jasam Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 W sobotę wymieniłem uszczelki nastawnika, bo miałem przecieki. Po wymianie pojawił się problem z odpalaniem. dawka paliwa przed wymianą 2,2 silnik palił od strzała. teraz dawkę postanowiłem zmniejszyć bo trochę za wiele palił. Próbowałem dawkę zmniejszyć do 8 ale robił się mulasty więc ostatecznie ustawiłem 3,4. Na Ciepłym silniku wydawało się ok, ale na zimno kręcę kilka sekund aby zapalił. ----- okazuje się, że nadal mam spory wyciek z pompy Zapewne przy majstrowaniu przy pompie pogorszył się już istniejący wyciek. Wygląda, że cieknie z pod głowiczki tłokorozdzielacza. Poprzez nasze forum znalazłem cenne podpowiedzi i będę próbował swoich sil http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=258443&start=28...
pisarz1980 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Ja myślę że dawka była OK . Daj znać jak ci poszło. Powodzonka
Musashi Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 w sobotę wymieniłem uszczelki nastawnika bo miałem przecieki. Po wymianie pojawił się problem z odpalaniem. dawka paliwa przed wymianą 2,2 silnik palił od strzała. teraz dawkę postanowiłem zmniejszyć bo trochę za wiele palił. Próbowałem dawkę zmniejszyć do 8 ale robił się mulasty więc ostatecznie ustawiłem 3,4. Na Ciepłym silniku wydawało się ok, ale na zimno kręcę kilka sekund aby zapalił. ----- okazuje się, że nadal mam spory wyciek z pompy Zapewne przy majstrowaniu przy pompie pogorszył się już istniejący wyciek. Wygląda ze wyciek jest z głowiczki tłokorozdzielacza. Poprzez nasze forum znalazłem cenne podpowiedzi i będę próbował swoich sil http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=258443&start=28... skoro jest wyciek tzn ze nalezy wymienic o-ring uszczelniajacy tlokorozdzielacz. problemy z rozruchem moga byc spowodowane nieszczelnoscia wezy paliowych w odcinku filtr-pompa. ew. zlym ustawieniem poprzecznym pompy. jezeli dawka miesci sie w tolerancji nie powinnno byc problemow z rozruchem.mimo wszystko poprawilbym ustawienie nastawnika aby uzyskac wartosc zmierzona przed jego demontazem czyli na 2,2
jasam Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 zestaw naprawczy już jest zamówiony :gwizdanie: sądzę że odpalanie się pogorszyło ze względu na ten wyciek, który teraz jest już duży (na wolnych obrotach kapie co 30 sek. jedna kropla) gdy usunę wyciek będę więcej wiedział o przyczynach złego odpalania. Dawka 2,2 raczej nie była oryginalna (ślady rozkręcania na nastawniku) i jak dla mnie jest za duża, więc raczej do niej nie wrócę :gwizdanie: Po analizie różnych wątków sądzę, że optymalnie jest 3,5-4
grabson765 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 zestaw naprawczy już jest zamówiony :gwizdanie: sądzę że odpalanie się pogorszyło ze względu na ten wyciek, który teraz jest już duży (na wolnych obrotach kapie co 30 sek. jedna kropla) gdy usunę wyciek będę więcej wiedział o przyczynach złego odpalania. Dawka 2,2 raczej nie była oryginalna (ślady rozkręcania na nastawniku) i jak dla mnie jest za duża, więc raczej do niej nie wrócę :gwizdanie: Po analizie różnych wątków sądzę, że optymalnie jest 3,5-4 wedlug mnie optymalne jest 2.8 choc sam jezdze na 2.2 i nie zamierzam zmieniac
Musashi Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 zestaw naprawczy już jest zamówiony :gwizdanie: sądzę że odpalanie się pogorszyło ze względu na ten wyciek, który teraz jest już duży (na wolnych obrotach kapie co 30 sek. jedna kropla) gdy usunę wyciek będę więcej wiedział o przyczynach złego odpalania. Dawka 2,2 raczej nie była oryginalna (ślady rozkręcania na nastawniku) i jak dla mnie jest za duża, więc raczej do niej nie wrócę :gwizdanie: Po analizie różnych wątków sądzę, że optymalnie jest 3,5-4 jezeli wyciek spod tlokorozdzielacza jest duzy, ulega zapowietrzeniu uklad wysokiego cisnienia. w skrajnym wypadku bez odpowietrzenia nie uruchomi sie silnika.
ciahciah Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 jak już wymienisz uszczelkę sprawdź ile na zgaszonym silniku jest w logu 001, ma być 0,740V, jak to masz prawidłowo to na zapalonym silniku i rozgrzanym do 90C przy zgaszonych światłach, nawiewie, radiu, klimie, czyli całek elektryce off ustaw 2,8-3,4mg, spalanie będzie małe a fura wystarczająco żwawa, co ważne czy ustawisz 2,8mg czy 5,2mg spalanie będzie takie samo, jedyna różnica taka że przy 5,2 auto będzie zbierać się jak słoń, a przy 2,8 będzie zrywne
jasam Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 ...Daj znać jak ci poszło. Powodzonka oring zmieniony, walczyłem do 23-ej. Silnik nie odpala Może troszkę za mocno wyciągnąłem głowiczkę tlokorozdzielacza i te sprężynki się poluzowały? Sam już nie wiem? Jutro znowu będę walczył, odkręcę nastawnik i zobaczę czy sprężynki są na miejscu. Ktoś mający pojęcie o sprawie coś doda? Zdjęcie nie jest moje. Zamieściłem je żeby było widać o jakich sprężynkach mówię
Musashi Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 ...Daj znać jak ci poszło. Powodzonka oring zmieniony, walczyłem do 23-ej. Silnik nie odpala Może troszkę za mocno wyciągnąłem głowiczkę tlokorozdzielacza i te sprężynki się poluzowały? Sam już nie wiem? Jutro znowu będę walczył, odkręcę nastawnik i zobaczę czy sprężynki są na miejscu. Ktoś mający pojęcie o sprawie coś doda? odpowietrzyles uklad? trzeba luzowac po kolei rurki cisnieniowe przy wtryskach, krecic rozrusznikiem az bedzie porzadnie wytryskiwac ON. dokrecic i kolejny odpowietrzac. BTW. po co demontowales tlokorozdzielacz?
jasam Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 odpowietrzyles uklad? trzeba luzowac po kolei rurki cisnieniowe przy wtryskach, krecic rozrusznikiem az bedzie porzadnie wytryskiwac ON. dokrecic i kolejny odpowietrzac. BTW. po co demontowales tlokorozdzielacz? Odpowietrzenie będę musiał powtórzyć, bo robiłem sam i raczej nie udało się tego zrobić dobrze. Tłoko-rozdzielacz tylko wysuwałem, zdjęcie nie jest moje. Zamieściłem je żeby było widać o czym mówię, bo mam obawy czy tam się coś nie poluzowało na sprężynkach
Musashi Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 odpowietrzyles uklad? trzeba luzowac po kolei rurki cisnieniowe przy wtryskach, krecic rozrusznikiem az bedzie porzadnie wytryskiwac ON. dokrecic i kolejny odpowietrzac. BTW. po co demontowales tlokorozdzielacz? Odpowietrzenie będę musiał powtórzyć, bo robiłem sam i raczej nie udało się tego zrobić dobrze. Tłoko-rozdzielacz tylko wysuwałem, zdjęcie nie jest moje. Zamieściłem je żeby było widać o czym mówię, bo mam obawy czy tam się coś nie poluzowało na sprężynkach jezeli tlokorozdzielacza nie demontowales z pompy, pompa nie wydaje w czasie proby rozruchu podejrzanych dzwiekow. nie powinno sie nic stac. odpowietrz dobrze uklad. pamietaj spod poluzowanych (nie odkreconych) musi wytryskiwac pod cisnieniem paliwo. inaczej nie ma mowy o uruchomieniu silnika.
jasam Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 zrobię powtórkę, bo u mnie wyglądało tak, że miałem poluzowane przewody od wszystkich wtryskiwaczy jednocześnie i kręciłem, aż nie siknęło z przewodów. Nie była to wielka ilość ON więc prawdopodobnie jest źle odpowietrzony układ. Jednakże się martwię, bo skręciłem prawie cały akumulator i nic
Musashi Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 zrobię powtórkę, bo u mnie wyglądało tak, że miałem poluzowane przewody od wszystkich wtryskiwaczy jednocześnie i kręciłem, aż nie siknęło z przewodów. Nie była to wielka ilość ON więc prawdopodobnie jest źle odpowietrzony układ. Jednakże się martwię, bo skręciłem prawie cały akumulator i nic kiedys wyładowałem 2 akumulatory. zanim układ załapał. lepiej pojedynczo. połączenia nie mogą być zbyt mocno poluzowane.
vauxhall95 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 jezeli sprezynka ktoras peknie,nastawnik bedzie swirowal. Mi pekla prawdopodobnie ze starosci to 2dni z autem nie moglem dojsc do porzadku.Podczas jazdy przy 110 szarpnelo,spuscilem na luz a obroty same 1400-1500 po 30sec spadly do swoich 861.Ale samochod szarpal do 1500 na kazdym biegu.Oczywiscie bledy nastawnika.Na postoju napiecie skakalo 0.8 V do 2.2V,ustawilem dawke jak najmniejsza 9mg.I jakos przejezdzilem 2tyg.Najlepsze jest to ze samochod sie fajnie zbieral,ale to przez to ze nastawnik walil wiecej paliwa.Ale sie rozpisalem.Sory za OT.[br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 09:27_________________________________________________W zestawie naprawczym co zamowiles dostales sprezynki?
jasam Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 nie, sprężynek nie było. Tu raczej nie jest problem nastawnika :gwizdanie: [br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 09:32_________________________________________________No to q...rwa zaoszczędziłem pęka ośka w sekcji tłokorozdzielacza. Naprawa to już wielokrotność 300 zł za uszczelnienie Zalecam głębokie przemyślenie decyzji o samodzielnej wymianie tej uszczelki Szukam pompy!! sekcja wygląda tak spec twierdzi że nawet w serwisie na stole tłoczki pękają przy skręcaniu (stal narzędziowa niezwykle twarda i krucha) dlatego nikomu nie polecam
Lubi Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Witam, kolego mam podobny objaw, początkowo wyciek był nie wielki co jakiś czas parę kropel, ale teraz to już smiało można powiedzieć ze zaczyna się lać... ;/ . Mam takie głupie pytanie czy ON kapało Ci jak by po tym elemencie zaznaczonym na foto? foto poglądowe.
jasam Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 gdy cieknie z pod sekcji to leci też po zaznaczonym elemencie. Nie można wykluczyć jednak, że oringi w czujniku też puszczają
Musashi Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Witam, kolego mam podobny objaw, początkowo wyciek był nie wielki co jakiś czas parę kropel, ale teraz to już smiało można powiedzieć ze zaczyna się lać... ;/ . Mam takie głupie pytanie czy ON kapało Ci jak by po tym elemencie zaznaczonym na foto? foto poglądowe. pompa rozszczelnia sie najczesciej: 1. pomiedzy pokrywa nastawnika a nastawnikiem 2. nastawnikiem a korpusem pompy 3. tlokorozdzielaczem a korpusem pompy. w tym przypadku najprawdopodobniej bedzie to pkt 3. oczywiscie mozliwe, puszczajace uszczelnienie czujnika temp, lub zaslepki na koncu tlokorozdzielacza.
Lubi Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Dzięki za odpowiedź , wniosek z tego taki że lepiej dać 2-3 stówki fachmanowi, a nie bawić się samemu
jasam Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 Dzięki za odpowiedź , wniosek z tego taki że lepiej dać 2-3 stówki fachmanowi, a nie bawić się samemu takie moje zdanie. niech dentysta rwie zęby itd...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się