Cotton Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 Czy wymieniajac sprzeglo, olej w skrzyni i cos jeszcze...(wlasnie co??) da sie doprowadzic precyzyjnosc, sztywnosc itp. skrzyni w nowym aucie?? U mnie lewarek po 160tys. bardzo stracil jesli chodzi o te cechy. Dzieki z gory za odpowiedz :th:
cayenne Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 Możesz dokładnie napisać co się dzieje?
Cotton Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Opublikowano 18 Lutego 2008 Ciezko wchodza na zimnym, szczegolnie dwojka. A generalnie nie maja takiej sztywnej, prostej drogi w swoje miejsca. A jak jest juz wrzucony bieg to lewarek nie siedzi sztywno w jednym miejscu tylko ma luzy na boki(no tak z lekka jak w aucie nie tej klasy). Wybacz ciezko mi sie pisze o dzialaniu biegow :>
cayenne Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 O to m.in.pytałem.Jeśli sprzęgło się kończy,biegi mogą wchodzić ciężej.Oleju w manualu generalnie się nie wymienia,tylko kontroluje jego poziom.Co do luzów na lewarku.Sprawdź poduszki skrzyni biegów,może są zużyte-to najczęstszy objaw "latania" drążka(było o tym na forum-poszukaj).
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 poczytaj. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23917.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22193.30
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się