juby_p Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Ciekawe co było przyczyną tego stanu rzeczy? Podejrzewam Pana wysoki niuton + ciężki samochód 1700kg masy własnej i quattro:)
lukaszlsw Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 współczuję, mam nadzieje że auto szybko wróci do żywych. Wracając do gtb to tak czytam i czytam i dochodzę do wniosku że nie opłaca się jej pchać do tych TDIków skoro wychodzą wartości po 190-200KM, na dobrej suszarce z ARLa tyle wychodzi, jak bym wsadził parę tys w auto i by mi wyszło tylko +10KM to bym się mocno wpienił, nie warto pokombinować z gtb22, średnio wszystkim wychodzi 220+, ten filtr o którym wszyscy piszą zawsze można zrobić jakiś custom;)
juby_p Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 ten wykres jest nie czytelny weź go zamieść jakos normalnie. A ten dołek? doładowanie faluje?
dejf Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 ten wykres jest nie czytelny weź go zamieść jakos normalnie.A ten dołek? doładowanie faluje? Jaki wykres? Ja nic nie widzę.
juby_p Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 współczuję, mam nadzieje że auto szybko wróci do żywych. Wracając do gtb to tak czytam i czytam i dochodzę do wniosku że nie opłaca się jej pchać do tych TDIków skoro wychodzą wartości po 190-200KM, na dobrej suszarce z ARLa tyle wychodzi, jak bym wsadził parę tys w auto i by mi wyszło tylko +10KM to bym się mocno wpienił, nie warto pokombinować z gtb22, średnio wszystkim wychodzi 220+, ten filtr o którym wszyscy piszą zawsze można zrobić jakiś custom;) Dla GTB17 alternatywą jest turbina z BRD tylko ja trzeba dobrze wystroić żeby wstała i dmuchnie na 200 z mała górka w 1.9. GTB22 powinna wejść, jak sprawdzę sam własno ręcznie to powiem:)
dejf Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 współczuję, mam nadzieje że auto szybko wróci do żywych. Wracając do gtb to tak czytam i czytam i dochodzę do wniosku że nie opłaca się jej pchać do tych TDIków skoro wychodzą wartości po 190-200KM, na dobrej suszarce z ARLa tyle wychodzi, jak bym wsadził parę tys w auto i by mi wyszło tylko +10KM to bym się mocno wpienił, nie warto pokombinować z gtb22, średnio wszystkim wychodzi 220+, ten filtr o którym wszyscy piszą zawsze można zrobić jakiś custom;) Dla GTB17 alternatywą jest turbina z BRD tylko ja trzeba dobrze wystroić żeby wstała i dmuchnie na 200 z mała górka w 1.9. GTB22 powinna wejść, jak sprawdzę sam własno ręcznie to powiem:) Piotrek, właśnie, kładź gtb22 teraz jak masz wszystko zdjęte i AL będą. gtb17 już przerobiona pójdzie to niewiele dołożysz a od razu będziesz atakował 230+
Pan Waldek Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Nie po to tyle roboty żeby teraz się na to wszystko d*pą wypiąć
juby_p Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Założył bym GTB2260 ale szkoda mi kasy bo i tak walizka kapusty potrzebna:) a myślę ze 17 tez będzie dawać radę
Pan Waldek Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Ktos się zastanawiał co by wyszło na AVF+GTB22+AL SEAT IBIZA 1.9TDI POMPOWTRYSK -AVF-242KM-430nM- (2717280801) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ---------- Post dopisany at 23:14 ---------- Poprzedni post napisany at 23:07 ---------- [/color]Dejf, chyba był by dobry przeciwnik
juby_p Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 To kolega z naszego pięknego miasta;), zszedł z setupu bo miał race i na nitro 300ps:) jak miał AL to Dawid z nim jechał i minimalnie wysuwał się do przodu.
adrian998998 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Pewnie by był przeciwnik ale jak ma 5 biegów to Dejf wciagnie ją tak czy siak:P
Pan Waldek Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Widziałem już to auto wcześniej, miało tylko jak by więcej kolorowych naklejek. Teraz pozdejmowali i widocznie osłabło od tego...
Jarol Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 Założył bym GTB2260 ale szkoda mi kasy bo i tak walizka kapusty potrzebna:) a myślę ze 17 tez będzie dawać radę Zamiast pakować worek kasy w GTB22 do A4 B6 które i tak nie będzie jechać i stanie się mocno awaryjne lepiej tą kase wydaj na jakieś małe auto jak ta Ibiza, zrób ją na 200km i wciagniesz bez większego problemu każdą A4 B6 z 1,9 TDI.
Pan Waldek Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 32 strony dyskusji żeby dojść do takiego wniosku:)
dejf Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Ktos się zastanawiał co by wyszło na AVF+GTB22+AL SEAT IBIZA 1.9TDI POMPOWTRYSK -AVF-242KM-430nM- (2717280801) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.---------- Post dopisany at 23:14 ---------- Poprzedni post napisany at 23:07 ---------- [/color]Dejf, chyba był by dobry przeciwnik Znam się z kierownikiem tej ibizy. Mogę powiedzieć, że to on właśnie hamował mi moje auto jakiś czas temu. Deko się zdziwił, że wyszło u mnie tyle momentu. Ibiza daje radę, fajne ma sprzęgło. Właśnie co do sprzęgła, wczoraj mi kuzyn przypalił na jedynce i zresztą dwumas już wyje z bólu, więc będzie komplet i tarcza z kevlaru.
adrian998998 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Kevlar znam ten temat:) z resztą pewnej osobie podsunełem ten temat od ktorej sie dowiedziałeś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się