Zeppelin Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 coś kosztem czegoś...zwalnaisz auto na prostej ale na zakrętach można sobie pozwolic na więcej nie wiem czy 205 bedzie tak samo kleiła jak 225 ?!
junior_tdi Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 coś kosztem czegoś...zwalnaisz auto na prostej ale na zakrętach można sobie pozwolic na więcej nie wiem czy 205 bedzie tak samo kleiła jak 225 ?! . nie bedzie tak dobrze kleiła na zakrętach, na bank, ale opona 215 na 8,5J i bedzie juz mały naciąg co wg mnie wygląda prze soczyście
karol24 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 To jak już będziesz miał to daj fote tam gdzie się koledzy swoimi felami chwalą, tak dla potomnych
junior_tdi Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 To jak już będziesz miał to daj fote tam gdzie się koledzy swoimi felami chwalą, tak dla potomnych :>
Michał Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 235/40/18 z felga 8,5 ET 30 przy -50mm układa się w nadkolu i NIE MA TARCIA O CO KOLWIEK idę o flaszkę, że jednak trze o plastikowe nadkola przy obciążonym aucie przerabiałem różne setupy jeśli chodzi o felgi i zawieszenie, w zasadzie od 15" do 19" i twierdzę że parametry, które napisałeś nie bardzo nadają się do b5... no chyba że zawieszenie beton i zero ugięcia :gwizdanie:[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2011, 21:48_________________________________________________aaaaa teraz tak się przyjrzałem fotce, koza więc może faktycznie nie trze :gwizdanie:
Zeppelin Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 nie trze na bank bo nim jeżdzę i słyszał bym heh nie no, nikt nie mówił, że auto lezy na cycach...ale jest obniżony optymalnie wzgledem serii, nie jest to ani 1BA ani 1BE tak czy inaczej...można zakładać 235 tylko wynikają z tego tylko dwa plusy...d*pa na zakrętach nie ucieka i jedzie jak po szynach i fajnie wyglada z tyłu reszta to minusy
mloddy Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 http://i449.photobucket.com/albums/qq217/ayfour99/waterfest16myaudi.jpg http://i111.photobucket.com/albums/n152/J44KK0/fall2008a.jpg http://img.photobucket.com/albums/v626/1point8Tuurbo/023.jpg tutaj więcej: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/336561-Show-me-Mercedes-wheels-on-B5s
A-rek Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 tak czy inaczej...można zakładać 235 tylko wynikają z tego tylko dwa plusy...pupa na zakrętach nie ucieka i jedzie jak po szynach i fajnie wyglada z tyłu reszta to minusy czyli więcej minusów niż plusów, tak czy siak 235 na polskie drogi to porażka
Zeppelin Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 no w sumie tak, ale kurde jak dziś przymierzyłem zimówki 195 a z drugiej strony miałem 235....jednak bym nie zamienił, wygląda jak locha na kurzych nóżkach
junior_tdi Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 http://i449.photobucket.com/albums/qq217/ayfour99/waterfest16myaudi.jpg http://i111.photobucket.com/albums/n152/J44KK0/fall2008a.jpg http://img.photobucket.com/albums/v626/1point8Tuurbo/023.jpg tutaj więcej: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/336561-Show-me-Mercedes-wheels-on-B5s Dzięki! przy dobrych wiatrach dzisiaj wrzucę zdjęcia swojej Kozy na podobnych patelniach
Nizin5 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 a mi sie to np w ogole nie podoba ale to kwestia gustu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się