Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Audi A6 C6 Pełen pakiet S-line, pierwsze w Polsce 2.0 tdi quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

trzepanie kierownica w BMW?

Sorry ale chyba miales cos nie tak z tym autem.

To wlasnie mi sie podoba w BMW, ze na kierownicy ''czuje'' tylko to co powinienem wlasnie przez naped na tyl :wink4:

Opublikowano

trzepanie kierownica w BMW?

Sorry ale chyba miales cos nie tak z tym autem.

To wlasnie mi sie podoba w BMW, ze na kierownicy ''czuje'' tylko to co powinienem wlasnie przez naped na tyl :wink4:

Powiem wam ze z tym trzepaniem kierownicy to sporo osób na forum BMW ma problem . Są osoby co wymienili zawias cały nawet amorki opony felgi , spowalniacze i dalej trzepie. Układ kierowniczy w BMW jest bardzo ale to bardzo delikatny. A ja miałem naped XD czyli 4x4[br]Dopisany: 20 Sierpień 2011, 16:37_________________________________________________

Właśnie czym się różni ta klima? tylko panelem? :mysli: ale faktycznie trochę paskudny ten panel :thumbdown: zmiana to kwestia tylko wypięcia i wpięcia nowego panelu? :mysli:

:no::wink4:

kolega sie dowiadywał i wymiana panelu to podobno koszta 300zł + przekodowanie .

Różnice to takie że masz dodatkowy nawiew na słupku i wartości wyświetlaja ci sie na MMI

Opublikowano

kolega sie dowiadywał i wymiana panelu to podobno koszta 300zł + przekodowanie .

Różnice to takie że masz dodatkowy nawiew na słupku i wartości wyświetlaja ci sie na MMI

Tak, i jeden błąd w sterowniku przy każdym VAG-owaniu wyrzucany, ale wszystko działa jak nalezy :wink4:

to zle kojarzysz ;)

fotele komfortowe sa dokladnie takie same w e60 i e65 ... te i te moga miec dokupione funkcje podgrzewania, wentylacji i masazu

moze mylisz je z fotelami sportowymi ktore tylko i wylacznie wystepowaly w e60.

takie ot w a8 d3 tez byly fotele zwykle, komfortowe i sportowe ( komforty do sportow sa bardzo podobne ... ale np w sportach nie bylo nawet za doplata wentylacji i masazu )

Być może rok czasu jeździłem 7er właśnie z komfortami i są petarda, a jak przeglądałem na mobile.de ogłoszenia 5er to jak było napisane że mają komforty to raz tylko spotkałem się z takimi jak w 7er że miały jeszcze na zagłówku tą dodatkowa regulacje, a restza była bez tego mimo że napisane było że comfortsitze, ale pewnie posiadacze sami nie wiedzą co mają i zwykłe podawali jako komforty.

W A8 D3 zwykłe są tandetne wygląda masakra. U siebie w A8 mamy komforty i dają radę :wink4:

Opublikowano

furka ładna gratuluję zakupu,silnik dopieścisz będzie git,wyposażenie też niczego sobie oprócz tej nieszczęsnej klimy niczego nie brakuje :good:

Opublikowano

Sorry ale chyba miales cos nie tak z tym autem.

To wlasnie mi sie podoba w BMW, ze na kierownicy ''czuje'' tylko to co powinienem wlasnie przez naped na tyl :wink4:

masz na mysli bicie na kierownicy ?

bo wlasnie Robert (ten od aut) ma ten problem, zauwazylem to sam jak jechalismy do DE ostatnio, mialem bicie na kierownicy i pod d*pą, wymienil opone, lozysko... i problem nadal jest.

Opublikowano

jeszcze trzeba sprawdzic maglownice ,zawieszenie , tarcze , piasty[br]Dopisany: 23 Sierpień 2011, 16:49_________________________________________________tak jak sie spodziewalem czeka mnie wymiana słupka :kwasny: poszukiwania czas zacząć :cool1:

Opublikowano

co się dzieje ?

Opublikowano

Wtryski 3 juz padły zmiana koncówek to 850zł za sztukę razy 4 wychodzi 3400, wałek lekko wytarty, naprawa zabieraka 2000zł czyli sumując wychodzi 5400zł kupno nowego słupka z małym przebiegiem ok 2000-3000 tyś + wymiana ok 1000zł .

Nie ma sensu ładowac w stary silnik jak mozna trafic coś z małym przebiegiem.

Opublikowano

ale znowu na 2,0 TDI ?

Opublikowano

tak ale juz w pełni poprawiony :naughty:

Opublikowano

Wtryski 3 juz padły zmiana koncówek to 850zł za sztukę razy 4 wychodzi 3400, wałek lekko wytarty, naprawa zabieraka 2000zł czyli sumując wychodzi 5400zł kupno nowego słupka z małym przebiegiem ok 2000-3000 tyś + wymiana ok 1000zł .

Nie ma sensu ładowac w stary silnik jak mozna trafic coś z małym przebiegiem.

Ładne mody na początek :decayed: :decayed: :decayed:
Opublikowano

a czemu nie np 2,7 jak już wymieniać :naughty: ja mogę ten silnik z własnego doświadczenia polecić :hi:

Opublikowano

Ładna mi tu k...a oszczędność kupić sobie 2.0 tdi :wallbash::polew:

Szczerze powiedziawszy wolał bym zdecydowanie nawet tego BMK 224KM, w którym klękają napinacze, łańcuchy, gówna niewidy, itp.

Szwagier ma od nowości, zarzyna konkretnie, ostatnio myślał nawet, że ma pasek rozrządu :naughty: nalatał 240tys ponad i nic - brzęczy fakt przy rozruchu, ale nic się z nim nie dzieje, a auto służy do zarabiania i dostaje niezłe baty.

Opublikowano

to niech szwagier lepiej zrobi ten rozrzad :gwizdanie:

Opublikowano

2.7 to to samo co 3.0 a ja teraz mało kilometrów robie i szkoda meczyc takie silniki . zrobie sobie ok 200 KM z 2.0 i tez bedzie malina dlaczego nie 2,7 bo teraz bede musial wymienic sam słupek a przy 2.7 sporo wiecej zabawy . silnik z osprzetem skrzynia spowalniacze i kto wie co tam jeszcze .

Opublikowano

No ok. Nie będę namawiał. Tylko kup zadbany silnik 2,0 :cool1:

Opublikowano

mam na oku z przebigiem 16 tys ok piatku bede wiedział cos wiecej :naughty:

Opublikowano

to niech szwagier lepiej zrobi ten rozrzad :gwizdanie:

Ale tam nie bardzo daje się cokolwiek zrobić :wink4: Taka już jego uroda, bo po wymianie napinaczy dalej jest to samo przy rozruchu. To BMK, a nie ASB - podobny problem jest z tego co pamiętam również i w BPP 2,7?

peter - mam nadzieję, że audi szybko wróci do formy :good: ....................nawet z tym 2,0 :decayed:

Opublikowano

jak coś to wiem gdzie kupić silnik z 2010r. z 2,0 z przebiegiem 10000km :) cena śmieszna :evil:

Opublikowano

jak coś to wiem gdzie kupić silnik z 2010r. z 2,0 z przebiegiem 10000km :) cena śmieszna :evil:

Adaś - Ty masz zawsze promocje........... do czasu aż ceny nie napiszesz :decayed::naughty:

EOT

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...