Krzy0 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Latem to jam mam klimatronik nastawiony na 20,5 ale zimą zanim osiagnie te 18s to wali ciepłym,najgorzej jest na krotkich odcinkach jazdy i wtedy by sie przydało te 16s
simon__75 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Do zainteresowanych. Istnieje taki klimatronic(od 16 stopni). rozwin temat Widzialem taki klimatronik w A4 kolegi. AVF z 2004r. Co chcesz wiedziec wiecej? U mnie klima wali juz od 16 oC... poniżej mam LO....
IRO293 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Latem to jam mam klimatronik nastawiony na 20,5 ale zimą zanim osiagnie te 18s to wali ciepłym,najgorzej jest na krotkich odcinkach jazdy i wtedy by sie przydało te 16s zastanów sie co piszesz,jeśli wali ci ciepłym to znaczy,że w samochodzie masz zimno,a tym bardziej,jak piszesz,że jest to zimą,czyli masz poniżej 18 st.Nie wydaje mi się,żeby ktoś zimą chciał mieć w samochodzie poniżej 18 st.
blaster99 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 ja to czytam i jestem zalamany, niektorzy z was nie rozumieja idei klimatronica albo macie awarie... gdy wnetrze auta jest mocno wychlodzone (w zimie temp czesto ponizej 0) to nawet gdyby klimatronic mial opcje 10 st. C to i tak w pierwszych chwilach bedzie grzal powietrzem o wiele cieplejszym gdyz chce szybko osiagnac te wartosc. po jej osigniecie bedzie wialo powietrzem o temp. wystarczajacej do utrzymania rzadanej wartosci. W cieply dzien (okolo 21 stopni) przy klimie na 18 mozna zamarznac, wiec po co komu nizsza wartosc ?? no pytam po co nizsza ?? (moj nowy avf ma skale od 16 ale nie mam pojecia po co ?)
Gamling Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Latem to jam mam klimatronik nastawiony na 20,5 ale zimą zanim osiagnie te 18s to wali ciepłym,najgorzej jest na krotkich odcinkach jazdy i wtedy by sie przydało te 16s zastanów sie co piszesz,jeśli wali ci ciepłym to znaczy,że w samochodzie masz zimno,a tym bardziej,jak piszesz,że jest to zimą,czyli masz poniżej 18 st.Nie wydaje mi się,żeby ktoś zimą chciał mieć w samochodzie poniżej 18 st. A ja właśnie zimą bardzo często używam ustawienia na 16 stopni.
IRO293 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 ja to czytam i jestem zalamany, niektorzy z was nie rozumieja idei klimatronica albo macie awarie... gdy wnetrze auta jest mocno wychlodzone (w zimie temp czesto ponizej 0) to nawet gdyby klimatronic mial opcje 10 st. C to i tak w pierwszych chwilach bedzie grzal powietrzem o wiele cieplejszym gdyz chce szybko osiagnac te wartosc. po jej osigniecie bedzie wialo powietrzem o temp. wystarczajacej do utrzymania rzadanej wartosci. W cieply dzien (okolo 21 stopni) przy klimie na 18 mozna zamarznac, wiec po co komu nizsza wartosc ?? no pytam po co nizsza ?? (moj nowy avf ma skale od 16 ale nie mam pojecia po co ?) popieram 100%
PX333 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 Widzę, że zaczyna się typowo Polska kłótnia na forum. Jeżeli ktoś potrzebuje zakres od 16 st C to prosi o pomoc w zmianie nastawy. Nie po to żeby się tłumaczyć z powodów chęci osiągnięcia niższego zakresu. Temat należy zamknąć bo więcej tu wyrzutów niż pomocy. A co do tematu to: Faktycznie w B7 klimatroniki są od 16 (przynajmniej w kilku widziałem) więc albo można zmienić panel albo auto... Pozdrawiam.
blaster99 Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 A co do tematu to: Faktycznie w B7 klimatroniki są od 16 (przynajmniej w kilku widziałem) więc albo można zmienić panel albo auto... Pozdrawiam. ja mam b6 z 2004 (modelowo 2005) i mam regulacje temp od 16 st C, wiec juz w B6 jest ta opcja. Rozwiazanie tego problemu to najwyrazniej wymiana samego sterownika(mam na mysli to cos pod radiem ) klimatronic i po sprawie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się