Stichy Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Panowie - jaka pompe vacum zalozyc LUKa czy BOSCHa - mam zalozona firmy LUK bez numeru czyli juz byla wymieniana A i jeszcze na jaki przebieg moze ona wystarczyc - dzialac
spanky Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Panowie - jaka pompe vacum zalozyc LUKa czy BOSCHa - mam zalozona firmy LUK bez numeru czyli juz byla wymieniana A i jeszcze na jaki przebieg moze ona wystarczyc - dzialac w czwartek wymienialem u siebie na LUK'a i byla z numerami
rico11 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Jeszcze nie widziałem pompy LUK-a bez numerów. Chyba wszystkie maja numery.
Stichy Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Chodzilo mi o nr oem - spanky u Ciebie tez nie ma wiec widocznie tak ma byc
Biszczan Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Czy to jest ten króciec, który lubi się luzować? Wąż ciśnieniowy od tego "króćca" idzie do ściany grodziowej do gumowego łącznika i on też jest luźny, gdy nim poruszam (może tędy ucieka ciśnienie)? Hamulce mam git, ale mocy w dolnym zakresie obrotów już nie. Na tym obrazku jak widać jest na elementach sporo oleju gdyż po po zamontowaniu turbiny, która była regenerowana nie wyczyściłem dolotu i nie mam pewności czy z gumowego łącznika nie wyciekło na wąż już wtedy, pozdro!
rico11 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Dokładnie tak to jest ten króciec (a dokładniej pod tym wężem który zaznaczyłeś). Chwyć palcami ten wężyk jak najbliżej pompy i jeśli się rusza to znaczy że króciec jest luźny. Jeśli jest luźny możesz skleić go klejem do metalu, tylko wcześniej musisz zdjąć z niego ten wężyk i wszystko dokładnie oczyścić, odtłuścić, no i w tych warunkach pogodowych musisz mieć garaż najlepiej ogrzewany. Jeśli nie masz garażu to musisz zdemontować pompę z samochodu
DżedajGrd Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Witam Klubowiczów! Mam podobny problem z tą pompą tylko,że u mnie hamulce są ok i mocy też nie brakuje tylko mam gdzieś z niej wyciek. Ciężko stwierdzić czy to z samej pompy czy też między pompą a głowicą wystarczyłoby wymienić te dwa oringi. Będę wdzięczny za podpowiedź.
tomyx1307 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Witam wszystkich! Odkopie temat bo przymierzam się do wymiany vacum. Muszę też wymienić ten wąż wodny gdyż jest spuchnięty od cieknącego paliwa.Czy taki będzie dobry? http://moto.allegro.pl/waz-odpowietrzajacy-a4-a6-superb-passat-oryginalvw-i2224975096.html I w związku z tym mam pytanie: jak wymienić ten wąż? bo chyba jest w nim płyn chłodniczy. Poza tym gdzieś czytałem, aby nie dokręcać mocno vacum bo może pęknąć, z jaką siłą ją dokręcić? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
FORA3 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Tak będzie dobry tylko coś za drogi jak kupowałem ten wężyk w ASO skoda i dałem za niego 50 zł z zaciskami do niego.Numer wężyka:038 121 473-odpowietrzający.Wymiana bardzo prosta-wyleciało tylko 50 gramów płynu.Pompy nie wymieniałem to ci nie doradzę.
MAGIC87 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Jak cos to mam Vacum w dbd stanie. Jak cos to priv. Kupiłem nowa ,podmieniełm ale okazało sie ze to nie to.
tomyx1307 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Dzięki, ale pompę już kupiłem Boscha, mam nadzieję, że podejdzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się