japkool 0 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Chłopaki jak w temacie wczoraj wymienili mi tarcze i klocki z przodu. Przy wyhamowywaniu do 0km tuz przed zatrzymaniem załącza mi ABS. Podjechałem do nich reklamować ale pech chciał ze odbierałem tuż przed zamknięciem wiec pocałowałem brame. Do warsztatu mam 50km i bede tam dopiero w weekend. Jak patrze na tarcze i klocek to on cala powierzchnia nie przylega. Po przejechaniu kilkunastu km z normalnym używaniem hamulca wyraznie czuc klocek i cieplo od tarcz. Istnieje mozliwosc ze to sie musi ulozyc i bedzie OK? Czy na bank cos mi skopali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus096 0 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Wszystko jest nowe i musi się dotrzeć po takiej wymianie nawet powinien gorzej hamować.Po kilku hamowaniach na ful wszystko powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Pasowało by podpiąć vaga i sprawdzić jak zczytuje prędkości z kół i czy nie wyskoczy jakiś błąd ABS. Wina może być tego typu, że czujnik ABS jest źle osadzony i trzeba go delikatnie dopchnąć. Nowy klocek nie będzie przylegał całą powierzchnią do tarczy, ze względu na swoje wyprofilowanie. Później jak się będzie ścierał dojdzie całą powierzchnią. Ciepło z tarczy to normalna sprawa. Żeby zatrzymać 1,5 tony żelaza musi troszkę potrzeć o tarczę, a wiadomo, gdzie jest tarcie tam robi się ciepło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus096 0 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Miałem podobny problem czujnik ABS-u był lekko przestawiony i przy hamowaniu włączał się ABS pojechałem do warsztatu co wykonywał usługę wymiany tarcz i klocków i mi to poprawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Ja bym ci radził przejechać się do nich niech sprawdzą dla świętego spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EndriuGiz 2 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 podepnę sie do tematu ja mam taki problem gdy jade wieksza predkoscia np 140 i później chce wyhamować czuje pulsowanie na pedale i czuc ze wlacza sie abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogion 0 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Na początek podepnij vaga i sprawdź jak Ci sczytuje prędkości z poszczególnych kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 ja tez mam problem, abs wlacza sie ponizej 30km/h, ale jak zczytywalem predkosci na postoju to na VAGu pokazalo w 4 oknach po 1km/h, czy to normalne? bledow czujnikow nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 możliwe że w którymś kole zabrudzony jest wieniec a dokladnie jedna kostka i jak wolno się jedzie to odczytuje jakby koło stało i się włącza ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogion 0 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 ja tez mam problem, abs wlacza sie ponizej 30km/h, ale jak zczytywalem predkosci na postoju to na VAGu pokazalo w 4 oknach po 1km/h, czy to normalne? bledow czujnikow nie mam Jeśli dobrze pamiętam to też tak mam że na postoju mi pokazuje 1km/h ale ABS działa jak trzeba. Musisz sprawdzić w trakcie jazdy czy pokazuje jednakowe prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 możliwe że w którymś kole zabrudzony jest wieniec a dokladnie jedna kostka i jak wolno się jedzie to odczytuje jakby koło stało i się włącza ABS Popieram wypowiedź jest zabrudzony rowek od czujników ABS na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 a da się go wyczyścić zdejmując tylko koło ewentualnie zacisk? inaczej- nie rozbierając wahaczy ani półosiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 u mnie w a4 po wymieniałem tylne tarcze łożyska klocki teraz po wymianie zauważyłem że przy hamowaniu załącza abs znaczy tyrkocze pedaŁ CZYM TO może być spowodowane czy to mu przejdzie czy coś z tym trzeba zrobic [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 18:53_________________________________________________a czy powodem tego może być zapowietrzony układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 u mnie w a4 po wymieniałem tylne tarcze łożyska klocki teraz po wymianie zauważyłem że przy hamowaniu załącza abs znaczy tyrkocze pedaŁ CZYM TO może być spowodowane czy to mu przejdzie czy coś z tym trzeba zrobic [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 18:53_________________________________________________a czy powodem tego może być zapowietrzony układ zdecydowanie nie jeśli masz zapowietrzony układ to pedał jest miękki i trzeba nacisnąć kilka razy aby wyhamować [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 19:06_________________________________________________ a da się go wyczyścić zdejmując tylko koło ewentualnie zacisk? inaczej- nie rozbierając wahaczy ani półosiek? a da się go wyczyścić zdejmując tylko koło ewentualnie zacisk? inaczej- nie rozbierając wahaczy ani półosiek? nie pamiętam jak tam jest ale raczej nie trzeba podnieś autko zdejmij koło pełny skręt i powinna być widoczna chociaż mała część kręcąc kołem można wyczyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 czli na co góralu obstawiasz [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 19:32_________________________________________________czy ten czujnik abs powinien wejsc do konca w piaste bo u mnie w tylnych kołach jest tak że brakuje 3-4 mm żeby wszedł do konca czy to jest prawidłowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Najprościej jest sprawdzić interfejsem czujniki, który się wysypuje przy hamowaniu z małą prędkością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU_Angel 0 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 podłącz vaga, on ci powie całą prawdę, który czujnik się upił i szaleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk 0 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Chyba że przy wymianie i czyszczeniu rdzy ze starych klocków coś wpadło w wieniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 co do mojegu problemu - sprawdziłem predkości kół na samochodzie w czasie jazdy, i wszystkie czujniki pokazują takie same prękości, rzadko 2 okienka po prawej pokazują tą samą o 1km/h większą wartość niż 2 po lewej ale generalnie prędkości są jednakowe, aczkolwiek abs ciągle załącza się poniżej 30km/h, dodatkowo słychać grzechotanie (dosłownie jak grzechotka) w lewym tylnym kole domyślam się że to koronka w tym kole szwankuje, ale czy rozwalenie się jej nie powodowało by błędnego wskazania prędkości czujnika przy niej? czy ona nie ma związku z pokazywaną prędkością? czy to może być klucz do mojego problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Prędkości powinny buć jednakowe szczególnie trzeba sprawdzić przy małej prędkości. Zamieszczam zdjięcia z diagnostyki programu VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się