pox Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam. Dzisiaj po rozgrzaniu silnika odczytałem błędy. Oto one: Control Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 2 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent Wykasowałem Błędy Po postoju ok 3-4 godzin przejechałem ok. 10 km. Silnik rozgrzał się i ponowne odczytałem błedy.Tym razem wyrzuciło mi to: 6 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-00 - Signal to Low 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-00 - Output Open 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-00 - Output Open 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-00 - Output Open 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-00 - Output Open 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-00 - Output Open Jak sądzicie, czym one są spowodowane i jak usunąć problem. Wiem, że aku nie trzyma najlepiej. Autko nie odpala odracu, tylko trzeba pokręcić 3-4s aby zaskoczyło. Widzę, że Lambda już powoli pada. Proszę o podpowiedź.
grzanek85 Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 Witam jeśli masz instalacje gazowa to te 4 ostatnie właśnie są spowodowane nią pzdr.
Musashi Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 błąd 00532 - masz problem z akumulatorem, lub klemami aq( zanieczyszczone). ew. (mniej prawdopodobne) uszkodzony alternator lub regulator. napiecie spadlo ponizej zakresu dopuszczonego norma dla zasilania elektroniki. mozliwe ze bledy sie pojawiaja ze wzgledu zbyt niskie napiecie zasilania i automatycznie, niektore pomiary oraz napiecia sterujace elementami wykonawczymi ,sa rowniez poza norma i komputer rejestruje bledy. najpierw - zrób porządek z aq, ew. wykasuj bledy nie wylaczaj silnika przejedz sie kawalek, bez wylaczania silnika sprawdz ponownie bledy. jezeli bedzie czysto - wina aq.
pox Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 Zastanawiałem sie nad LPG, ale jeszcze jej nie mam. Jak widzę, to chyba jest problem z wtryskami. Alternator jest chyba OKI, bo po odpaleniu na wskaźniku jest niecałe 15V. Bardziej mnie interesują te pozostałe bełedy.
martinno Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 Alternator może być ok ale jak wcześniej pisał kolega akumulator może być już zużyty, 2 godz po zgaszeniu auta zmierz aku powinno być ok.12.5 volta na moim jest 12.4 to też bedzię jeszcze ok,natomiast jeśli jest mniej to wymień na nowy.
pox Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Opublikowano 17 Lutego 2008 Co do aku to akurat wiem, ale interesują mnie pozostałe błędy, bo nie wiem co może być ich przycyną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się