Marcino87 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 8E0 907 307C RS4 8E0 907 307E S4 ja mam takie i oba chodzą
macisz12 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Marcin podeślij mi wsad tego epromu z końcówka E na maila. Adres wysylam na PW
barrowiec1 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 od czasu do czasu pompa mi zabuczy przy kręceniu, może by też wymienić przy okazji... jaki ona ma nr??
DonDemon Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 22 October 2013, 11:48:14. Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 4529 Software Coding: 04255 Panowie taki błąd, jestem po montażu serva, dodam ze przekaźnik ma nr 641. Work Shop Code: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-00 - -
Bart-S Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 VCDS-Lite Version: Release 1.2Tuesday, 22 October 2013, 11:48:14. Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 4529 Software Coding: 04255 Panowie taki błąd, jestem po montażu serva, dodam ze przekaźnik ma nr 641. Work Shop Code: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - Odłączałeś aku? Po przejechaniu się kawałek i zachamowaniu powinien sam zniknąć.
DonDemon Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Okey, naprawiło się, faktycznie miałeś rację. Natomiast po złożeniu gratów w całość, nie odczuwam zmiany w lekkości kreceniu kierownicą. Rezystancja czujnik 7,8 ohm wiec ok. Sprawdzam dalej.
Bart-S Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 Okey, naprawiło się, faktycznie miałeś rację. Natomiast po złożeniu gratów w całość, nie odczuwam zmiany w lekkości kreceniu kierownicą. Rezystancja czujnik 7,8 ohm wiec ok. Sprawdzam dalej. Pytanie czy rzeczywiście działa bo dla mnie różnica była ogromna - teraz jej nie czuję (dopiero gdy wsiądę do A4 ze standardowym wspomaganiem).
DonDemon Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Tak się zastanawiam..przekaźnik u mnei ma jeszcze jedną nóżkę(konektor) - cienką oznaczenie D1 jego nr to 641, czy ona musi byc do czegos podpieta ? C3 ZFLS 7038 900 295 8E0 907 307E ---------- Post dopisany at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany at 12:36 ---------- Działa ! Świetna sprawa ten servotronic!
Marcino87 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Tak się zastanawiam..przekaźnik u mnei ma jeszcze jedną nóżkę(konektor) - cienką oznaczenie D1 jego nr to 641, czy ona musi byc do czegos podpieta ?C3 ZFLS 7038 900 295 8E0 907 307E ---------- Post dopisany at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany at 12:36 ---------- Działa ! Świetna sprawa ten servotronic! D1 do niczego sie nie podlacza. Masz uklad z S4 bo z koncowka E. I dla mnie ona dziala najlepiej. Tez potwierdzam modzik jest elegancki bajeczka. Sent from my телефон
DonDemon Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 VCDS-em można programować servo wg uznania ?
Marcino87 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 VCDS-em można programować servo wg uznania ? Nie ma takiej opcji. Sent from my телефон
barrowiec1 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Marcinie - a możesz powiedzieć, czy są jakieś różnice między E a D??
Marcino87 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Marcinie - a możesz powiedzieć, czy są jakieś różnice między E a D?? Trudno mi powiedziec. Nie mialem go na pokladzie wiec nie wiem. Wiem ze E dziala rewelacyjnie na prawde. Dzialac bedzie na oewno dzialal kwestia tego jak szybko i mocno bedzie utwardzal. Sent from my телефон
macisz12 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 ja mam D i średnio mi się podoba tj za szybko utwardza jak dla mnie
jozek726 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Panowie a mi coś nie chce utwardzać podmieniłem przekaźnik i nadal nic a jak wyjmę go całkowicie to się tak strasznie kręci kierownica jak bym w ogóle nie miał wspomagania
macisz12 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Jak dla mnie to albo przekaznik do wymiany albo brak sygnalu prędkości. Jeżeli podmieniales to to drugie albo cos zle podłączone
jozek726 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 podłączone jest wszystko dobrze bo wyszło tak z fabryki, wcześniej było ok chyba że przekaźnik można źle wsadzić (jakoś odwrotnie ale chyba nie :decayed:) A jak sprawdzić czy ten sygnał idzie?
macisz12 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 podłączone jest wszystko dobrze bo wyszło tak z fabryki, wcześniej było ok chyba że przekaźnik można źle wsadzić (jakoś odwrotnie ale chyba nie :decayed:) A jak sprawdzić czy ten sygnał idzie? Wyjąć przekaźnik, miernik w reke i sprawdzić czy jest przejscie miedzy kostka przekaźnika pin4 a zielona kostka na slupku bialo-niebieski przewód. Jak bedzie to sprawdź jeszcze czy na pinie4 kostki przekaznika bedzie wzrost napiecia wraz z wzrostem prędkości.
Marcino87 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Macisz Robiles cos z tym wsadem ? Sent from my телефон
macisz12 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Nie jeszcze nie. Muszę znaleźć chwile żeby to ogarnąć. No chyba ze nie zdążę bo auto na sprzedaż.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się