kudalty66 Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 witam , jak w temacie mam pytanie czy jak mi padlo turbo i troche plulo olejem ktory zostal potem przepalony bo padlo od strony zimnej czy istnieje ryzyko ze niedlugo mi padnie katalizator czy poprostu sie to wszystko wypali jak juz turbo bedzie nowe i szczelne??? :th:
xavier Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Olej w kacie to niepożądane zjawisko :/ może go uszkodzić, swoja drogą w 8-letnim aucie to wątpię żeby on spełniał jeszcze swoją funkcję. w Polsce ponad polowa TDI jeździ bez kata
Musashi Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 uwazaj jak ci turbo poleje olejem, wysranym uszczelniaczem moze sie to skonczyc naprawa glowna silnika.... wtedy problem bedzie wiekszy niz kat
taktuś Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 jak turbina leje olejem od strony zimnej, to będziesz miał zawalony cały dolot, nie służy to także IC moim zdaniem ten olej bardziej zawali rury dolotu, część pewnie dostanie się do komory spalania razem z doładowanym powietrzem i zostanie spalony a od tego po tyłku dostanie kat jak wstawisz nowe/zregenerowane turbo to wykręć te rury dolotu, które dasz radę i wyczyść/przemyj je
krzysiek23 Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 zgadzam sie u mnie po 230 000 mial 50proc.
kudalty66 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Opublikowano 20 Lutego 2008 ok dzieki za odpowiedz takze wnioskujac teraz czekam na nowa turbine i najlepiej poprostu do tego czasu nie jezdzic a przy wymianie turbo wyciagnac cale doloty i intercoolery i je myc, tak zrobie dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się