Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż FMIC do A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też nad taką opcją myślałem... Ale podjąłem decyzje, że sam to złoże do kupy... 
Z tego co się dowiadywałem to niedaleko mnie całość spawana okolo 1300zł - więc kwoty podobne - tylko terminy i czas realizacji troszkę mi kolidował...

Opublikowano

Wane aby sluzylo. Opisales ze byli troche rzezby. Co dokladnie nie pasowalo oprocz tego co juz opisales ?

Opublikowano

Chwilkę zabawy było też z zaworem DV. Trzeba było go troszkę obrócić. Chwilka też zeszła przy dokładnym przymierzaniu zderzaka - aby dokładnie przyciąć  :) 
Za drugim razem jak już wiesz co z czym do czego to poszłoby dużo szybciej... :) Ogólnie zmiany na plus i czuć to pod nogą.

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tak myslalem ze z zaworem dv bedzie problem. A pod msp sensor byla flansza juz ?

Opublikowano
1 godzinę temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Tak myslalem ze z zaworem dv bedzie problem. A pod msp sensor byla flansza juz ?

Tak, w tym zestawie co wklejałem link było wspawane gniazdo do MAP-a. 

Opublikowano

Jakiej średnicy są te rury z zestawu?A gdzie pytałeś w okolicy o usługę spawania dolotu bo ja szukałem i nikt za bardzo nie chciał się tego podjąć albo Ci którzy chcieli wydawali mi się podejrzani ?%.Znalazłem w okolicy Świdnicy ale jak zobaczyłem Ich smarkanie na dolocie u kolegi to odechciało mi się...

Opublikowano (edytowane)

Witajcie Panowie. Temat dotyczy B6 ale zapytam. Jaką wydajność będzie miał fmic o wymiarach rdzenia 450x240x40 z wyjściami 51mm? Szukam czegoś jak najbardziej p&p do B5 1.8t jak z mojego profilu. Mierzyłem i posadzenie w tym aucie coolera o grubości 65mm wymaga dużej przeróbki zderzaka i belki. Taki 40mm siadł by idealnie. Zastanawiam się tylko czy taki wynalazek jest w stanie ogarnąć na 100% moce rzędu 230-240km w upalne dni. W tej chwili mam 180/270 i nawet przy temp rzędu 10c fabryczny smic zdycha po 2-3 przyciśnięciach.

Myślałem o takim zestawie:

https://mtuning.pl/Intercooler-TurboWorks-AUDI-A4-B5-A6-C5-VW-PASSAT-B5-1-8T-97-02-p41516

Edytowane przez Randor
Opublikowano
W dniu 4.05.2019 o 16:03, JarekST202 napisał:

Jakiej średnicy są te rury z zestawu?A gdzie pytałeś w okolicy o usługę spawania dolotu bo ja szukałem i nikt za bardzo nie chciał się tego podjąć albo Ci którzy chcieli wydawali mi się podejrzani ?%.Znalazłem w okolicy Świdnicy ale jak zobaczyłem Ich smarkanie na dolocie u kolegi to odechciało mi się...

W okolicy Jeleniej Góry - sprawdź na FB "Papu Garage"  jak z nim pisałem to 1300zł za wyspawanie FMIC. 
W Strzegomiu też niby jest jakiś koleś co fajnie ogarania ale nie mam do niego namiarów... 
Jeśli chodzi o średnice orurwania to nie pamiętam :P 

Opublikowano
1 godzinę temu, Randor napisał:

Witajcie Panowie. Temat dotyczy B6 ale zapytam. Jaką wydajność będzie miał fmic o wymiarach rdzenia 450x240x40 z wyjściami 51mm? Szukam czegoś jak najbardziej p&p do B5 1.8t jak z mojego profilu. Mierzyłem i posadzenie w tym aucie coolera o grubości 65mm wymaga dużej przeróbki zderzaka i belki. Taki 40mm siadł by idealnie. Zastanawiam się tylko czy taki wynalazek jest w stanie ogarnąć na 100% moce rzędu 230-240km w upalne dni. W tej chwili mam 180/270 i nawet przy temp rzędu 10c fabryczny smic zdycha po 2-3 przyciśnięciach.

Myślałem o takim zestawie:

https://mtuning.pl/Intercooler-TurboWorks-AUDI-A4-B5-A6-C5-VW-PASSAT-B5-1-8T-97-02-p41516

Taki fmic ma mniejsza pojemnosc niz 550x140x65, a takze nic dsmic z bexa. Wg mnie to za malo na moce 230-240km, a o ogarnieciu ich w upalne dni to juz kompletnie nie ma co marzyc.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedź. Szczerze mówiąc nie wiem już co tam ładować. Jak mierzyłem fmic gruby na 65mm to lekka abstrakcja w B5. Pewnie da się to upchać ale to dużo rezania. Nie ma chyba jednak innej opcji.

Edytowane przez Randor
Opublikowano (edytowane)

Tak, już założony. Bez modów belki i zderzaka się nie obeszło. Założone 550x230 2,5'' . Pojawił się problem z halogenami, przez całe orurowanie musiałem wyrzucić halogeny, szukam teraz rozwiązania jakby je włożyć z powrotem, lub pociąć zderzak i zamiast nich włożyć jakieś siatki ? Miał ktoś taki problem w BFB ?

IMG_20190430_122724.jpg

IMG_20190429_125912.jpg

Edytowane przez shogu
zdjecie
Opublikowano

fmica odwrotnie ładuj.

Opublikowano
7 minut temu, ELLIOTT napisał:

fmica odwrotnie ładuj.

Probowalem, orurowanie nie podejdzie ;/

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, shogu napisał:

Probowalem, orurowanie nie podejdzie ;/

Orurowanie gotowiec, to co dziwić się.. Ciąć później pospawać i tyle. Zresztą i tak lipa wyszła, 1/3 czy 1/4 przysłonięta fmica. 180 Byłaby idealna.

Edytowane przez ELLIOTT
Opublikowano
6 minut temu, ELLIOTT napisał:

Orurowanie gotowiec, to co dziwić się.. Ciąć później pospawać i tyle. Zresztą i tak lipa wyszła, 1/3 czy 1/4 przysłonięta fmica. 180 Byłaby idealna.

Mozna jeszcze nizej bylo go puscic, ale wtedy wieksze ryzyko uszkodzenia. Brak sprzetu, zeby to wszystko ladnie pospawac.. jak na razie bedzie tak, a w pozniejszym czasie moze cos sie znajdzie.
Co do kratek, musialbym wyciac caly platsik w kolo halogena jak na zdjeciu ponizej, prosze sie sugerowac tylko kolorem niebieski (zdjecie z neta) i wstawic taka siatke jak z drugiego zdjecia.
Chyba ze s4 lub rs4 ma wiecej miejsca na schowanie wszystkiego bez rzezania ?

1468206964-U1445.jpg

59e2c8584d3a9420a6824dd3337a.jpg

Opublikowano

Moja rzeźba z FMICem - może się komuś przyda

 

 

Opublikowano

Mam podobne rozwiązanie, jeżeli chodzi o belkę. Zakładając zderzak nie miałeś problemów z halogenami ?

Opublikowano

Cześć Wszystkim! Jest ktoś na tym forum z Poznania kto by mi zamontował fmic w AVJ?

Opublikowano
17 godzin temu, shogu napisał:

Mam podobne rozwiązanie, jeżeli chodzi o belkę. Zakładając zderzak nie miałeś problemów z halogenami ?

Jeżeli mnie pytasz to trochę rzeźby było. Od strony turbo sprawę załatwiła cieńsza rurka - od 2,5 tdi [nic nie dotyka], z lewej jest poustawiane na milimetry [dosłownie] - zerknij na ułożenie rury. Chciałem z lewej dać kolanko z aluminium ale standardowe się nie mieściło. Stąd wykorzystanie węży z oryginału. Nie wiem jak Ty, ja przysunąłem fmica do chłodnicy na nie więcej jak centymetr, a przespawanie dało to, że jest opuszczony jak najniżej się da [ praktycznie leży na plastikach - nawet skróciłem dolne gwinty i dałem śruby z łbem stożkowym].
Pozdrawiam

Opublikowano
2 minuty temu, keczu napisał:

Jeżeli mnie pytasz to trochę rzeźby było. Od strony turbo sprawę załatwiła cieńsza rurka - od 2,5 tdi [nic nie dotyka], z lewej jest poustawiane na milimetry [dosłownie] - zerknij na ułożenie rury. Chciałem z lewej dać kolanko z aluminium ale standardowe się nie mieściło. Stąd wykorzystanie węży z oryginału. Nie wiem jak Ty, ja przysunąłem fmica do chłodnicy na nie więcej jak centymetr, a przespawanie dało to, że jest opuszczony jak najniżej się da [ praktycznie leży na plastikach - nawet skróciłem dolne gwinty i dałem śruby z łbem stożkowym].
Pozdrawiam

Dzięki za podpowiedzi, chce jak najmniej węży gumowych użyć. U mnie również FMIC ''leży'' prawie na plastikach, żeby podłączyć halogeny brakuje jakieś 2 CM. Spróbuje poszukać gdzieś wymiarów zderzaków z S line, S4 i RS4 (ciekawe jak cenowo :D) powinno być na etce, ale jeszcze nie miałem czasu zajrzeć tam, ostatecznie lecą siatki aby zasłonić wszystko, aby to estetycznie wyglądało i po sprawie. Chociaż chciałbym aby wszystko oryginalnie wyglądało, jak na każdym sleeperze :)

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...