Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Prośba o analizę błedów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dzisiaj po rozgrzaniu silnika odczytałem błędy. Oto one:

Control Module Part Number: 8D0 907 557 C

Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D08

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 00000

2 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

Wykasowałem Błędy

Po postoju ok 3-4 godzin przejechałem ok. 10 km. Silnik rozgrzał się i ponowne odczytałem błedy.Tym razem wyrzuciło mi to:

6 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-00 - Signal to Low

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

26-00 - Output Open

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

26-00 - Output Open

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

26-00 - Output Open

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

26-00 - Output Open

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

26-00 - Output Open

Jak sądzicie, czym one są spowodowane i jak usunąć problem.

Wiem, że aku nie trzyma najlepiej. Autko nie odpala odracu, tylko trzeba pokręcić 3-4s aby zaskoczyło. Widzę, że Lambda już powoli pada.

Proszę o podpowiedź.

Opublikowano

Witam jeśli masz instalacje gazowa to te 4 ostatnie właśnie są spowodowane nią pzdr.

Opublikowano

błąd 00532 - masz problem z akumulatorem, lub klemami aq( zanieczyszczone). ew. (mniej prawdopodobne) uszkodzony alternator lub regulator.

napiecie spadlo ponizej zakresu dopuszczonego norma dla zasilania elektroniki. mozliwe ze bledy sie pojawiaja ze wzgledu zbyt niskie napiecie zasilania i automatycznie, niektore pomiary oraz napiecia sterujace elementami wykonawczymi ,sa rowniez poza norma i komputer rejestruje bledy.

najpierw - zrób porządek z aq, ew. wykasuj bledy nie wylaczaj silnika przejedz sie kawalek, bez wylaczania silnika sprawdz ponownie bledy. jezeli bedzie czysto - wina aq.

Opublikowano

Zastanawiałem sie nad LPG, ale jeszcze jej nie mam.

Jak widzę, to chyba jest problem z wtryskami.

Alternator jest chyba OKI, bo po odpaleniu na wskaźniku jest niecałe 15V. Bardziej mnie interesują te pozostałe bełedy.

Opublikowano

Alternator może być ok ale jak wcześniej pisał kolega akumulator może być już zużyty, 2 godz po zgaszeniu auta zmierz aku powinno być ok.12.5 volta na moim jest 12.4 to też bedzię jeszcze ok,natomiast jeśli jest mniej to wymień na nowy.

Opublikowano

Co do aku to akurat wiem, ale interesują mnie pozostałe błędy, bo nie wiem co może być ich przycyną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...