Wojtek_A4 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 trzepanie kierownica w BMW? Sorry ale chyba miales cos nie tak z tym autem. To wlasnie mi sie podoba w BMW, ze na kierownicy ''czuje'' tylko to co powinienem wlasnie przez naped na tyl
peter22 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2011 trzepanie kierownica w BMW? Sorry ale chyba miales cos nie tak z tym autem. To wlasnie mi sie podoba w BMW, ze na kierownicy ''czuje'' tylko to co powinienem wlasnie przez naped na tyl Powiem wam ze z tym trzepaniem kierownicy to sporo osób na forum BMW ma problem . Są osoby co wymienili zawias cały nawet amorki opony felgi , spowalniacze i dalej trzepie. Układ kierowniczy w BMW jest bardzo ale to bardzo delikatny. A ja miałem naped XD czyli 4x4[br]Dopisany: 20 Sierpień 2011, 16:37_________________________________________________ Właśnie czym się różni ta klima? tylko panelem? ale faktycznie trochę paskudny ten panel zmiana to kwestia tylko wypięcia i wpięcia nowego panelu? kolega sie dowiadywał i wymiana panelu to podobno koszta 300zł + przekodowanie . Różnice to takie że masz dodatkowy nawiew na słupku i wartości wyświetlaja ci sie na MMI
stifii Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 kolega sie dowiadywał i wymiana panelu to podobno koszta 300zł + przekodowanie . Różnice to takie że masz dodatkowy nawiew na słupku i wartości wyświetlaja ci sie na MMI Tak, i jeden błąd w sterowniku przy każdym VAG-owaniu wyrzucany, ale wszystko działa jak nalezy to zle kojarzysz fotele komfortowe sa dokladnie takie same w e60 i e65 ... te i te moga miec dokupione funkcje podgrzewania, wentylacji i masazu moze mylisz je z fotelami sportowymi ktore tylko i wylacznie wystepowaly w e60. takie ot w a8 d3 tez byly fotele zwykle, komfortowe i sportowe ( komforty do sportow sa bardzo podobne ... ale np w sportach nie bylo nawet za doplata wentylacji i masazu ) Być może rok czasu jeździłem 7er właśnie z komfortami i są petarda, a jak przeglądałem na mobile.de ogłoszenia 5er to jak było napisane że mają komforty to raz tylko spotkałem się z takimi jak w 7er że miały jeszcze na zagłówku tą dodatkowa regulacje, a restza była bez tego mimo że napisane było że comfortsitze, ale pewnie posiadacze sami nie wiedzą co mają i zwykłe podawali jako komforty. W A8 D3 zwykłe są tandetne wygląda masakra. U siebie w A8 mamy komforty i dają radę
shaqattaq Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 furka ładna gratuluję zakupu,silnik dopieścisz będzie git,wyposażenie też niczego sobie oprócz tej nieszczęsnej klimy niczego nie brakuje
Flyer Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Sorry ale chyba miales cos nie tak z tym autem. To wlasnie mi sie podoba w BMW, ze na kierownicy ''czuje'' tylko to co powinienem wlasnie przez naped na tyl masz na mysli bicie na kierownicy ? bo wlasnie Robert (ten od aut) ma ten problem, zauwazylem to sam jak jechalismy do DE ostatnio, mialem bicie na kierownicy i pod d*pą, wymienil opone, lozysko... i problem nadal jest.
peter22 Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 jeszcze trzeba sprawdzic maglownice ,zawieszenie , tarcze , piasty[br]Dopisany: 23 Sierpień 2011, 16:49_________________________________________________tak jak sie spodziewalem czeka mnie wymiana słupka poszukiwania czas zacząć
peter22 Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 Wtryski 3 juz padły zmiana koncówek to 850zł za sztukę razy 4 wychodzi 3400, wałek lekko wytarty, naprawa zabieraka 2000zł czyli sumując wychodzi 5400zł kupno nowego słupka z małym przebiegiem ok 2000-3000 tyś + wymiana ok 1000zł . Nie ma sensu ładowac w stary silnik jak mozna trafic coś z małym przebiegiem.
peter22 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 tak ale juz w pełni poprawiony
skovroon Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Wtryski 3 juz padły zmiana koncówek to 850zł za sztukę razy 4 wychodzi 3400, wałek lekko wytarty, naprawa zabieraka 2000zł czyli sumując wychodzi 5400zł kupno nowego słupka z małym przebiegiem ok 2000-3000 tyś + wymiana ok 1000zł . Nie ma sensu ładowac w stary silnik jak mozna trafic coś z małym przebiegiem. Ładne mody na początek :decayed:
filip1001 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 a czemu nie np 2,7 jak już wymieniać ja mogę ten silnik z własnego doświadczenia polecić
KOval81 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Ładna mi tu k...a oszczędność kupić sobie 2.0 tdi Szczerze powiedziawszy wolał bym zdecydowanie nawet tego BMK 224KM, w którym klękają napinacze, łańcuchy, gówna niewidy, itp. Szwagier ma od nowości, zarzyna konkretnie, ostatnio myślał nawet, że ma pasek rozrządu nalatał 240tys ponad i nic - brzęczy fakt przy rozruchu, ale nic się z nim nie dzieje, a auto służy do zarabiania i dostaje niezłe baty.
Flyer Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 to niech szwagier lepiej zrobi ten rozrzad :gwizdanie:
peter22 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 2.7 to to samo co 3.0 a ja teraz mało kilometrów robie i szkoda meczyc takie silniki . zrobie sobie ok 200 KM z 2.0 i tez bedzie malina dlaczego nie 2,7 bo teraz bede musial wymienic sam słupek a przy 2.7 sporo wiecej zabawy . silnik z osprzetem skrzynia spowalniacze i kto wie co tam jeszcze .
filip1001 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 No ok. Nie będę namawiał. Tylko kup zadbany silnik 2,0
peter22 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 mam na oku z przebigiem 16 tys ok piatku bede wiedział cos wiecej
KOval81 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 to niech szwagier lepiej zrobi ten rozrzad :gwizdanie: Ale tam nie bardzo daje się cokolwiek zrobić Taka już jego uroda, bo po wymianie napinaczy dalej jest to samo przy rozruchu. To BMK, a nie ASB - podobny problem jest z tego co pamiętam również i w BPP 2,7? peter - mam nadzieję, że audi szybko wróci do formy ....................nawet z tym 2,0
adamooo Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 jak coś to wiem gdzie kupić silnik z 2010r. z 2,0 z przebiegiem 10000km cena śmieszna
KOval81 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 jak coś to wiem gdzie kupić silnik z 2010r. z 2,0 z przebiegiem 10000km cena śmieszna Adaś - Ty masz zawsze promocje........... do czasu aż ceny nie napiszesz EOT
Rekomendowane odpowiedzi