krystian821 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Dla niedowiarkow: ---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ---------- krzysiek23 jutro jest u ciebie
baszmak7 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 świetnie,tylko na 1 fotce widać że turbo naparza o blache...
krystian821 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Nic nie slychac,wiec nie uderza przeciez silnik nie lata na boki tak zebt walic w ta blache auto jezdzi juz tak chyba z 4 miesiac a zdjecia robione dzisiaj i jak widac nie ma tam zadnych sladow uderzen,tak wyszlo foto w rzeczywistosci est tam male wglebienie(wystarczy mlotkiem pie...)
hornet Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 świetnie,tylko na 1 fotce widać że turbo naparza o blache... taki kąt robienia foto. Na kolejnych już widać że nic się nie dzieje
baszmak7 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 hornet na kolejnych to raczej już nic nie widać,mnie zastanawia jedna rzecz ja blachy nie mam okleiłem tylko puszkę przy turbie alu wygłuszeniem żaroodpornym
juby_p Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Dla niedowiarkow Nie to żebym nie wierzył ale chciałem zobaczyć u innych:) j swoje turbo i kolektor wyrezałem i teraz leży i czeka cierpliwie aż ograne wydech, z tym lataniem silnika n boki to bym się nie zakładał ---------- Post dopisany at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany at 23:39 ---------- hornet na kolejnych to raczej już nic nie widać,mnie zastanawia jedna rzecz ja blachy nie mam okleiłem tylko puszkę przy turbie alu wygłuszeniem żaroodpornym Moim zdaniem wystarczy bo w filtrze i tak jest przewietrzanie non stop to ma tylko znaczenie dla samej obudowy plastikowej i być może na postoju wiec to niema znaczenia większego i jak jeszcze IC jest wydajny to tym bardziej;)
krystian821 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Siedzi na ori gumach o zdjecia sie nie czepiac bo ja ich nie robilem-nie mam juz tego auta,zreszta spytajcie jozka czy cos tam wali to wam powie.
marewel Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 W instrukcji montażu regenerowanej turbiny jest napisane ze zasilanie oleju i spływ musi być w skierowany idealnie pionowo w dół czy gtb to nie dotyczy?
juby_p Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 W instrukcji montażu regenerowanej turbiny jest napisane ze zasilanie oleju i spływ musi być w skierowany idealnie pionowo w dół czy gtb to nie dotyczy? Dotyczy, ale to idealnie pionowo jest deko przesadzone są dopuszczalne odchyłki, na fotkach kolegi jest rzeczywiście sporo przekręcone w innym aucie tez widziałem podobne ustawienie. Jakby się ktoś czepiał taki kąt determinuje montaż gruszki:)
krystian821 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Jesli to tyczy sie moich fotek to jest w pionie nie ma tam wiekszego odchylku jsk 5 stopni jozek tak kijowo fotki zrobil,pozatym dopuszczalne odchylenie wynosi ok 15 stopni
Kowi87 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 A jest juz na forum jakieś B5 na pompievp37 wystrojone z GTB 1756vk:eusathink:
dejf Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 A jest juz na forum jakieś B5 na pompievp37 wystrojone z GTB 1756vk:eusathink: Raczej nie, ale możesz być pierwszy
_evolution Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 A jest juz na forum jakieś B5 na pompievp37 wystrojone z GTB 1756vk:eusathink: Moze nie b5 a4 i nie na 1756 ale ode mnie 4 pompy jezdza na 2260vk
Kowi87 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 najbardziej by mnie interesowało co moze wyjsć z 1756vk+216+11, oraz 1756vk+230+11
Jarol Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Tu masz sporo wykresów na GTB: Kilka TDI na GTB2260vk oraz GTB1756VK - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum Jest tam między innym pompa 11 + 230 + GTB1756 wynik około 200km. Na 216 wyjdzie pewnie koło 20km mniej. Wszyscy taki piszą że GTB z dołu pompuje jak szalona a na żadnym z tych wykresów nie widzę lepszego dołu niż na mojej BRD.
baszmak7 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Tu masz sporo wykresów na GTB:Kilka TDI na GTB2260vk oraz GTB1756VK - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum Jest tam między innym pompa 11 + 230 + GTB1756 wynik około 200km. Na 216 wyjdzie pewnie koło 20km mniej. Wszyscy taki piszą że GTB z dołu pompuje jak szalona a na żadnym z tych wykresów nie widzę lepszego dołu niż na mojej BRD. bo wykresem się nie jedzie,miałem BRD podobnie "niby" wstawało do GTB ale różnica kolosalna,mimo dwóch "podobnych" wykresów na GTB i BRD GTB szybciej się wkręca.---------- Post dopisany at 13:36 ---------- Poprzedni post napisany at 13:33 ---------- po za tym nie każdy chce tyle koksu z dołu,robiący program mi powiedział że to co wykonał,wykonał na moją odpowiiedzialność,dół mam dokoksowany pięknie
MAGIC87 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 BRD Vs. BRD nie równa... zawsze jedna wstaje lepiej druga gorzej:wink:
dejf Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Co do kwestii dołu to niech np. Evo się wypowie, ale na pewno można spokojnie zrobić do 400Nm przy 2000rpm, ale po co? Wiem, bo skracanie sztangi skutkowało odczuwalnie lepszym wstawaniem turbo. Nie jechałem nigdy autem z turbiną BRD, ale gtb22 na AL wkręca się bardzo ładnie i lag jest minimalny jak na tak dużą sprężarkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się