Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wahacz i łączniki stabilizatora.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisze w imieniu kolegi, który musi te części wymienić. A dokładnie to napisał mi ze ma przedni dolny lewy wahacz i przednie łączniki stabilizatora. Czy da rade samemu to zrobić, czy lepiej oddać do mechanika ? Oraz ile takie części dobrej jakości będą kosztować i ile mechanik może zawołać ?

Opublikowano

Jak ma warunki do tego i trochę zdolności manualnych to da rade samemu wymienić. Łączniki łatwiej wymienić niż wahacz.

Opublikowano

Zajrzyj do działu Warsztat - Zrób to sam i jest temat na samej górze jak wymienić wahacze.

Ceny to przynajmniej 200zł kolega musi przygotować na jakieś dobrej firmy za łączniki i wahacz. Mechanik weźmie za to około 70-80 zł.

Opublikowano

A potrzebny kanał czy można na podnośnikach ?

Opublikowano

Można bez kanału tylko podłożyć coś solidnego pod auto, żeby nie zleciało na nas podczas wymiany.

Opublikowano

A co ze śrubami od stabilizatorów ? Bo wyczytaliśmy, że trzeba je na maxa dokrecić, a najlepiej to jakby auto stalo na kołach i jeszcze dwie osoby w środku siedziały

Opublikowano

Śruby się dokręca tylko i wyłącznie na opuszczonym aucie (jedynie nakrętkę od sworznia wahacza dokręcamy na maxa na podnośniku). Najlepiej załapać lekko śruby, auto na koła wtedy i kawałek powoli się przejechać aby zawieszenie chwile popracowało i się ułożyło, potem tak jak auto stoi na kołach dokręcamy śruby na maxa.

Stosujemy tą metodę także do wahaczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...