turzol Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Mam taki przekaźniki S4 B6 i S4 B7 jakby co
BeyerBrown Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Każdy przekaźnik będzie działał, nawet ten montowany w Pugu 407 (sic!), bo rozwiązanie to opracował de facto niemiecki ZF i Audi jedynie co, to dołożyli od siebie logo czterech pierścieni i drobne zmiany w sofcie (zmiana krzywej utwardzania w zal. od prędkości - zależne od modelu/wersji silnikowej). Te z A6 C5 i A8 D2 też będą działać.
junior555 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Panowie ,jak mam teraz magiel na wierzchu razem z zaworem to idzie jakoś go sprawdzić czy nie jest zaciety ? Chciał bym wiedzieć zanim wrzucę magiel do auta czy to będzie śmigało czy zaraz będę musiał kombinować
BeyerBrown Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Ja bym go zawiózł do specjalistów od przekładni by choć rzucili nań okiem... kto wie, może za drobną opłatą sprawdziliby Ci go na jakimś stanowisku badawczym. O ile takowe by mieli
jacek a4 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 ja zawoziłem swoj magiel do sprawdzenia maja takie stanowisko do sprawdzenia ale czy czujnik mi sprawdzili tego nie wiem panowie czy moze znacie objawy uszkodzonego czujnika servotronic tego przy maglu.Jakie jak zawieszony np albo nie działajacy wcale z gory dziekuje
BeyerBrown Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Jak nie działa zaworek, to wspomaganie jest bardzo ograniczone przez cały czas. Jak działa z kolei przy każdej prędkości bardzo miękko to oznacza, że sygnał prędkości nie dochodzi do przekaźnika-sterownika. Edytowane 1 Grudnia 2015 przez BeyerBrown
jacek a4 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Jak nie działa zaworek, to wspomaganie jest bardzo ograniczone przez cały czas. Jak działa z kolei przy każdej prędkości bardzo miękko to oznacza, że sygnał prędkości nie dochodzi do przekaźnika-sterownika. Witam u mnie działa bardzo mieko przy każdej predkosci to,oznacza ze sygnał predkosci dnie dochodzi to przekaznika tak .To mam pytanie co jest uszkodzone przekaznik co trzeda wymienic prosze o pomoc z gorydziekuje.
daro84.pl Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Na twoim miejscu to w pierwszej kolejności bym wymienił przekaźnik
jacek a4 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Na twoim miejscu to w pierwszej kolejności bym wymienił przekaźnik ok mam gzdies drugi to sprobuje podmienic a jak nie przekaznik to co wtedy zrobic???.Mam przekaznik załoziony tet co bardzo póżno utwardza tz 8E0907307
daro84.pl Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Czyli w ogóle nie utwardza do 150km/h
jacek a4 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Czyli w ogóle nie utwardza do 150km/h to wogóle nie utwardza czy jade 40km\h czy jade 60km\h czy 80km\h czy 100km\h nic a nic
soul87 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Pytanie odnosnie servotronica, wlasnie popełniłem mod, czyli wymiane magla na ZF z servotroniciem, wczesniej mialem magiel KOYO i mial juz luz plus ciezko chodzila kierka... "Nowy magiel = uzywany" chodzi ok , servo jest miekkie i utwardza sie powyzej pewnych predkosci (aha, przekaznik z a6 c5 (4d0) tez dziala, kupilem go za 20 zł ) JEDNAK mam pewną zagwostkę, nie wiem czy tak dziala servo tronic czy cos mam nie tak.... Podczas normalnego krecenia kierownicy na postoju kierownica chodzi leciutko jak na servotronic przystalo, jednak gdy podczas postoju zaczynam krecic kierownica bardzo szybko to czuje jednak ze podczas takiego bardzoooo szybkiego krecenia kiera stawia ona wiekszy opor niz podczas wolnego krecenia..... czy tak dziala servotronic ze jednak przy super szybkim kreceniu kiera wspomaganie lekko slabnie czy mam problem ?????
junior555 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Panowie a może by powrzucać tu backupy eepromu z przekaźników różnych wersji? Kto ma programator by sobie mógł wtedy wybrać jaki sofcik wrzucić do przekaźnika. 1
soul87 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Panowie jaki przekaźnik będzie utwardzal magiel mniej niż ten z końcówką A? Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
nik23 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Powie mi ktoś czy podejdzie magiel od exeo do a4 b6 quattro 1.9. Zna ktoś numery magli z exeo które pasują? Poprosiłbym o numerki. Oczywiście chodzi mi o servotronic.
turzol Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Powie mi ktoś czy podejdzie magiel od exeo do a4 b6 quattro 1.9. Zna ktoś numery magli z exeo które pasują? Poprosiłbym o numerki. Oczywiście chodzi mi o servotronic. Oczywiście że podejdze, sam mam magiel z Exeo z servotrnic. Numer 3R1 422 072 A
nik23 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Dzięki Artur. Sypie mi sie magiel to skołuje graty i wiązki i bede modził. Wiązki gdzie kupowałeś w aso? Przekaźnik jaki masz D? A i jeszcze drążki od exeo trzeba bo ze starego koyo niebedą? A tak wogóle to mialeś w opcji servotronic czy dokładałeś?
turzol Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Dzięki Artur. Sypie mi sie magiel to skołuje graty i wiązki i bede modził. Wiązki gdzie kupowałeś w aso? Przekaźnik jaki masz D? A i jeszcze drążki od exeo trzeba bo ze starego koyo niebedą? A tak wogóle to mialeś w opcji servotronic czy dokładałeś? Ja dokładałem servotronic. Wiązke kupiłem na allegro, przekaźniki akurat mam różne więc w jak tylko jest okazja to sobie testuje. Końcówki drążków pasują ze starego magla.
nik23 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Ile wiązki? U kogo kupowałeś żuć jakim linkiem albo nazwą użytkownika o ile pamiętasz. Sam zakładałeś czy gdzieś w warsztacie? Ja troche mechanikuje co prawda nie przy osobówkach ale sam sie przymierzam zakładać. Z drganiami sobie poradziłeś? Dzwonił do mnie Mietek, wykluczył przeguby, chłop sie zawziął. Mnie pyta co następne a ja pojęcia niemam co dalej może to robić, zjeździł wszystkich mechaników u siebie w okolicy a tamci chcą mu drugi raz dwumas wymieniać! ma mały przebieg w aucie raczej pewny po tym co mówił.
soul87 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Panowie pytanie skoro dyskusja się rozwinęła. Czy ktoś ma już Jakieś pojęcie i porównanie przekaźnikow. Który przekaźnik daje najlzejsze sterowanie kiera. Bez numerk@/D/F z a4 czy A/E z s4? Widziałem info ze niby bez numerka jest mega lekki ale to chyba uszkodzony przekaźnik? Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się