toudi Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 witam. Wiatrak od klimy w moim audi z 1997 kreci sie cały czas po wlaczeniu silnika mimo tego ze klima jest wyłączona... Czym to moze byc spowodowane?? czytalem cos o jakichs elektromagnesach czy costam ... pomocy
Wihajster Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 napewno masz cos nie tak nie powinien sie krecic on owszem moze sie wlaczyc jak nie masz zalaczonej klimy tylko w sytuacji awaryjnej jak wisko nie dziala lub nie daje rady z chlodzeniem
toudi Opublikowano 3 Października 2006 Autor Opublikowano 3 Października 2006 a on jest załączany elektromagnestem prawda??
Wihajster Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 a on jest załączany elektromagnestem prawda?? wisko masz elektromagnesem ale od klimy absolutnie nie
toudi Opublikowano 3 Października 2006 Autor Opublikowano 3 Października 2006 dzwonilem do serwisu w krakowie gosc niechetnie gadał bo nie zarabiał za porade... ale powiedział mi ze w momencie zalaczenia klimy elektromagnes sie załancza i wiatrak sie kreci.... a i powiedział mi zebym przyjechał...
dark79 Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 wisko masz elektromagnesem od kiedy ??
Wihajster Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 chodzi o podobne dzialanie :razz: w raz ze wzrostem temp. wiatrak kreci sie szybciej
toudi Opublikowano 3 Października 2006 Autor Opublikowano 3 Października 2006 to w takim razie co mam wymienic zeby to działało prawidłowo??
dark79 Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 a ile masz tych wiatraków ?? jeden czy dwa??
bratpit Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 a on jest załączany elektromagnestem prawda?? wisko masz elektromagnesem ale od klimy absolutnie nie hydrauliczne sprzęgło wentylatora, które reguluje bezstopniowo liczbę obrotów wentylatora w zależności od temperatury czynnika chłodzącego. Sprzęgło wentylatora nie podlega obsłudze. Sprawdza się je wtedy, gdy silnik jest za gorący. Przy rozruchu na zimno wentylator pracuje przez ca 3 minuty na wyższych obrotach. W tym czasie olej hydrauliczny przepływa z komory roboczej do zasobnikowej. Po tym sprzęgło się wyłącza. Wentylator obraca się teraz odpowiednio do obrotów silnika, jednakże nie szybciej niż 2100/min. Jak długo silnik pracuje na normalnej temperaturze roboczej, tak długo sprzęgło Visco nie włącza się. Wraz ze wzrostem temperatury czynnika chłodzącego w wyniku większego obciążenia silnika lub wysokiej temperatury zewnętrznej przez chłodnicę zaczyna przepływać także cieplejsze powietrze. Powietrze dochodzi do sprzęgła Visco. gdzie sprężyna bimetalowa zwalnia dopływ oleju do komory roboczej w momencie, gdy temperatura powietrza przekroczy ca 73'C. Odpowiada to temperaturze czynnika chłodzącego od 90* do 95'C. Wentylator włączany jest sprzęgłem Visco, na które działa ciśnienie oleju hydraulicznego w komorze roboczej. Wentylator zaczyna obracać się z prędkością równą obrotom silnika, lecz tylko do granicy 3500 obr./min
Wihajster Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 Wiatrak od klimy w moim audi z 1997 kreci sie cały czas po wlaczeniu silnika mimo tego ze klima jest wyłączona... wszystko super ale jemu chodzilo o to miedzy innymi a to nie jest normalne
toudi Opublikowano 3 Października 2006 Autor Opublikowano 3 Października 2006 chodzi o to ze idzie zima a ja nie moge dogrzac silnika temperatura nie wychodzi na wet ponad 60 st C a wszystko pewnie przez to ze ten wentylator sie cały czas kreci.... (ten od klimy )
Pikuś Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 nie moge dogrzac silnika temperatura nie wychodzi na wet ponad 60 st C a wszystko pewnie przez to ze ten wentylator sie cały czas kreci.... Wentylator nie bedzie tego przyczyna tylko raczej termostat. :razz:
fordenir Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 ale który wiatrak ci się kręci-elektryczny czy ten na sprzęgle wisko. ten na wisku kręci się raczej cały czas a elektryczny wtedy gdy wisko niewydoli. u mnie też nie mogłem zagżać wozu ale przyczyną był termostat. jeżeli przyczyna tkwi w termostacie to nie kupuj najtańszego bo ci temp. zacznie spadać przy jeździe ponad 130km/h (dwa razy dopasowywałem termostat) powodzonka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się