kudalty66 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 witam, jak w temacie, jaki wpływ na pracę silnika, po wymianie sterującego, mam na nim korekcje, na VAgu ok 1.8 mg/suw, wtrysk był kupiony używany, na pozostałych jest ok, około 0.3, 0.2/. dzieki za info
IDUAL Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Z taką korekcią to chyba za darmo go dostałeś. Chyba że coś nie tak ogólnie jest z cylindrem
kudalty66 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Z taką korekcią to chyba za darmo go dostałeś. Chyba że coś nie tak ogólnie jest z cylindrem powiedz coś wiecej, sprawdzałem go na maszynie, cisnienia miał te same co ten wyjety z silnika, tyle że ten co mam po oznaczeniach wychodzi że może byc od AKE pierwszej generacjii a tak nawiasem, ostatnio podłączałem innego AKNa, i miał jeszcze wieksze rozbieżności, dlatego pytam jaki wpływ maja te rozbieżności
IDUAL Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Korekcje to ogólny stan na cylindrze. Im wieksze tym gorzej ogólnie jak już sie zbliżają do dwóch na ciepłym silniku to już nie dobrze. A objawiać sie to może np: drżeniem silnika i kopceniem na czarno jeżeli wtryski leją.
przemik Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Na korekcje ma wpływ tyle roznych rzeczy ze nie podjął bym się wyrokowania na ich podstawie stanu wtryskiwaczy.
lukjar7 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 generalnie korekcja jest reakcja na wielkość przyśpieszenia wału korbowego czujnik położenia jest tak skonstruowany by ecu widziało który cylinder z jaką efektywnościa pracuje
Sztomel Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 i na tej podstawie nie mam pojęcia jak ktoś może powiedzieć, że któryś z pompowtryskiwaczy lub wtryskiwaczy pracuje źle. Korekcje stanowią o złym stanie cylindrów a nie pompek cz też wtrysków ale...Gdzieś głupiego trzeba znaleźć ale gdzie...Szukaj w lesie...
lukjar7 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Korekcje stanowią o złym stanie cylindrów a nie pompek cz też wtrysków ale.... albo i nawet o zlej pracy nastawnika
przemek4net Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 dodatkowo by ocenic, ze korekcje sa duze albo nie sa duze trzeba wiedziec jaka jest dawka a do tego potrzeba loga 001. Czyli bez wlaczonej klimy na rozgrzanym robimy 001S, 013S, 014S i dla porzadku 004S+BS (bo zje... kat wtrysku moze np podwyzszyc dawke a wiec i korekcje) Pozdrawiam, Przemek
kudalty66 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2011 dodatkowo by ocenic, ze korekcje sa duze albo nie sa duze trzeba wiedziec jaka jest dawka a do tego potrzeba loga 001. Czyli bez wlaczonej klimy na rozgrzanym robimy 001S, 013S, 014S i dla porzadku 004S+BS (bo zje... kat wtrysku moze np podwyzszyc dawke a wiec i korekcje) Pozdrawiam, Przemek zrobie logi to wrzuce, pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się