krzysiek23 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Do 90KM i 110KM ma być 505.00,a do pompowtrysków tylko 505.01. :th: :th: :th:
czeslaw555 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Aaaa OK ,jako nowicjusz zapytam sie czy ja mam te pompowtryskiwacze? bo z tego co do tej pory się dowiedziałem to nie mam, ale może są to błedne informacje.
YATES Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Jeśli masz AFN 110KM to napewno nie masz pompowtryskiwaczy. Zamiast tego masz pompę wtryskową.
czeslaw555 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 No na 100% AFN mam ,czy na tym oleju mogę dojechać do 10tys km?i oczywiście potem MOTUL tylko 5w/40 czy raczej go wymienić teraz, przejechałem na tym ok 2tys.km.
YATES Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 W Twoim przypadku możesz bez obawy jeżdzić na tym półsyntetyku Castrola ,a po 10 tysiącach możesz zrobić płukanie Motul Engine i zmienić na ten zalecany Motul 5W40 o ile nie masz kosmicznie dużego przebiegu. Jeśli masz przebieg 300kkm lub więcej to lepiej nie kuś losu i zostań już przy półsyntetyku 10W40 Castrola lub Mobila z pewnego żródła.
czeslaw555 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Mam przebieg 325tys oryginał!! dzięki za info Yates ,mam coraz większy mętlik w głowie tu na forum czytałem jednak żeby jeżdzić na 5w/40 ,gdy kupowałem parę tyg.temu to auto w niemczech była kartka z 5w/40 ale pomyślałem że ma już duży przebieg i wlałem 10w/40castrol magantec ,natomiast na forum widzę że opinie są podzielone jaki olej używać.
krzysiek23 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 jezeli byl 5w40,i niema nigdzie wyciekow przy nastepnej wymianie zmien na 5w40 lub jesli chcesz mozesz zmienic teraz,lub jezeli wolisz mozesz pozostac przy 10w40 to zalezy od ciebie,jezeli silnik jest w dobrej kondycji to przebieg ma tu mniejsze znaczenie
czeslaw555 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Silnik mile mnie zaskoczył przy tym przebiegu, pracuje b.ładnie, zero brań oleju ,żadnych dziwnych dzwięków
YATES Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 W takim razie śmiało kupuj i zalej full-syntetyka. Ja miałem większy problem,bo poprzedni właściciel w ramach oszczędności przy przebiegu 90kkm do PD-ka wlał minerał z hipermarketu bańka/50zł. Przechodziłem stopniowo na półsyntetyk,a póżniej na full-syntetyk z wcześniejszym płukaniem silnika. Bałem się trochę rozszczelnień ale zaryzykowałem i mogę powiedzieć,że dobrze zrobiłem. Silnik się nie rozszczelnił,chodzi fajnie i jestem spokojny mając świadomość,że mój PD pracuje nie na mineralnym tylko na MOTULU 5W40 spełniającym normę 505.01.
krzysiek23 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Ja miałem większy problem,bo poprzedni właściciel w ramach oszczędności przy przebiegu 90kkm do PD-ka wlał minerał z hipermarketu bańka/50zł. co za ludzie
YATES Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Ja miałem większy problem,bo poprzedni właściciel w ramach oszczędności przy przebiegu 90kkm do PD-ka wlał minerał z hipermarketu bańka/50zł. co za ludzie I to jeszcze mój bliski znajomy- niedoszły szwagier. Długo musiałem to auto doprowadzać po nim do jako-takiego stanu
czeslaw555 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Może dlatego że niedoszły szwagier ,to i problem był
YATES Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Może dlatego że niedoszły szwagier ,to i problem był Nie,bo to hendlarz i od niego wszystkie auta były jak "igła" Ja mimo wszystko zgodziłem się na to ze względu na dwie rzeczy: 1) Cena bardzo niska 28 000zł za 5 letnie A4 Avant 2) Bardzo mały jak na diesla sprawdzony w 100% przebieg : w 2005 roku miał 92kkm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się