontażu blachy która jest na puszce nie bardzo się to zmieści,nie chciałbym wchodzić w stożek może puszka od AJMa lub AFNa?

No patrz...a wlasnie dzis oddalismy auto (passat awx) z GTB2260 ktore zmiescilo sie pieknie w orginalne miejsce gruszka obok podluznicy i lekko podcieta

org pucha od filtra lezy jak fabryka....gdyby nie FMIC malo kto by poznal ze cos wiecej tam siedzi :)

dokladnie tak samo jest w moim bylym aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie nie widzę nigdzie w necie fotek z GTB1756 i oryginalną puszką filtra powietrza,szczerze powiem że nawet po demontażu blachy która jest na puszce nie bardzo się to zmieści,nie chciałbym wchodzić w stożek może puszka od AJMa lub AFNa?

No patrz...a wlasnie dzis oddalismy auto (passat awx) z GTB2260 ktore zmiescilo sie pieknie w orginalne miejsce gruszka obok podluznicy i lekko podcieta

org pucha od filtra lezy jak fabryka....gdyby nie FMIC malo kto by poznal ze cos wiecej tam siedzi :)

Wykres dostępny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

224/420 a wykres od tego czy wlasciciel sie pochwali. Ale rowno wyszlo :)

Fajny wynik. A jak oceniasz mój wykres?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

224/420 a wykres od tego czy wlasciciel sie pochwali. Ale rowno wyszlo :)
pompki jakie miał?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

224/420 a wykres od tego czy wlasciciel sie pochwali. Ale rowno wyszlo :)

Fajny wynik. A jak oceniasz mój wykres?

Bardzo ladny rowny i do konca. Dobry setup pod wzgledem mechanicznym musisz miec a teraz coraz ciezej o takie szt.

Daniels1980 seryjne 073AL o nieznanym przebiegu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie takie pytanie , jest jakis projekt z turbina od silnika 3.0 tdi do 2.0 tdi . Zastanawiam sie nad czyms takim bo juz mocy brakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja sie dołącze do pytania. Tak czytam ten temat i coraz bardziej sie nakrecam na tego Garreta. Ktoś tu juz pisał ze ma Garreta w BRD , ale nie napisał tez czy mu sie dół zmienił. Ja jestem typem kierowcy który lubi jeździć momentem obrotowym- oczywiście z głowa, ale jak czasami chce dorzucić do pieca to robię to juz na wyższych obrotach, no i wlasnie tu jest problem z tym. Zdaje sobie sprawę ze DPF ma tez swój udział w tym ze dół zamula strasznie. Wlasnie założyłem nowy silnik (rok produkcji 2010) który ma tez nowe pompki założone w serwisie teraz w marcu, no i nowe sprzeglo (ASO)- czyli baza jest zdrowa, jedyne co jest to turbo mi przeladowuje, ale myśle ze to od tego ze auto pól roku prawie było rozebrane i może coś tam zardzewialo, chociaż prz montażu miała jakieś luzy juz, ale mi powiedziano ze KKK tak często ma i jeździ, więc założyłem. Jak zwal tak zwal, możliwe ze będę musiał zainwestować i tak w nowe turbo.

Kręci mnie ten garret 2260. Myśle ze bez usunięcia DPF da mi on średnia radość z jazdy, więc i to chciałbym zrobić, i w jego miejsce założyć rurę.

Teraz takie pytanie do doświadczonych:

Czy znacie jakieś solidne warsztaty które mi w tym pomogą? Region dolnego śląska lub śląska. Czy powinnienem jeszcze coś zrobić żeby to jechało? Porting glowicy odpada, chyba ze z tym starym coś sie jeszcze da zrobić. W późniejszym czasie ewentualnie FMIC i dodatkowa chlodnica oleju. Czekam na uwagi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC obowiązkowo razem z gtb powinno być założone. Chłodnica oleju - jeżeli olej przy twojej jeździe nie przekracza 120st. to moim zdaniem nie musowo. Co jeszcze? Na pewno wydech, albo przynajmniej sam downpipe 2.5-2.75 cala. Ja mam od początku do końca 2.6 i jest ok.

We Wrocławiu Evolution Motorsport szczyci się dobrymi wynikami z gtb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC obowiązkowo razem z gtb powinno być założone. Chłodnica oleju - jeżeli olej przy twojej jeździe nie przekracza 120st. to moim zdaniem nie musowo. Co jeszcze? Na pewno wydech, albo przynajmniej sam downpipe 2.5-2.75 cala. Ja mam od początku do końca 2.6 i jest ok.

We Wrocławiu Evolution Motorsport szczyci się dobrymi wynikami z gtb.

Juz kiedys zaczalem sie z tym bawic, ale nie skonczylem. Z tego czasu mam zrobiony wlasnie downpipe z kwasowki o takiej srednicy jak jest wylot z turbo BRD (nie wiem ile cali tam jest), z tym ze jest to taka wyprofilowana rura ktora wkrecam w miejsce DPF-a. Z tym ze nie ma zadnych otworow na czujniki, bo mysle ze na pewno sonda i 2 czujnik temp musi zostac, mimo ze DPF bedzie usuniety. Co do reszty wydechu to w BRD nie ma tlumnika srodkowego, bo od DPF (pozniej downpipe) idzie gruba rura ktora przechodzi w takie spodnie i tam masz 2 tlumniki koncowe. Wiec mysle ze z wydechem nie ma potrzeby wiecej przerabiac, jak tylko zamiana DPF na downpipe.

Co do FMIC-a to w sumie mialby podobna obietosc jak moje 2 seryjne, a czy wydajnosc? Tego wlasnie nie wiem. A co do oleju to na codzien mi nie bedzie podchodzil, tylko czasami chyba musialbym uwazac na trasie jakbym chcial dluzej tak okolo 200km/h pomykac, ale mysle ze na poczatek zaloze zegar temperatury oleju, zeby widziec wyraznie zachowanie sie mojego oleju.

Bedzie tak ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wydajności to odczytaj vagiem temperaturę w dolocie jak będziesz się rozpędzał od 0 do 200 i przy 200 podaj odczyt i jaka temperatura na zewnątrz jest to powiem ci jak jest z wydajnością w porównaniu z FMIC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli 2 side coolery mają wystarczające wloty to być może wystarczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTB na 1.9 bara ledwie grzeje FMICa...nie mieli powietrza jak male pipki wiec nie podgrzewa go tak mocno.

Dwa SMICe dadza rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTB na 1.9 bara ledwie grzeje FMICa...nie mieli powietrza jak male pipki wiec nie podgrzewa go tak mocno.

Dwa SMICe dadza rade

Fakt - zasys ta turbina ma niesamowity. Robert - mierzycie dawke po przepływce czy po mapsensorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...