Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Świeci dobrze. H8, a nie H11?

Jak chcesz glosniczki w bledy to mam parę szt. PW ;)

iPad Tapatalk HD

No ja mam h8 chociaz katalogi mówia h11 - nie wiem czy jest to spowodowane tym ze to a5 czy tym ze polift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

a w B8 jest jeszcze inaczej.. 1BE -20mm, a 1BV -30mm :whistling:

Toc wlasnie tak bylo w b6 tez :decayed: Ale spoko jedrex u nas jest tylko -10mm niestety :kwasny:

myślałem, że w B6 było tylko -20 :decayed: a u nas to wiem, że lipa.. u mnie Niemiec zrezygnował z 1BV i mam BE :facepalm:

Wkładaj kolego Gwint to będziesz miał glebę. Ja mam u siebie KW variant 1 i jeździ się bardzo przyjemnie.

na chwilę obecną są ważniejsze wydatki niż modzenie auta :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w B8 jest jeszcze inaczej.. 1BE -20mm, a 1BV -30mm :whistling:

Toc wlasnie tak bylo w b6 tez :decayed: Ale spoko jedrex u nas jest tylko -10mm niestety :kwasny:

myślałem, że w B6 było tylko -20 :decayed: a u nas to wiem, że lipa.. u mnie Niemiec zrezygnował z 1BV i mam BE :facepalm:

Wkładaj kolego Gwint to będziesz miał glebę. Ja mam u siebie KW variant 1 i jeździ się bardzo przyjemnie.

na chwilę obecną są ważniejsze wydatki niż modzenie auta :wink:

Przecież nie napisałem że teraz. Ale na przyszłość z mojej strony jak najbardziej polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przyszłość to to auto będzie na otomoto :grin::decayed: możliwe, że w przyszłym roku zmieniam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, wszystko się z czasem potrafi znudzić, dobrze że można czasem coś wyrezać dla poprawy humoru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kur... ktos to kupil... :/ i to dzisiaj calkiem niedawno... szkoda, ze wczesniej nie bylem przy kompie, jak wrzucales linka wrclaguna. Tak, czy siak, dzieki za linka...

Mam nadzieje, ze to nie byles Ty arekp ;)

A oto nasza kratka, która ponownie (jak się spodziewałem) wróciła na sprzedaż :/

Audi A4 B8 8K9017221KM krata przegroda bagażnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kur... ktos to kupil... :/ i to dzisiaj calkiem niedawno... szkoda, ze wczesniej nie bylem przy kompie, jak wrzucales linka wrclaguna. Tak, czy siak, dzieki za linka...

Mam nadzieje, ze to nie byles Ty arekp ;)

A oto nasza kratka, która ponownie (jak się spodziewałem) wróciła na sprzedaż :/

Audi A4 B8 8K9017221KM krata przegroda bagażnika

Jeden próbuje pomóc i wrzuca linka, a drugi nieładnie zarobić. Co poradzisz... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komuś też "charczy" tylny subwoofer? Czytałem gdzieś na hamerykańskim forum, że w A5 to częsta przypadłość, i że ASO ma na to metodę. Ktoś coś wie więcej? Może ktoś wyciągał sub'a i da jakieś głębsze info?

Na początku mi to nie przeszkadzało ale zaczyna mnie to drażnić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymienialem suba,

uwazaj, zebys nie polamal tych plastikowych elementow, ktore sa pulce od gory. bardzo latwo je polamac, jesli np. bedziesz podwazal srubokretem

niestety nic mi nie wiadomo nt "sposobu na charczacego suba" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hochwertiges Kofferraum Trenngitter/Hundegitter Audi A4 Avant 8K/B8 *** TOP *** | eBay

nie wiem czy osoba poszukująca już ma ale jest i kolejna kratka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, po środku między lewą a prawą częścią siedziska plastikowa osłonka, trzeba ją rozchylić na boki i unieś do góry, albo zerwą się zaczepy, w razie czego w ASO około dychu :). Pod spodem jeden wkręt TORX, wykręcasz zdejmujesz pokrywkę metalową blokująca trzpienie przed wyhaczeniem z mocowań. Teraz wewnętrzne strony można już unosić ku górze. Trzeba pojedynczo unieść ku górze i przesunąć do środka auta ( od strony zewnętrznej czyli przy błotnikach są otwory a w nie jest wsunięty taki bolec z zatoczeniem, trzeba go po prostu wyciągnąć. Trochę niekiedy to ciężko siedzi i trzeba ruszać bujać i przekręcać kanapą jednocześnie odciągając od drzwi, powinno w końcu odpuścić. Od cała filozofia :)

No ale może ma ktos jakiś lepszy patent, bo za kazdym razem jak wyjmowałem to miałem wku..a, siedzi w tej dziurze przy błotniku i nie chce odpuścić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, po środku między lewą a prawą częścią siedziska plastikowa osłonka, trzeba ją rozchylić na boki i unieś do góry, albo zerwą się zaczepy, w razie czego w ASO około dychu :). Pod spodem jeden wkręt TORX, wykręcasz zdejmujesz pokrywkę metalową blokująca trzpienie przed wyhaczeniem z mocowań. Teraz wewnętrzne strony można już unosić ku górze. Trzeba pojedynczo unieść ku górze i przesunąć do środka auta ( od strony zewnętrznej czyli przy błotnikach są otwory a w nie jest wsunięty taki bolec z zatoczeniem, trzeba go po prostu wyciągnąć. Trochę niekiedy to ciężko siedzi i trzeba ruszać bujać i przekręcać kanapą jednocześnie odciągając od drzwi, powinno w końcu odpuścić. Od cała filozofia :)

No ale może ma ktos jakiś lepszy patent, bo za kazdym razem jak wyjmowałem to miałem wku..a, siedzi w tej dziurze przy błotniku i nie chce odpuścić :)

dzięki mumen popróbuję ale pewnie u mnie będzie chyba inaczej bo ja mam dzielone oparcie ale siedzisko nie jest dzielone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś przyszedł VCDS 12.10.3 :banan: trzeba się będzie pobawić :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, po środku między lewą a prawą częścią siedziska plastikowa osłonka, trzeba ją rozchylić na boki i unieś do góry, albo zerwą się zaczepy, w razie czego w ASO około dychu :). Pod spodem jeden wkręt TORX, wykręcasz zdejmujesz pokrywkę metalową blokująca trzpienie przed wyhaczeniem z mocowań. Teraz wewnętrzne strony można już unosić ku górze. Trzeba pojedynczo unieść ku górze i przesunąć do środka auta ( od strony zewnętrznej czyli przy błotnikach są otwory a w nie jest wsunięty taki bolec z zatoczeniem, trzeba go po prostu wyciągnąć. Trochę niekiedy to ciężko siedzi i trzeba ruszać bujać i przekręcać kanapą jednocześnie odciągając od drzwi, powinno w końcu odpuścić. Od cała filozofia :)

No ale może ma ktos jakiś lepszy patent, bo za kazdym razem jak wyjmowałem to miałem wku..a, siedzi w tej dziurze przy błotniku i nie chce odpuścić :)

dzięki mumen popróbuję ale pewnie u mnie będzie chyba inaczej bo ja mam dzielone oparcie ale siedzisko nie jest dzielone

Wydaje mi się, że powinno być tak samo, przecież w A4 też oparcie jest dzielone a kanapa nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś przyszedł VCDS 12.10.3 :banan: trzeba się będzie pobawić :naughty:

Można niedyskretnie spytać, gdzie i za ile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, po środku między lewą a prawą częścią siedziska plastikowa osłonka, trzeba ją rozchylić na boki i unieś do góry, albo zerwą się zaczepy, w razie czego w ASO około dychu :). Pod spodem jeden wkręt TORX, wykręcasz zdejmujesz pokrywkę metalową blokująca trzpienie przed wyhaczeniem z mocowań. Teraz wewnętrzne strony można już unosić ku górze. Trzeba pojedynczo unieść ku górze i przesunąć do środka auta ( od strony zewnętrznej czyli przy błotnikach są otwory a w nie jest wsunięty taki bolec z zatoczeniem, trzeba go po prostu wyciągnąć. Trochę niekiedy to ciężko siedzi i trzeba ruszać bujać i przekręcać kanapą jednocześnie odciągając od drzwi, powinno w końcu odpuścić. Od cała filozofia :)

No ale może ma ktos jakiś lepszy patent, bo za kazdym razem jak wyjmowałem to miałem wku..a, siedzi w tej dziurze przy błotniku i nie chce odpuścić :)

dzięki mumen popróbuję ale pewnie u mnie będzie chyba inaczej bo ja mam dzielone oparcie ale siedzisko nie jest dzielone

Wydaje mi się, że powinno być tak samo, przecież w A4 też oparcie jest dzielone a kanapa nie :wink:

Dokładnie, siedzisko to już tam pikuś, tylko w przedniej części dwa zatrzaski, trzeba ostro szarpnąć i wyskoczy. Co prawda u mnie za pierwszym razem wyłamało się gniazdo, ale w ASO chyba 5 zeta :)/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...