karolasterka Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 tak wszystko wyczyszczone, nowe uszczelki( pod uszczelkami też błysk), mój problem chyba polega na trzpieniach co trzymają zacisk, bo gdy są max dokręcone blokują, gdy deko dam luzu jest już lepiej....
karolasterka Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 trzpienie ruszają się , ale jeden jest chyba lekko wykrzywiony...
jihad Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 Na co wymienić żeliwne tylne zaciski z przedlifta? Polifty miały alu? Zaciera sie ręczny, czyszczenie pomogło na jakiś miesiąc.
Dev Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 oska miala zeliwne zaciski do 97r quattro do konca produkcji przy zmianie na alu musisz tez zmienic przewody zaciski trzeba rozebrac, dokladnie wyczyscic, zwlaszcza trzpien, dokladnie przesmarowac i poskladac
jihad Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 przy zmianie na alu musisz tez zmienic przewody Chcę kupić używki, czyli zaznaczyć najlepiej sprzedawcy, że z przewodami, czy przewody nowe? Rozumiem, że alu zacisków ten problem nie dotyczy lub dotyczy w dużo mniejszym stopniu? zaciski trzeba rozebrac, dokladnie wyczyscic, zwlaszcza trzpien, dokladnie przesmarowac i poskladac To rzekomo zostało zrobione (mechanik) i na jednym zacisku problem powrócił w niewielkim stopniu. Posiadasz może coś na zbyciu?
ROBERT Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 A ja mam pytanko takie Czy w A3 96r. produkcji ( wóz teścia ) też może się dziać coś takiego , ostatnio często łapie mu właśnie lewe tylne koło ( bardzo rzadko używa ręcznego ) ... czyściłem zacisk, prowadnice , nasmarowałem ... ale nic to nie dało
Dev Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 a jak pracuje dzwignia od recznego ? Ciezko pracuje i slabo sie cofa ? Aby wyeliminowac usterke musisz rozebrac zacisk w mak o ile demontaz jest w miare prosty to montaz wymaga sporo umiejetnosci
aju Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 nowy zacisk do audi a4 na tył w sklepie kosztuje od 200zł do 360, takie info dostałem od sprzedawcy... Zastanawia mnie czy warto w takim razie brać używkę za 60-100zł która nie wiadomo ile posłuży
Dev Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 dawc do mnie zrobie i bedzie dzialac bezproblemowo przez nastepne 10 lat
aju Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 dawc do mnie zrobie i bedzie dzialac bezproblemowo przez nastepne 10 lat zapodaj cennik myślę że niejednego to zainteresuje
Dev Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 to zaledzy co trzeba zrobic samo czyszczenie 50zl z malowaniem proszkowym 100 plus ewentualne elementy ktore trzeba wymienic
Kazik123 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 a jaki kosz w/w usługi w B6 z prawej strony bez malowania tylko czyszczenie bo nie odbija to zaledzy co trzeba zrobic samo czyszczenie 50zl z malowaniem proszkowym 100 plus ewentualne elementy ktore trzeba wymienic
Dev Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 masz napisane, 50zł jaki masz z tyłu tarcze ? 255 czy 288mm? ogólnie jak jest juz cały rozebrany zacisk to warto go wypiaskowac i pomalowac
Kazik123 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 serio to nie wiem :> odezwe sie na priv
Dev Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 masz minimum 21 dni do zastanowienia takie na te chwile mam terminy :wallbash: za duzo roboty sie zrobiło
jihad Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 oska miala zeliwne zaciski do 97r [...] przy zmianie na alu musisz tez zmienic przewody Szkoda, że nie napisałeś, że inne są również klocki. Kupiłem alu zaciski, przewody i klapa. Miesiąc temu kupione klocki nie pasują.
Dev Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 jakie kupiłes te klocki, może odkupię
jihad Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Nie sądzę, jakaś lipa raczej. Żona zostawiła auto u mechanika, bo mnie nie było i założył coś niedrogiego. Ale może oddałbym stare żeliwne zaciski razem z tymi klockami. Jak coś to priv, bo skoro zajmujesz się hamulcami, to może coś wykombinujemy.
marjon Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 a jest gdzies na forum jak rozebrac tylny zacisk zeby wyczyscic ten trzpien od recznego?? bo jakos nie moge znalezc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się