dejf Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 dodzwoniłem sie dzisiaj do pana od turbo i paczka juz poszla . Ma przerobic na podciśnienie i dopasowac kolektor. Teraz tylko pozostało czekać Faak i jaka cena przeróbki?
peter22 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 jesli z turbo bedzie coś nie tak , czyli bedzie potrzebna regeneracjia to wszystko max 800 zł a ze turbo jest w dobrym stanie to zobaczymy jaka bedzie cena
jozek726 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 juby_p - pamiętasz o mnie ?
juby_p Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 juby_p - pamiętasz o mnie ? Oczywiście mój samochód na razie w częściach czekam na drugi słupek bo to nie była uszczelka i może go poskładam do końca miesiąca, jutro zabieram zie za spawanie pod mój szablon bez samochodu zrobił bym to wcześniej ale musiałem wyjąć i rozebrać silnik.
jozek726 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 juby_p - pamiętasz o mnie ? Oczywiście mój samochód na razie w częściach czekam na drugi słupek bo to nie była uszczelka i może go poskładam do końca miesiąca, jutro zabieram zie za spawanie pod mój szablon bez samochodu zrobił bym to wcześniej ale musiałem wyjąć i rozebrać silnik. ok,ok jak co to dawaj PW
Pan Waldek Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 juby_p - pamiętasz o mnie ? Oczywiście mój samochód na razie w częściach czekam na drugi słupek bo to nie była uszczelka i może go poskładam do końca miesiąca, jutro zabieram zie za spawanie pod mój szablon bez samochodu zrobił bym to wcześniej ale musiałem wyjąć i rozebrać silnik. Co się jednak okazało?
juby_p Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 pęknięty tłok, ale w efekcie robię to o czym ty myślałeś, czyli słupek z mocniejszej wersji choć podobno to to samo, szpilki głowicy od ARL i inne kosmetyczne zmiany, jak skończę to się pochwale:) wykresem również. Tłok pękł prawdopodobnie z powodu wady materiałowej dla ciekawych nie było w nim wypalonej dziury;P ale przy okazji została porysowana cała tulej i tak oto mój słupek teraz będzie stoliczkiem pod kawę
jozek726 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 pęknięty tłok, ale w efekcie robię to o czym ty myślałeś, czyli słupek z mocniejszej wersji choć podobno to to samo, szpilki głowicy od ARL i inne kosmetyczne zmiany, jak skończę to się pochwale:) wykresem również. Tłok pękł prawdopodobnie z powodu wady materiałowej dla ciekawych nie było w nim wypalonej dziury;P ale przy okazji została porysowana cała tulej i tak oto mój słupek teraz będzie stoliczkiem pod kawę przy okazji zrobisz sobie auto tak jak byś chciał, tylko niepotrzebny wydatek
juby_p Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 no koszty rosną, dwumas do wymiany tarcza zaorana do wymiany, poduchy silnika powyrywane, trochę niuton porobił zniszczeń
Pan Waldek Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Czyli kupiłeś cały słupek ARL,czy składasz motor z kilku innych? ---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:16 ---------- no koszty rosną, dwumas do wymiany tarcza zaorana do wymiany, poduchy silnika powyrywane, trochę niuton porobił zniszczeń Pamiętaj też że rozrząd będzie inny. ARL ma też inną pompę wody. Podobno taki sam to jest tłok ARL/AWX/AVF, ale wał to nawet po numerze z etki jest inny. Może kilka postów podwiesimy pod temat "bezpieczny chiptuning" Kończąc wygłup -współczuję, bo nic nie wkurza jak poważna awaria w aucie. Kasę za remont planuje się przeznaczyć na coś zupełnie innego.
juby_p Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 blok wał korby i tłoki kupuje reszta moja lub nowa, tak podobno to samo mnie sie po prostu trafił taki słupek po znajomości w dobrym stanie choć przebieg nie jest jakiś mega mały dostanie tylko nowe pierścienie, aż jestem ciekaw jak to wszystko zadziała.
Pan Waldek Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 blok wał korby i tłoki kupuje reszta moja lub nowa Głowicę zostawiasz? ---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 22:27 ---------- Skoro tak już pokupowałeś graty to ok. Ja bym szukał całego ARL-a. Oszczędził byś sobie chociaż docierania pierścieni.
juby_p Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Głowicę zostawiasz? powiedzmy;P zawory w dobrym stanie ale będą dotarte i jeszcze jakaś kosmetyka wykonana jak skończę to pokaże:) z pompkami tylko kombinuje---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ---------- Skoro tak już pokupowałeś graty to ok. Ja bym szukał całego ARL-a. Oszczędził byś sobie chociaż docierania pierścieni. ale ja kupuje kompletny dół tylko umówmy się małe przebiegi są papierowe:) dlatego pierścienie będą zmienione i w razie potrzeby panewki korbowodowe
Pan Waldek Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Będzie porting ? Chyba pod GTB17 nie ma większego sensu...
juby_p Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 sens zależy od tego co chcesz nim osiągnąć;P
Piotrek98igo Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 a ile w ogole miales u siebie?bo albo nie napisales albo nie widzialem.
stefan1986 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 z tego co wiem auto nie doczekało się hamowania, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, tylko ta kasa ;/
juby_p Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 niestety dzień przed hamowaniem była awaria, szacowane 190-200KM i może z 400Nm ale to tylko szacunki z odczuć i porównań, co najmniej 3 osoby z tego forum jexdzily moim autem to mogą coś skrobnąć o odczuciach
stefan1986 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 potwierdzam zbierał się konkretnie jak na tą wagę, natomiast dziwi mnie ten dwumas i poduchy, bo jak jeździłem to nie czuć było żadnych objawów, że jest coś nie tak. Poza tym przebieg jak na ten rocznik miałeś bardzo niski bo z tego co pamiętam 17X kkm też nie wróżyłby takiej awarii. Ciekawe co było przyczyną tego stanu rzeczy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się