piotr-3003 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Witam koledzy Od pewnego czasu świeci mi się abs i kontrolka ! podłączyłem vag-a wyszły do wymiany trzy czujniki prawy przód i dwa tyły, błąd G44,G45,G46. Dziś wymieniłem wszystkie trzy i co? abs zgasł a po przejechaniu 20m to samo pali się abs i !. Na vag-u znów pokazuje trzy czujniki do wymiany, o co chodzi . Proszę o rady Pozdro[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2011, 21:37_________________________________________________Może jest jakaś osoba w okolicy łódzi która by na to zerkneła Pozdrawiam
dobis1 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 ale jak pokazuje do wymiany?? jaki błąd?? sprawdź w blokach pomiarowych podczas jazdy pomiary z czujników bo daję głowę że masz zbyt dużą przerwę i trzeba je wcisnąć
piotr-3003 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 Wciskałem te czujniki ile się dało, chyba. No i w trzech czujnikach przed wymianą i po jest zła przerwa?
dobis1 Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 Wciskałem te czujniki ile się dało, chyba. No i w trzech czujnikach przed wymianą i po jest zła przerwa? jasne że może byc ale tego nie zobaczysz. tak jak mówiłem zapnij VAG-a i sprawdź bloki pomiarowe i będziesz wiedział...a jakie błędy pokazuje sprawdzałeś??
Kimi Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 Witam koledzy Od pewnego czasu świeci mi się abs i kontrolka ! podłączyłem vag-a wyszły do wymiany trzy czujniki prawy przód i dwa tyły, błąd G44,G45,G46. Dziś wymieniłem wszystkie trzy i co? abs zgasł a po przejechaniu 20m to samo pali się abs i !. Na vag-u znów pokazuje trzy czujniki do wymiany, o co chodzi . Proszę o rady Pozdro[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2011, 21:37_________________________________________________Może jest jakaś osoba w okolicy łódzi która by na to zerkneła Pozdrawiam Przyjedź w niedzielę na spota pod REAL'a na JP II, to pomyślimy :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22268
piotr-3003 Opublikowano 2 Września 2011 Autor Opublikowano 2 Września 2011 Panowie takie mam błędy, nie wiem o co chodzi z tymi blokami pomiarowymi? a dziś sprawdziłem przedni czujnik - mówiłam że wszedł na max aż obcierał o tarczke abs. Nic nie pomaga, pomocy ;([br]Dopisany: 02 Wrzesień 2011, 19:21_________________________________________________
ktym4 Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 kolego mam ten sam problem. Przed wymianą vag pokazywał błędny sygnał z czujnika, wymieniłem czujnik, przejechałem 20m i to samo abs swieci i znów bład czujnika pokazuje
piotr-3003 Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 Czytałem coś tutaj o sterowniku pompy abs, może to? [br]Dopisany: 02 Wrzesień 2011, 20:31_________________________________________________Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
pieciajek Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 A może by tak zdjąć z tyłu piasty i wyczyścić grzechotkę bo często koroduje i szczeliny są zbyt słabo czytelne dla czujnika i wpisuje błąd ale po osiągnięciu jakiejś prędkości. Jedź 15km/h przez np5 min a później zwiększaj prędkość. Jak sięzapali ABS to powtórz kilka razy test jak będzie wybijał ABS przy tej samej prędkości to na 100% grzechotki są do czyszczenia. Lub jak masz vag-a to zrób jak koledzy radzą , bloki pomiarowe.
ar2rek23 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Witam. Mam ten sam problem z dwoma tylnymi czujnikami. Wymieniłem na nowe i dalej te same blędy po przejechaniu 20m. Przy hamowaniu z dużej prędkości czuć jakby ten abs się załączał. Czy ktoś moze znalazł rozwiazanie na ten problem.
MASATO Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 a dobrze ustawiłeś odległość czujników ABS od pierścieni ?
ar2rek23 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Wciśnięte do konca i delikatnie wysunięte o jakiś milimetr.
piotr-3003 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 witam sprawa rozwiązana. wymieniłem sterownik ABS i po problemie, kontrolki pogasły, ABS działa. na allegro pompę ze sterownikiem wyrwałem za 60zł. wymieniłem sam sterownik a pompa mi została :>
ar2rek23 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 A czy przy uszkodzonym sterowniku vag nie powinien wykrywać błędu sterownika a nie czujników?
Panton Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 nie koniecznie, bardzo często pokazuje błędy wszystkich czujników mimo, że są ok i nie były ruszane ....... a sterownik można naprawić
piotr-3003 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 szkoda czasu na naprawy próbowałem i w końcu kupiłem drugi javascript:void(0);
ar2rek23 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Jeszcze wyczyszczę wszystko i ponownie ustawie te czujniki, jeśli to nic nie da to będę myślał o sterowniku.
pieciajek Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Jak będziesz czyścił to przed zakręceniem siodła od zacisku wsuń czujnik i sprawdź czy czasem ten pierścień co czyta czujnik nie jest w jednym miejscu odsunięty bo ja tak miałem. Ktoś chciał być dokładny i po włożeniu czujnika chyba młotkiem dobił i był krzywy ten talerzyk z nacięciami ale to wtedy błąd mi wywalało dopiero jak jechałem więcej niź 70km/h bynajmniej tak było u mnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się