MARiOLiNi 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Zawsze tankuję na Shellu, prawie zawsze VP D. Ostatnio do oparów w baku dolałem na Orlenie w Ustroniu zwykły ON za 50zł żeby dojechać na Shella do Tychów. Przed dolaniem w baku był VP D, na małych rondach w centrum Ustronia przy wyłączonym ESP po wciśnięciu pedału w podłogę traci przyczepność i ładnie dupka ucieka. Po dolewce na Orlenie nie ma żadnego poślizgu na rondach, tylko cichy pisk opon (ESP też wyłączone); ogólnie mówiąc samochód jest słaby, nierówno przyśpiesza - jakby się dławił na wyższych obrotach. Na VP D nigdy tak nie było, nawet na zwykłym Shell'owskim paliwie tego nie było. W Tychach miłe zaskoczenie, jest już nowy VP D z syntetycznym GTL i 4gr/l taniej niż zwykły ON Orlen co wlewałem. Z moich porównań ON na Shell'u: 1. VP D z GTL - silnik ciszej pracuje, jakby szybciej i płynniej przyspieszał (w porównaniu z VP D) 2. VP D - silnik ciszej pracuje, lepszych osiągów nie odczuwam, mniejszy nalot na końcówkach wydechu, na baku średnio 20-30km więcej zrobię (w porównaniu z D E) 3. Diesel Extra - o niebo lepszy niż zwykły ON z Orlenu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 to ciekawe w odniesieniu do teori mowiacej ze wszystkie stacje w Polsce sa zaopatrywane przez paliwo z Orlenu ... oprocz VP Racing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Ja od dluzszego czasu tylko Verva... i nie narzekam. Jak lalem VP D to jakos nie czulem roznicy oprocz tej w portfelu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Ostatnio tankowałem tylko VP Shel lub Verve co nie uchroniło mojej pompy od awarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Wiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Witam Ja praktycznie od zawsze leje Shell V-Power Diesel. A głównie dlatego, iż stacje mam nie dalej niż 300 m od domu. No i po za tym wszyscy wychwalają ten ON. Wlewałem kilka razy "Vervę" z Orlenu i w sumie nie odczułem jakiejś zmiany _____________ Pozdrawiam Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesand 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 to ciekawe w odniesieniu do teori mowiacej ze wszystkie stacje w Polsce sa zaopatrywane przez paliwo z Orlenu ... oprocz VP Racing. Stacje Shella zaopatrywane są przez Lotos, podobnie jak BP i Lukoil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek_ozo 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 u mnie w regionie lukoil jest wmiare sprawdzony a do shela mam 20 km i nie zawsze tam zatankuje niestety zwykly ON _________________________________________________ Stacje Shella zaopatrywane są przez Lotos, podobnie jak BP i Lukoil cool1 a ciekawe czy tym samym swaksem bo watpie?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesand 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 swaksem :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek_ozo 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 bo znam kola co pracowal na lotosie i mowil ze szef mu kazal przyjac o 5 ran paliwo ON ze starej zardzewialej cysterny i na boku walki kreca az szok lejesz g...o i nwet nie wiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesand 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 bo znam kola co pracowal na lotosie i mowil ze szef mu kazal przyjac o 5 ran paliwo ON ze starej zardzewialej cysterny i na boku walki kreca az szok lejesz g...o i nwet nie wiesz. mi chodziło o to że koncerny Shell, BP i Lukoil mają podpisane umowy z Lotosem na dostarczanie paliw, co do stacji Lotosu trzeba pamiętać że oprócz stacji własnych mają też stacje partnerskie, podobnie chyba jest z BP, a to co dzieje się na niektórych stacjach to już zupełnie inna historia, dlatego najlepiej tankować na sprawdzonych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 a jakie to sa te sprawdzone jak okazuje sie po przeczytaniu kilkunastu wypowiedzi ze ... : 1.VERVA vs. VP SHELL - 0 roznicy 2. NA ORLENIE ZLE 3. BP ULTIMATE DO d*py 4. STATOIL DOBRY 5. BP DOBRY 6. NESTEA SUPER- tania i wogole itd itd... ja tankuje roznie albo VERVA albo VP SHELL albo BP U- roznicy nie widze... to jest gdybanie bo to ze jest szyld SHELLA wcale nie znaczy ze tam jest super paliwo bo pojdzie wal i tez bedzie kichowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesand 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Przecież nie polecam tu konkretnie jakiegoś koncernu, czy stacji, ani czy to paliwo jest lepsze a inne gorsze, napisałem tylko kto z kim ma podpisane umowy, a pisząc sprawdzone miałem na myśli np. to: http://www.uokik.gov.pl/pl/jakosc_paliw/wyniki_kontroli_jakosci_paliw/kontrola_stacji_paliw/ http://www.dziennik.pl/files/archive/00181/Lista_skontrolowany_181343a.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ale ja pisalem ogolnei jakie wnioski mozna wyciagnac... czyli zadne . Wiekszosc zalezy od stacji a nie od koncernu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Właśnie zbliża mi się przegląd z wymianą filtra paliwa (20 tys. "przebiegu") Z ciekawości przetnę stary i zajrzę do środka .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Ostatnio tankowałem tylko VP Shel lub Verve co nie uchroniło mojej pompy od awarii Ciesz się że i tak Ci pompa wytrzymała 400kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warmag23 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Właśnie zbliża mi się przegląd z wymianą filtra paliwa (20 tys. "przebiegu") Z ciekawości przetnę stary i zajrzę do środka .... daj znać jaki widok bo jestm ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARiOLiNi 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zastanawiam się czy faktycznie Shell kupuje od innych koncernów paliwo. Jedni piszą, że od Orlenu inni o Lotosie. Na dwoje babka wróżyła? W googlownicy wpisałem shell power diesel gtl i znalazłem coś co by się nie zgadzało z dostawcami paliw: "Shell, jako pierwszy w Polsce, wprowadza do sprzedaży na stacjach olej napędowy z dodatkiem syntetycznego komponentu GTL - Shell V-Power Diesel. Jak zapewnia producent paliwo zostało tak opracowane, aby umożliwić uzyskanie jak największej mocy silnika. [...] Osiągnięta dzięki tej technologii jakość, w tym wysoka liczba cetanowa, sprawia, że paliwo GTL spala się bardziej wydajnie w porównaniu z konwencjonalnym dieslem." http://nafta.wnp.pl/shell-jako-pierwszy-wprowadza-paliwo-z-gtl,77461_1_0_0.html "Shell wytwarza produkty GTL w swej fabryce w Bintulu w Malezji,[...]" http://www.shell.com/home/content/pl-pl/shell_for_motorists/fuels/v_power_diesel/fuels_vpd_na_antenie_24092004.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Ostatnio tankowałem tylko VP Shel lub Verve co nie uchroniło mojej pompy od awarii Ciesz się że i tak Ci pompa wytrzymała 400kkm Padła standardowo..., po przekroczeniu 200 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Właśnie zbliża mi się przegląd z wymianą filtra paliwa (20 tys. "przebiegu") Czemu tak wczesnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się