Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

8E0 907 307C RS4

8E0 907 307E S4

ja mam takie i oba chodzą :wink:

Opublikowano

Marcin podeślij mi wsad tego epromu z końcówka E na maila. Adres wysylam na PW

Opublikowano

od czasu do czasu pompa mi zabuczy przy kręceniu, może by też wymienić przy okazji...

jaki ona ma nr??

Opublikowano

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Tuesday, 22 October 2013, 11:48:14.

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front 4529

Software Coding: 04255

Panowie taki błąd, jestem po montażu serva, dodam ze przekaźnik ma nr 641.

Work Shop Code: WSC 06435

VCID: E5BDB2976C79

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

Opublikowano
VCDS-Lite Version: Release 1.2

Tuesday, 22 October 2013, 11:48:14.

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front 4529

Software Coding: 04255

Panowie taki błąd, jestem po montażu serva, dodam ze przekaźnik ma nr 641.

Work Shop Code: WSC 06435

VCID: E5BDB2976C79

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

Odłączałeś aku? Po przejechaniu się kawałek i zachamowaniu powinien sam zniknąć.

Opublikowano

Okey, naprawiło się, faktycznie miałeś rację. Natomiast po złożeniu gratów w całość, nie odczuwam zmiany w lekkości kreceniu kierownicą. Rezystancja czujnik 7,8 ohm wiec ok. Sprawdzam dalej.

Opublikowano
Okey, naprawiło się, faktycznie miałeś rację. Natomiast po złożeniu gratów w całość, nie odczuwam zmiany w lekkości kreceniu kierownicą. Rezystancja czujnik 7,8 ohm wiec ok. Sprawdzam dalej.

Pytanie czy rzeczywiście działa bo dla mnie różnica była ogromna - teraz jej nie czuję (dopiero gdy wsiądę do A4 ze standardowym wspomaganiem).

Opublikowano

Tak się zastanawiam..przekaźnik u mnei ma jeszcze jedną nóżkę(konektor) - cienką oznaczenie D1 jego nr to 641, czy ona musi byc do czegos podpieta ?

C3 ZFLS

7038 900 295

8E0 907 307E

---------- Post dopisany at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany at 12:36 ----------

Działa ! Świetna sprawa ten servotronic!

Opublikowano
Tak się zastanawiam..przekaźnik u mnei ma jeszcze jedną nóżkę(konektor) - cienką oznaczenie D1 jego nr to 641, czy ona musi byc do czegos podpieta ?

C3 ZFLS

7038 900 295

8E0 907 307E

---------- Post dopisany at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany at 12:36 ----------

Działa ! Świetna sprawa ten servotronic!

D1 do niczego sie nie podlacza. Masz uklad z S4 bo z koncowka E. I dla mnie ona dziala najlepiej.

Tez potwierdzam modzik jest elegancki bajeczka.

Sent from my телефон

Opublikowano

VCDS-em można programować servo wg uznania ?

Opublikowano
VCDS-em można programować servo wg uznania ?

Nie ma takiej opcji.

Sent from my телефон

Opublikowano

Marcinie - a możesz powiedzieć, czy są jakieś różnice między E a D??

Opublikowano
Marcinie - a możesz powiedzieć, czy są jakieś różnice między E a D??

Trudno mi powiedziec. Nie mialem go na pokladzie wiec nie wiem. Wiem ze E dziala rewelacyjnie na prawde.

Dzialac bedzie na oewno dzialal kwestia tego jak szybko i mocno bedzie utwardzal.

Sent from my телефон

Opublikowano

ja mam D i średnio mi się podoba tj za szybko utwardza jak dla mnie

Opublikowano

Panowie a mi coś nie chce utwardzać :kwasny: podmieniłem przekaźnik i nadal nic :whistling: a jak wyjmę go całkowicie to się tak strasznie kręci kierownica jak bym w ogóle nie miał wspomagania :facepalm:

Opublikowano

Jak dla mnie to albo przekaznik do wymiany albo brak sygnalu prędkości. Jeżeli podmieniales to to drugie albo cos zle podłączone

Opublikowano

podłączone jest wszystko dobrze bo wyszło tak z fabryki, wcześniej było ok chyba że przekaźnik można źle wsadzić (jakoś odwrotnie ale chyba nie :decayed::decayed:) A jak sprawdzić czy ten sygnał idzie?

Opublikowano
podłączone jest wszystko dobrze bo wyszło tak z fabryki, wcześniej było ok chyba że przekaźnik można źle wsadzić (jakoś odwrotnie ale chyba nie :decayed::decayed:) A jak sprawdzić czy ten sygnał idzie?

Wyjąć przekaźnik, miernik w reke i sprawdzić czy jest przejscie miedzy kostka przekaźnika pin4 a zielona kostka na slupku bialo-niebieski przewód. Jak bedzie to sprawdź jeszcze czy na pinie4 kostki przekaznika bedzie wzrost napiecia wraz z wzrostem prędkości.

Opublikowano

Macisz

Robiles cos z tym wsadem ?

Sent from my телефон

Opublikowano

Nie jeszcze nie. Muszę znaleźć chwile żeby to ogarnąć. No chyba ze nie zdążę bo auto na sprzedaż.:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...