zbojna Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Hej Wiem ze mam pompke czy tez 2 do regeneracji, ale dzis zauwazylem cos dziwnego, zrobilem log gr 1, 13 i 23 na jalowym, otoz zawsze korekcje byly na pozimie +-1,6 (drugi i czwarty), dzis zostawilem go na kilka, moze nawet kilkanascie minut na jalowym i sami zobaczcie: http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_56485.html Po tym zaraz go wylaczylem i za chwile znowu odpalilem i korekcje juz wygladaly tak: http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_56484.html Zadnych bledow w sterowniku mimo to nie bylo. Wina oringow? Dodam ze nic nie kopci, pali mozna powiedziec na dotyk czy zminy czy cieply, jedyne co to te wibracje na rozgrzanym silniku...[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 19:33_________________________________________________up 1
spanky Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 zacznij od oringow ... choc moze to powoli znaki ze pompki padaja , lepiej zaczac od tanszych rozwiazan
zbojna Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 Mechanik chce jeszcze wymoczyc pompki w myjsce ultardzwiekowej, jak myslicie jest sens? Chce za samo moczenie 200 zl - sporo dlatego pytam czy jest sens, wiadomo ze jezeli rozpylacz leje to nic to nie pomoze, i teraz pytanie jezeli korekcja jest na minus, tak jak w moim przypadku oznacza ze komputer ogranicza dawke paliwa na tym cylindrze, czyli on wlasnie "leje"(uszkodzenie rozpylacza tej pompki)?
przemik Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Jesli zdejmuje dawke to cylinder mocniejszy.... Lejacy wtrysk/cylinder slabszy - dawka na plus... Wrozenie czegokolwiek po korekcjach... to spora sztuka...
zbojna Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 Z tego co czytalem wlasnie pisza roznie: - Lejacy wtrysk/cylinder slabszy - dawka na plus... - Lejacy wtrysk/komputer ogranicza dawke pompki "lejacej az nadto " jak z konewki - dawka na minus... Wiec ktore stwierdzenie jest poprawne? Jezeli jest tak jak napisales, rozumiem ze jest sens mycie moich pompek w myjce utradzwiekowej, bo wtedy ten co dochodzi nawet do -3 "jest zapchany"?
marewel Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Mycie czyszczenie tych wtrysków to strata czasu i pieniędzy.
zbojna Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 Mycie czyszczenie tych wtrysków to strata czasu i pieniędzy. Moglbys uzasadnic ta wypowiedz? I ktora opcja lejacego wtrysku jest w koncu poprawna?
lukjar7 Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 z korekcjami jest jak napisal Przemek, choodzi o utrzymanie stalego przyspieszenia katowego dla kazdego z cylindrow
zbojna Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 Hej, Bylem u mechanika wymienil oringi na pompkach oraz zamienil je miejscami, korekcje sie przeniosly wraz ze zmiana miejsc, w kazdym razie odnosnie wibracji nic sie nie zmienilo, po tym zabiegu tylko jedna pompka miala korekcje ujemne...Kilka dni pozniej jak sie napatrzylem jak on to robil, wyciagnelem sam ta pompke ktora byla na '-' i wrzucilem na noc do ropy. Po zamontowaniu...dawka sie zwiekszyla i znikly wibracje Teraz troche zaluje ze nie wyciagnelem wszystkich i nie wymoczylem ich, ale jak teraz brak wibracji to narazie zostawiam tak jak jest (boje sie ze wroca ) Pozdr
lukjar7 Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 daj znac za jakis czas jak sytuacja : )
zbojna Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Niestety wibracje powrocily i czas na wymiane pompki. Tylko teraz troche sie zdziwilem po rozmowie z mechanikiem ktory regeneruje pompowtryskiwacze wiec czekam na opinie ktora pompke wymienic. Wiec po koleji: W gr 1 dawka paliwa spada do 3 mg a czasami nawet mniej(wtedy na biegu jalowym troche trzesie). Korekcje w gr 13 przed wymiana uszczelniaczy: 0,42 -1,86 -0,33 1,76 Po zmianie oringow, zostaly zmienione miejscami pompowtryskiwacze 2 na 1 4 na 2 3 na 4 1 na 3 Teraz grupa 13 srednio na jalowym wyglada nastepujaco -2,16 0,73 1,25 0,16 a najwiekszy jaki zanotowalem Vag -2,94 0,85 1,55 0,45 Dawka spada do 2,5 jak ponizej: Engine speed Injected quantity Spec, Inj, duration Coolant temp 861 3,6 7,1 85,5 882 2,5 6,6 85,5 882 2,7 5,1 85,5 882 3 6,6 85,5 882 2,7 7,1 85,5 840 4,4 7,1 85,5 882 3,3 6,6 85,5 861 3,6 7,1 85,5 882 3,3 6,6 85,5 861 3,6 7,1 85,5 861 3,8 7,1 85,5 882 2,5 6,6 85,5 882 3 7,1 85,5 882 2,7 6,6 85,5 882 2,7 6,6 85,5 861 3,3 7,1 85,5 861 3,6 7,1 85,5 882 3 7,1 85,5 882 3 6,6 85,5 Bipy sa wszystkie na "+" a wartosci od 10 do 30 czyli w miare: 13 13 27 19 9 14 28 16 12 16 24 16 10 11 24 14 6 15 30 12 9 15 27 14 10 10 25 14 5 12 27 13 8 13 31 12 11 14 32 14 18 13 30 15 13 14 31 15 Wiec wg Was, ktora pompka jest do wymiany? Pozdr
machina Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Proponuję zmierzyć stopień sprężania na cylindrach, i zamieszczenie wyniku pomiarów.
zbojna Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Wartosci zmienily sie wraz ze zmiana pompek, wiec to nie jest raczej wina silnika a pompowtryskiwaczy
MARKOB4 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Ja bym wymienił 1 pompo wtryskiwacz i zobaczył co będzie bo komputer steruje reszta tak aby auto nie drżało jeśli się nie mylę Pozdrawiam
zbojna Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Ja bym wymienił 1 pompo wtryskiwacz i zobaczył co będzie bo komputer steruje reszta tak aby auto nie drżało jeśli się nie mylę Pozdrawiam Bylem tego samego zdania, ale dzis po dluzszej rozmowie sie zmieszalem juz, podobno sie wymienia tylko te co sa na "+" czyli lejace koncowki, w moim przypadku po zamianie miejscami te "+" sie pozmienialy, a ten "-" nadal pozostal spory. Dodaje log z porannego odpalenia: http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_66416.html Tu ladnie widac co sie dzieje z 1 pompka zaraz po uruchomieniu, przy obecnych temperaturach (a jeszcze nie jest tak zimno) kilka, a nawet kilkanascie sekund po odpaleniu buja buda i za chwile sie uspakaja i zero bujania, potem zaczyna tak przy tak ok 70 stopni jak juz ma silnik.
xManiak Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Kolego ja polecam Ci srodek do czyszczenia PD Diesel Spülung Liqui Moly 2666. Mi pomógł z 2,5 na 4 cylindrze poprawiło sie do 0.3 wiec jest bardzo ładnie.
zbojna Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Kolego ja polecam Ci srodek do czyszczenia PD Diesel Spülung Liqui Moly 2666. Mi pomógł z 2,5 na 4 cylindrze poprawiło sie do 0.3 wiec jest bardzo ładnie. To 2,5 to miales na '+' czy '-', ja uzywalem tego jak i innych srodkow, nic nie pomoglo...za ta kase mialbym juz pompke
xManiak Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=234818.0 masz tu kolego dokładnie opisane mój temat logi stare i nowe
zbojna Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 Ja nawet 2X robilem tak jak opisane w warsztacie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186089.0 Niestety w moim przypadku nic nie pomoglo.... U Ciebie korekacja byla na "+" czyli swiadczaca o zapchaniu pompki czy tez uwalonej koncowce, u mnie jest na "-".
banshee Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Czytam ten temat i zastanawiam się, czego jeszcze oczekujesz? Może chcesz potwierdzenia od prezydenta RP? Przecież masz napisane, że pompka do wymiany to ta, która jest na "-". Skoro wtrysk leje to tym samym komputer musi zdjąć z niego dawkę. Skoro inny ma korekcje na "+" to tylko dlatego, że musi dorównać temu co leje. Jeśli nie to możesz posłuchać mechanika, a zakończy się tym,że będziesz przekłądał pompki tak długo, aż z motoru zdemontujesz tą lejącą, czyt."-"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się