Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

Uderzaj w gtb2260vk, nic innego. No i wydech zrób do tego, bez tego nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mosqitt myślę nad tym samym, jeśli się nie sprzeda w swoim arlu, tylko waham się między gtb17 a gtb22 Boję się tylko że jazda po mieście (co u mnie jest prawie cały czas) będzie upierdliwa, (tzn będzie słaby dół) na chwile obecną zjeżdżając np z ronda na 3 biegu jak chce szybko zjechać dodaje troszeczkę gazu i od 1500obr jadę a nie czekam albo redukuję, i bardzo mi to podoba. Jeździłem kiedyś tdikiem na gt22 to nie wyobrażam sobie jak tym można normalnie jeździć po mieście, podobno te gtb wstają dużo szybciej ale nie miałem okazji doświadczyć tego jeżdżąc takim autem. Zrób szybko u siebie to może i ja się przekonam:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam na przejażdżkę. juby_p dziś jechał to niech się wypowie o dole w moim klekocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mosqitt myślę nad tym samym, jeśli się nie sprzeda w swoim arlu, tylko waham się między gtb17 a gtb22 Boję się tylko że jazda po mieście (co u mnie jest prawie cały czas) będzie upierdliwa, (tzn będzie słaby dół) na chwile obecną zjeżdżając np z ronda na 3 biegu jak chce szybko zjechać dodaje troszeczkę gazu i od 1500obr jadę a nie czekam albo redukuję, i bardzo mi to podoba. Jeździłem kiedyś tdikiem na gt22 to nie wyobrażam sobie jak tym można normalnie jeździć po mieście, podobno te gtb wstają dużo szybciej ale nie miałem okazji doświadczyć tego jeżdżąc takim autem. Zrób szybko u siebie to może i ja się przekonam:D

Nie ma co porównywać turbiny GT22 do gtb22, Jezdziłem tdi na tych turbinach i nie masz sie co martwić dołem na gtb22 bo wstanie praktycznie tak samo co seryjna z ARL'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy na gtb22 wyjdzie sporo więcej niż na 17 w seryjnym arlu ze zmienionym tylko wydechem. Okolice 215KM by mnie zadowoliły, i właśnie nie wiem czy pchać się w dużą czy mniejszą. A dwa czy seryjne szybkozłączki wytrzymują ciśnienie rzędu 1,8-1,9 bara? Czy pasowałoby robić cały custom-dolot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam na przejażdżkę. juby_p dziś jechał to niech się wypowie o dole w moim klekocie.

dół jest ok mylśę że lepiej niż seria, a góra miażdży kręgosłup:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam na przejażdżkę. juby_p dziś jechał to niech się wypowie o dole w moim klekocie.

dół jest ok mylśę że lepiej niż seria, a góra miażdży kręgosłup:)

Najlepsze jest rano przy rześkim powietrzu jak sie rozgrzeje to nawet jak sie wstanie lewa noga to moment humor sie poprawia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już mi się podoba . Czas szukać zadbana turbawke i dalej modzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dwa czy seryjne szybkozłączki wytrzymują ciśnienie rzędu 1,8-1,9 bara? Czy pasowałoby robić cały custom-dolot.

U mnie te szybkozłączki rozleciały się w trasie, a że nic innego nie było pod ręką, wszystko jest skręcone na takie opaski

opaska-zaciskowa-nierdzewna-9-mm.jpg

trzyma aż miło heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko do ilu wystarcza moje wtryski ? Silnik mam nowy z 2010 roku przebieg 10.000km. Wiadomo ze wydech trzeba zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TURBOSPRĘŻARKA GTB2260VK Zestaw do 2.0 TDi - BKD (2423446604) - motoAllegro

TUNING TURBO GTB2260VK 1.9TDI ZAWÓR PODCIŚNIENIOWY (2423232460) - motoAllegro pany a ktora lepiej brac z przyspawanym kolektorem czy na dorobionych flanszach(ma ktos przedmuchy o ktorych mowa w aukcji nr.1),zrobilem se smaka na GTB i chyba BRD odpuszcze i pojde w GTB 17(do tego wydech 2,5+downpipe,pompa 11,map 051C,kolektor ssacy awx,sprzeglo awx,dolot nierdzewka,wtryski 230 i nowy slupek 89tys...mil....mysle ze okolo 200ps mozna sie spodziewac zakladajac ze pompa i slupek dadza rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ta cenę to ani to ani to:) GTB1756 bez flanszy da się założyć na kolektor a turbinę da się kupić za niecałe 1000zł nowa grucha 200zł a za 800zł da się kupić graty na FMIC:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym szedł we flansze, bo jak nie daj bóg padnie Ci turbo to kolektor też raczej wyrzucisz... Ja mam flanszę przyspawaną do kolektora - turbo przykręcone bez żadnej uszczelki, jedynie posmarowane pastą i nie ma przedmuchów. Powierzchnie muszą być idealnie równe.

Zresztą tyle siana za którąkolwiek opcję, więc gwarancja jakaś myślę, że powinna być na wytrzymałość spawów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra to zaczynam szukać gtb1756, myślę że do mocy w którą celuje nie ma sensu pchać się w 22 skoro i tak prawie cały czas jeżdżę po mieście. Teraz tak potrzebna jest mi turbina i kolektor awx/avf plus flansza, ma ktoś namiar kto je robi? Gruszkę mam gdzieś w garażu. Jeszcze mam pytanie odnoście smarowania, trzeba coś przerabiać w arlu aby podłączyć przewód od smarowania oleju? I do tego wydech, przy gtb17 starczy mi zrobienie samego DP 3" czy walić do końca? (zależy mi aby było w miarę cicho)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś polecić kogoś kto profesjonalnie przerobi GTB17 na podciśnienie ? Jeśli ktoś by podpowiedział dodatkowo kto by zrobił przerobiony kolektor do avf to bym już miał komplet informacji. Puki co mam turbinę i kombinuję jak to wszystko złożyć do kupy. Od bidy pozostaje Mroozo z VW GOLF forum, ale to ostateczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...