Arturoo Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Witam ,jak w temacie proszę o analizę błędów, mam od kilku dni problem z podciśnieniem w aucie-pada pompa vakum(najprawdopodobnie) ,wczoraj wieczorem było czysto (żadnych błędów ),a dziś troszkę obrodziło :gwizdanie: Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D1 907 401 Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D01 Coding: 02014 Shop #: WSC 06435 00000059 130 106CC150_1.V5A199812691 No fault code found. Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 927 156 CR Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3131 Coding: 00001 Shop #: WSC 06435 2 Faults Found: 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal P0706 - 35-10 - - - Intermittent 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 A Component: ABS/EDS 5.3 quattro D00 Coding: 0273004284 Shop #: BB 24334 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 P Component: A4 KLIMA Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 931 TX Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D13 Coding: 00160 Shop #: WSC 62375 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ7Z0C2373501 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12897 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End ------------------------------------------------------- Pozdrawiam
IDUAL Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 17090 uszkodzumy czujnik wielofunkcyjny F125 w skrzyni - na google o tym znajdziesz 18256 błąd z komunikacją między skrzynią a silnikiem może być związany z tym błędem powiżej.
Arturoo Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Pytanie: - jak sprawdzić uszkodzenie (rozbierać asb :?: ) -dlaczego się nie komunikuje skrzynia z silnikiem skoro nie było nic rozpinane między nimi [br]Dopisany: 15 Sierpień 2011, 18:12_________________________________________________Dorzucam logi Log (0 - 011,003,011,003)
vauxhall95 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 nie za pozno turbo wstaje :mysli:
bartek1605 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 zapoznaj się jeszcze z tym tematem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=185177.0;highlight=norbuja
przemik Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Nic nie grzeb w osprzecie poki nie wykonasz logow zgodnie ze sztuką.
Arturoo Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 zapoznaj się jeszcze z tym tematem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=185177.0;highlight=norbuja dzięki za link ,już go znam
Sztomel Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Arturoo, sprawdził Ci już ktoś pompę podciśnienia vacuometrem ? Tryb awaryjny powodują błędy skrzyni biegów ale jeśli idzie silnik normalnie to wolno się rozpędza. Układ podciśnienia sprawdziliśmy wielokrotnie i nie ma nieszczelności. Sztanga przy turbo na biegu jałowym chodzi ładnie i jest od razu wciągana. Załączone dwa logi zrobiłem tylko w celu sprawdzenia czy nie ma nieszczelności w dolocie bo na wszystkie logi nie starczyło nam czasu. W moich warunkach na parkingu osiedlowym nie byliśmy w stanie nic więcej zrobić. Arturoo mówił, że pompa vacuum była sprawdzana w Bielsku-Białej i tam stwierdzono, że daje tylko 0,3 bara ale nikt z nas nie wie gdzie się wpinali vacuometrem w celu zmierzenia wartości podciśnienia a faktem było to, że był rozpięty przewód podciśnienia przy grodzi, który idzie do serwa hamulców i w związku z tym mieliśmy wątpliwości co do wpięcia vacuometru bezpośrednio pod pompę podciśnienia. Oczywiście hamulec wcześniej kolega miał twardy. Drugą rzeczą było to, że po spięciu przewodu hamulec raz działał poprawnie a w paru momentach był twardy więc nadal problemy z podciśnieniem. Pompę podciśnienia Arturoo miał zakupioną zapasową lecz niestety nie była ona oryginalna - podejrzewałem, że jest albo z BMW albo z silnika 2.4 TDI i nie zdecydowaliśmy się na jej podmianę. Podejrzewałem, że by pasowała ale gabarytowo była większa i trzeba by było zrezygnować z osłony termicznej po jej montażu bo nie mieściłaby się na tej. Niestety na skrzyniach automatycznych się nie znam wcale.
Arturoo Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Pompa vacum jest zmieniona podciśnienie 0,6 jest juz uzyskane -nie jest ksiazkowo ale juz lepiej . To swiszczenie to byl rozpiety waz przy icku z lewej strony . Sztomel raz jeszcze wielkie dzieki za poswiecony czas i za pomoc .
Sztomel Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 To swiszczenie to byl rozpiety waz przy icku z lewej strony w logach tego nie widać.
Arturoo Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 To jest ten swist ,o ktorym Ci mowilem jak robilismy logi tak od 2k sie zaczynal ,teraz juz tego nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się