zbylo22 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Nie wiem o co kaman.....od niedawna z przedniej częsci samochodu do wnetrza dochodzi dziwny tłumiąco-ogłuszający szum.....obroty silnika raczej nie maja z tym nic wspólnego, jest tak przy predkosci ponad 80 km i nodze na gazie jak również przy prędkości 50 km bez gazowania.....nie występuje to ciągle podczas jazdy ale okresowo na razie.....podczas jazdy gdy to występuje przy przybliżeniu głowy do kierownicy ten dzwięk ogłuszający jest coraz bardziej nasilony i nieznośny.....zaznaczam ze nie zauważam przy tym jakichs innych objawów czy pracy silnika czy prowadzenia samochodu.......nie wiem gdzie szukac problemu....łożyska kół?( nie wiem wydaje mi sie ze by tylko szumiało), półośka?....jak ktos miał podobny objaw niech mnie poratuje.....
Lu-Gi Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 na początek sprawdź ciśnienie w oponach, możliwe ze to łożyska a tak naprawde to przyczyn takiego szumienia może być wiecej
Digit Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 a czy coś było robione ostatnio przy autku lub zaliczyłeś jakąś większą dziurę w jezdni ? Żeby Ci pomóc musisz napisać czy szum występuje przy jeździe na wprost, na zakrętach, rośnie wraz ze wzrostem prędkości/obrotów bo tak ciężko cokolwiek napisać.
zbylo22 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Opublikowano 12 Września 2011 Nic nie było robione, nie zaliczyłem zadnej dziury, szumi w kazdej pozycji auta....w srode bede badal sytuacje ...stawiam na łożyska ....
aruś12 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 to nie są łożyska sprawdź górne drążki czy nie mają luzów jak mają to znaczy że zjechało ci opony od środka i dla tego huczy miałem to bynajmniej ja wcześniej u siebie
Szakal Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Odgrzewam kotleta U mnie też szumi tyle że ja mam quattro. W zakrętach nie zauważyłem żeby szum cichł czyli pewnie opony. Ogólnie auto kupiłem już w takim stanie ,gościu mówił też że to nie łożyska tylko że opony są wyząbkowane. Idzie je jakoś sprawdzić? Może spróbować zamienić przód z tyłem? Czy tylko je sprawdze zmianiając opony na inny komplet? Zastanawiałem się też czy nie skoczyć na sprawdzenie geometrii? Auto dobrze się prowadzi ale w sumie nigdy nie wiadomo btw czy wyząbkowane opony wpływają negatywnie na napędy? Dzięki za info
bej Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 przejedź ręką po oponie jeśli jest wyząbkowana będzie czuć pod ręką, że bieżnik jest nierówny lub zamień opony na inny komplet.
Szakal Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Pewnie bedzie mi trudno to wyczuć bo nigdy jeszcze opon nie macałem Ale jeździć ręką wzdłuż czy po szerokości żeby to wyczuć?
bej Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Wzdłuż jak opona będzie ok to nie bedziesz o nic zaczepiał reką, jak będzie wyząbkowana to będziesz czuł nierówności.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się