Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

krzysiek1606

logi z GTB22?

GTB2056 3-bieg ;-)

Jarol napisz z jakiego auta jest to GTD1752 (marka, pojemność).

pewnie z 2.0

jarol kolejne tym razem 3 i 4 zebys nie mial watpliwosci

http://vaglog.pl/log_251619.html

:hi:

Tak wstaje GTB17 ;-)

Dzięki za sprostowanie o jakie turbosprężarki chodzi bo coś mi się nie chciało wierzyć żeby GTB2260VK miało taki ładny dół.

Opublikowano (edytowane)

krzysiek1606

logi z GTB22?

GTB2056 3-bieg ;-)

Jarol napisz z jakiego auta jest to GTD1752 (marka, pojemność).

pewnie z 2.0

jarol kolejne tym razem 3 i 4 zebys nie mial watpliwosci

http://vaglog.pl/log_251619.html

:hi:

Tak wstaje GTB17 ;-)
Dzięki za sprostowanie o jakie turbosprężarki chodzi bo coś mi się nie chciało wierzyć żeby GTB2260VK miało taki ładny dół.

GTB22 wstaje tak samo jak GTB20 ;-) , poza tym trzeba pamietac ze GTB to tez zupelnie inna wydajnosc objetosciowa, nie samym doladowaniem czlowiek zyje .

Edytowane przez spanky
Opublikowano (edytowane)

GTB22 wstaje tak samo jak GTB20 ;-)

Miałem na myśli ten log z GTB17.

Tu takie małe porównanie turbosprężarka o której pisze do GTB2260VKRL.

Z prawej leży VKRL a z lewej już przygotowane do montażu GTD:

e0fba15e4c13.jpg

Edytowane przez Jarol
Opublikowano (edytowane)

GTB22 wstaje tak samo jak GTB20 ;-)

Miałem na myśli ten log z GTB17.

Tu takie małe porównanie turbosprężarka o której pisze do GTB2260VKRL.

Z prawej leży VKRL a z lewej już przygotowane do montażu GTD:

e0fba15e4c13.jpg

dobry jestes

GTB22 wstaje tak samo jak GTB20 ;-)

Miałem na myśli ten log z GTB17.

Tu takie małe porównanie turbosprężarka o której pisze do GTB2260VKRL.

Z prawej leży VKRL a z lewej już przygotowane do montażu GTD:

e0fba15e4c13.jpg

czyli tym razem na wiecej jak 200nm przy 2tys nie ma co liczyc :grin:

Edytowane przez krzysiek1606
Opublikowano (edytowane)

czyli tym razem na wiecej jak 200nm przy 2tys nie ma co liczyc :grin:

Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi?

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

Zamieszczam log wykonany na drugim i trzecim biegu nowej turbosprężarki, którą zamontowaliśmy do 1,9TDI BKC.

Jest to przepaść konstrukcyjna w stosunku do leciwych już GTB2260VK, nie mówiąc o jeszcze starszych turbosprężarkach serii GT.

Turbo osiąga 1 bar poniżej 1600obr na 3 biegu i a na drugim biegu poniżej 1850obr.

Dół obrotów i reakcja na gaz jest dużo lepsza niż na GT1749VA czyli turbo z ASZ, AWX.

Jest to najnowsze turbo z wirnikiem kompresji CNC oraz na ceramicznych łożyskach kulowych.

Jej wydajność to około 250km.

Jest to chyba obecnie najlepsza opcja do silników 1,9/2,0 TDi na moce do 230-250Km

Na dniach będę stroił te auto to zobaczymy co wyjdzie.

Pomiar 2 bieg

Log11_2.jpg

Pomiar 3 bieg

Log11_3.jpg

a moze przeczytaj jeszcze raz to zrozumiesz?

Opublikowano (edytowane)

Co maja logi które wkleiłem przedwczoraj z turbosprężarki GTD do zdjęcia na którym jest ona porównana do GTB2260vkrl?

Dalej nie rozumiem?

Napisz wprost o co Ci chodziło w tym stwierdzeniu, że dobry jestem i że tym razem na więcej jak na 200Nm przy 2tyś obr nie ma co liczyć?

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

Panie Jarol Lepiej zajmij się pan elektronika i tym jak się wpasowywuje w sofcie pompki AL za Q bo do tej pory nie ogarniasz tego tematu byłem u ciebie powiedziałeś że pompki do kosza a kolega z Rybnika ogarnął temat w 3 minuty pompki igły jeśli będziesz szukał pomocy to dam namiar Do kolegi nie wiem jak Robisz te programy... powodzenia.

Chcesz zrobić kaczkę z jabłkami a wodę na herbatę przypalasz....

piszesz o turbinach nie umiesz pompek spasowac :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

piszesz o turbinach nie umiesz pompek spasowac :facepalm:

To jest temat o turbosprężarka wiec nie wiem po co piszesz o pompkach i cytujesz coś nie znając kompletnie o co chodzi.

Nie potrafisz obronić swoich kłamliwych logów więc chcesz się odgryźć w inny sposób!.

Za takie mieszanie tematów powinno być ostrzeżenie.

A jeśli chcesz już dyskutować o pompkach to Tomitdi07 chciał się ze mną zamienić na pompki . Miał niby za***iste AL i chciał je zamienić na BA z dopłatą 400zł z mojej strony. Jak przyjechał do mnie to jego auto chodziło tragicznie szarpało na wolnych obrotach tłumaczył, że to wina softu. W celu sprawdzenia pompek wgrałem do sterownika na chwilę soft z silnika który w oryginale miał pompki AL. Bipy po tym poprawiły się natomiast autem dalej rzucało na prawo i lewo i dlatego podziękowałem za zamianę.

KONIEC OT!!!!!!

Edytowane przez Jarol
Opublikowano (edytowane)
Nie potrafisz obronić swoich kłamliwych logów więc chcesz się odgryźć w inny sposób!.

Za takie mieszanie tematów powinno być ostrzeżenie.

nic nie musze ukrywac w przeciwienstwie do ciebie bo wiem jak prawidlowo wykonac przerobke i montaz tubo :lol:

tak wiec jeszcze dluga droga przed toba :P jarol po co ta slepa pogon za klijentem ?

a masz kolego jeszcze ten temat logi robione przez wlasciciela auta na wtryskach zastepczych 216 bo 270 wyslane zostaly do naprawy patrz i podziwiaj :naughty:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/337653-afn-gtb22-240ps-i-440nm/page-3

Edytowane przez krzysiek1606
Opublikowano

Trzeslo autem bo były AL zamiast Q niby wgrales Soft. A autem dalej trzeslo i powiedziałeś że pompki do śmieci... na następny dzień pojechałem do kolegi ,, anderllh ,,i ogarnal temat moje pompki jednak są zaj****te ale na ten temat wypowie się kolega Anderllh mogę powiedzieć tylko tyle panie jarol ma pan się od kogo uczyć może anderllh zorganizuje jakis kurs..

Opublikowano

Panowie prosze pisac kulturalnie i nie przeklinac :hi:

Kazdy tego typu post zostanie nagrodzony upominkiem *



* patrz REGULAMIN FORUM !

Opublikowano (edytowane)

jarol po co ta slepa pogon za klijentem ?

Krzysiek to nie jest pogoń za klientem bo ja nie przerabiam ani nie sprzedaje turbosprężarek.

Po prostu wrzuciłem pomysł na nowe turbo do 1,9TDi tak samo jak 5 lat temu pisałem o GTB17

(zauważ że ten cały temat jest mojego autorstwa).

Turbo zamontowaliśmy do mojego auta i na razie je testuję. Logi z tych testów wrzuciłem na forum.

Wiem że ty przerabiasz turbosprężarki i robisz to bardzo dobrze więc nie musisz mi tego udowadniać.

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

GTD1752VRK z BMW 190PS

Opublikowano (edytowane)

No ja mogę powiedzieć tyle że dół jest mega.

Wczoraj i dzisiaj stroiłem auto ale finalny wykres wrzucę najprawdopodobniej jutro.

Jak na razie spokojnie udało mi się zrobić 330Nm przy 1600obr i to całkowicie bez dymu z dołu.

Turbo na 4 biegu przy 1600obr doładowuje obecnie 1,25bara

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

GTD to na postoju dmucha 1,5 bara a co dopiero jak włączysz bieg:)

Opublikowano

Panowie co myślicie o tej aukcji?

http://allegro.pl/turbosprezarka-garrett-gtb-1756-vk-do-tuningu-i6009097003.html#thumb/2

Szukam gtb17 solidnie przerobionej w ten sposób żeby zamontować w AVF, zależy mi na nieregenerowanej turbawce

Opublikowano

Jezeli ma byc nie regenerowana to raczej zle trafiles. ;) no i nie wiem czy przypadkiem ona nie jest przerobiona pod poprzeczniaki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...