Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Pompowtryski zaczely znowu dzialac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wiem ze temat rzeka i poruszany jest juz tysiace razy ale nie znalazlem podobnego przypadku na forum. W ostatni wtorek na ktorychs z rzedu swiatlach zaczelo mi telepac buda na wolnych obrotach...podejrzewalem pompki. Potwierdzil to specjalista po analizie vag-iem. Zalecil mi zmiane najlepiej kompletu(sugerowal pln2400). Dodal ze padaja jeden po drugim, ale jak rozbierze silnik to potwierdzi,,, moze stanie tylko na jednej pompce. Ku mojemu zdziwieniu, zaraz po powrocie od mechanika, auto zaczelo normalnie pracowac i tak jest do dzis! Minelo juz kilka dni,a silnik pracuje jak zegarek. Co moze byc przyczyna?? I czego moge sie spodziewac w najblizszej przyszlosci, czy to chwilowa uciecha, czy moze cos sie odetkalo? Jezdze na najlepszych dieslach, czyli ultimate, verva itd. Nie ukrywam ze jak pojawil sie problem mialem gleboka rezerwe. Moze to jest problem. Dzieki z gory za info. Pozdrawiam :th:

Opublikowano

najprawdopodobniej wystarczy zdemontowac pokrywe zaworow. ( nalezy zaopatrzec sie w uszczelke)

rozlaczyc kostki pompowtryskiwaczy i delikatnie dogiac konektorki.

jezeli pompki nie sa zarzniete przebiegiem rzedu 500.000 km, albo jakims gownianym paliwem, taka operacja pomaga.

Opublikowano

Jak napisalem, wszystko juz jest ok. Moje pytanie to bardziej czy skoro odezwala sie pompka, to moge sie spodziewac ze teraz zjawisko bedzie sie powtarzalo coraz czesciej az rzeczywiscie bede musial je wymienic. Czy mogla sie przypchac jakims syfem?? Nie bardzo rozumiem, bo dla mnie jak pompka siada, to siada i trzeba ja wymienic. A to jest zmartwychwstanie????

Opublikowano

przeciez napisalem tobie co sie dzieje z pompkami. pompowtryski maja bardzo duza zywotnosc i trzeba sie postarac zeby padly, przewaznie to problem z ich sterowaniem czyli te konektorki. niepewne polaczenia elektryczne maja to do siebie ze czasami lacza czasami nie lacza.

Opublikowano

Jak już będziesz sprawdzał stan połączeń elektryscznych, to zajrzyj do wtyczki przy głowicy. W ty złączu również zdarzają się problemy z połączeniem.

Opublikowano

Prawdopodobnie sprawa rozbije się o wymianę wiązki elektrycznej pompowtryskiwaczy.

Opublikowano

Prawdopodobnie sprawa rozbije się o wymianę wiązki elektrycznej pompowtryskiwaczy.

to najbardziej eleganckie rozwiazanie

Opublikowano

No wreszcie ktos mnie pocieszyl! :>Dzieki, czyli to pewnie jakies syfne paliwo. Zalewalem ostatnio verve, ale szczerze nie polecam... teraz po dluzszym czasie zalalem ultimate i przede wszystkim jest CISZEJ. No i oczywiscie odetkal sie...

Opublikowano

Witam

Ile kosztuje i jaki numer seryjny ma wiązka elektryczna do wtrysków do silnika 1.9 TDI AVB

038 971 600 koszt 100-120 PLN, w aso sprzedadza wg vin, uszczelke rowniez

Opublikowano

Uszczelka Goetze pod dekiel zaworów kosztuje 62 zł w Inter Team. Kupowałem w sobotę więc jestem on time ;)

Opublikowano

troche drogo, w ASO 20-25 PLN :cool1:

Opublikowano

troche drogo, w ASO 20-25 PLN :cool1:

Pewny jesteś? Jak w zeszłym roku kupowałem do A3 ASZ to płaciłem ok 100 zł. Poza tym muszę przyznać, że Goetze jest lepiej zrobiona jak ori, szczególnie w okolicach przejścia z płaszczyzny w obudowy wałka rozrządu ma zamiast 2 krawędzi uszczelniających strukturę zamkniętą na kształt cegieł w murze. Ale od czego jest palec i silikon Loctite ;)

Załamką jest cena kompletu uszczelnień na jeden pompowtrysk - 3 oringi, jedna podkładka miedziana i 1 kamień kosztują ok 110 zł w detalu ;(

Opublikowano

troche drogo, w ASO 20-25 PLN :cool1:

chyba troszke przesadziles .... :wink4:

Opublikowano

Dzwoniłem po serwisach wieć:

-wiązka pod wtryski 038 971 600 kosztuje 177zł

-uszczelka pod pokrywe 038 103 483 D kosztuje 58zł

Niewiem skąd ta cena 100-120 są tańsze zródła zakupu?

Jeszcze jedno pytanie dam rade założyć to sam chodzi o wiązke czy trzeba z tym do mechanika jechać są jakieś chaczyki podczas tego zabiegu?

Opublikowano

jarowi chodziło uszczelniacze oringi do każdego pompowtrysku...

Opublikowano

A moze ktos mi pomoze z tym problemem !? a mianowicie jakis czas temu auto dostalo drgawek na biegu jalowym , wiem napewno ze to nie dwu mas bo juz go zmienilem na nowy wraz ze sprzeglem a drgania wciaz sie pojawialy.

Od paru dni zauwazylem , ze auto sie telepie caly czas dopiero ustaje po zwiekszeniu sily nadmuchu klimy , ale silnik zaczol jak by troszke glosniej pracowac do tego przy zmianie biegow nie wazne z jakiego biegu na jaki , po wysprzegleniu i odpuszczeniu gazu silnik okolo 2 sek utzrymuje obroty poczym schodzi z nich.

Napewno wiem ze wczesniej tego nie bylo a jezdze tym autkiem juz 2 lata i zaczol lykac wiecej paliwka.

I tez tak mialem ze raz auto sie telepalo 2 minuty a pozniej 2-3 tygodnie spokoj az tu nagle lipa teraz sie trzesie caly czas jak bym caly bagaznik wibratorow wozil :decayed:

Czy moze ktos mi powiedziec co moze sie stac w najgorszym przypadku , bo nie ukrywam jak narazie poszukuje wtryskow do mojej A4-AWX , ale czy do tego czasu nic gorszego sie nie stanie? Czy nie grozi mi rozsypanie sie czegos w silniku ? a tym samym wielka rozpacz i pustki w portfelu.

Dziekuje za wszelkie podpowiedzi i pomoc.

P.S. jak ktos ma na zbyciu pompki do AWXa to chetnie odkupie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...