lukasn1 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 BS 000 BS 003 BS 004 BS 011 Dynamiczne 000 Dynamiczne 001 Dynamiczne 003 004 008 Dynamiczne 010 011 001 Statyczne 000 Statyczne 001 Statyczne 003 Statyczne 004 Statyczne 007 Statyczne 013 Statyczne 023
lukjar7 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 korekcje sa dziwne dawka paliwa za mala wybic kata, sprawdzic szczelnosc podcisnien oraz szczelnosc aktuatora, nie krecil nikt sztanga ? egr zaslepiony badz zasyfiony badz brak podcisnienia
lukasn1 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 Katka sprawdzałem niby ok egr niesprawny zwór rozwalony.[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 19:09_________________________________________________Sztangę ja nie ruszałem ale poprzedni właściciel to nie wiem od początku jest słaby z dołu.
lukjar7 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 zwieksz dawke nastawnikiem i zmierz podcisnienie na gruszce i jej szczelnosc
lukasn1 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 Dawka nastawnikiem czyli jak mam zwiększyć.[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 19:38_________________________________________________Vag-em czy jakoś na pompie?
lukasn1 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 Kolego a mógł byś mi wytłumaczyć dokładnie co i jak z tym zwiększeniem na pompie bo nie wiem zbytnio jak mam to zrobić. [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 20:36_________________________________________________Dobra już wiem gogiel wie wszystko lub prawie wszystko.
lukjar7 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 3,0 mg ustaw na 90 stopniach temp w ecu
Nelson Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Dostałeś klarowne odpowiedzi, zrób z tym porządek. Jak nie będzie lepiej, będziemy szukać dalej.
lukasn1 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 Ok jutro się za to wezmę po pracy i napiszę co i jak.
ciahciah Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 na pełni rozgrzanym silniku wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne typu nawiew, radio, światła i w logu 001 musisz zrobić korektę dawki na 3mg 1,58V, tu masz jak to zrobić tylko nie luzuj tej dziwnej śrubki: układ podciśnienia nie szczelny, przepatrz wężyki w okolicy N75 i N18
lukasn1 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 Nowe logi po zwiększeniu dawki. Dynamiczne 000 001 003 Dynamiczne 004 008 010 Dynamiczne 011 Statyczne 001 013 003
lukjar7 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 turbo budzi sie duzo szybciej zreszta to czuc chyba juz co ? ale jeszcze jest za pozno pytanie czy sztanga jest wciagana po odpaleniu pod ogranicznik ? mozesz odkrecic 2 sruby od gruchy i ja podwiesic i zrobic loga, ale ja to bym zmierzyl podcisnienie, sprawdzil szczelnosc gruszki, jezeli byloby ok to skrocil sztange
lukasn1 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 Jest o niebo lepiej niż było mam przerwaną membranie w tym zaworze od recyklingu może to jest przyczyna gubienia ciśnienia?
ciahciah Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 chodzi o siłownik/zawór EGR w kształcie grzybka który jest przykręcony do kolektora ssącego? jeżeli tak to odepnij wężyk od niego i zatkaj go i wykonaj dynamicznego 011
lukasn1 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Opublikowano 8 Września 2011 Mam nowe logi 011 zatkałem przewody od zaworu recyklingu.
ciahciah Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 z zatkanym jest nie wielka poprawa no ale jest, do spoko wstawania turbo czyli 1700obr 1950mbar jeszcze brakuje no ale nie każdemu tak musi turbo wstawać
przemik Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Wg mnie sprezarka pracuje prawidłowo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się