Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1820

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Bardzo wolno, ale tak mam od początku więc się nie przejmuje. Obecnie 90 stopni C na blacie łapie po ok 10 km. Przy większych mrozach jeszcze dłużej się nagrzewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszą na różnych forach to jako minus tego silnika zawsze jest wymienione powolne nagrzewanie :cool1: ale myślę że chyba nie powinien się dłużej grzać niż np taki 1.9 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie minimalnie ponizej 90 C jest :mysli:

to jest temp cieczy chlodzacej.

Zobacz na temp oleju przez VCDS

Wlasnie sprawdze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój się nagrzewa szybciej niż A3ka... w chwili obecnej jakieś 15 minut i jest nagrzany (ale to tylko dlatego, że auto stoi w garażu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój się nagrzewa szybciej niż A3ka... w chwili obecnej jakieś 15 minut i jest nagrzany (ale to tylko dlatego, że auto stoi w garażu)

Szkoda ze nie mam jeszcze garazu :confused4: ale walcze z papierami i urzednikami :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie jest tak, ze temp oleju wynosi okolo 70-75 stopni przy tym jak temp cieczy chlodzacej dochodzi do 90. trzeba jeszcze chwilke poczekac az olej sobie "dojdzie" :)

sprawdz, daj znac jak to wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój się nagrzewa szybciej niż A3ka... w chwili obecnej jakieś 15 minut i jest nagrzany (ale to tylko dlatego, że auto stoi w garażu)

i do jest wlasnie to co mnie najbardziej irytowalo w dyszlu , za ten czas juz dawno w zimie bylem w pracy a auto dalej nie zagrzane :rolleyes: teraz dwie minutki i cieplutki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomocy! Dziś zmieniłem koła na zimowe (ok 13), pół godziny temu wracałem z miasta i 2 skrzyżowania od domu zapaliła mi się kontrola czujników ciśnienia w oponach (koło prawe, przód). Sprawdziłem i rzeczywiście było odrobinę za mało... teraz jest już ok i ciągle pokazuje, że mu mało :wallbash: co zrobić żeby błąd z FISu znikł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...