Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Napisz dokładnie jaki masz Tuner Radiowy oraz kodowania wrzuc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Numer tunera 4G0 035 053 D a kodowania wrzuciłem wszystkie dwie strony wstecz, chyba 356, tam jest też kodowanie tunera. Ale jeśli problem to wrzucę tutaj jeszcze raz, nie chciał bym za bardzo śmiecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirek, a czemu już nie 20tki?

bo jest et 26 a nie 33 :)

nie zrozumiałeś. chodziło mi dlaczego Miron w ogóle przechodzi z 20tek na 19tki

Dlaczego nie 20 - nie zmieniał bym rozmiaru i zostawił 20 pod warunkiem dostania takich kół z ET33 a takich nie ma.

20 jest ładna duża, miałem jedne, drugie, trzecie - i teraz już jakoś nie mam ciśnienia na jak największe koło.

Liczę na to że wybrana 19 swoim wyglądem i ET zrobi większą robotę niż większa i płaska 20

Jak się okaże że myślenie było błędne - to się sprzeda :decayed:

Szkoda tylko że mam teraz do sprzedania koła, które nie przejechały jeszcze 1000km :decayed:

Ale też gdybym ich nie miał to do pewnych wniosków bym nie doszedł

Do tej pory rozpatrywałem to zero jedynkowo koło większe = lepsze , koło mniejsze = gorsze

Zobaczymy - może uda się do BT podjechać na tych 19

Dziś znów je miałem w ręku - jako ori i nówki sztuki wyglądają przecudnie (mimo że 19) dziś też mierzyłem wklęsłość tych kół - od dekielka do zew. rantu jest 52mm

Mam taki troszke lęk (nie ukrywam) że po 20 dziwnie mi się będzie patrzeć na 19 - ale zobaczymy - powinno być ładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer tunera 4G0 035 053 D a kodowania wrzuciłem wszystkie dwie strony wstecz, chyba 356, tam jest też kodowanie tunera. Ale jeśli problem to wrzucę tutaj jeszcze raz, nie chciał bym za bardzo śmiecić.

4G0035053D jest pod 8 glosnikow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirek, a czemu już nie 20tki?

bo jest et 26 a nie 33 :)

nie zrozumiałeś. chodziło mi dlaczego Miron w ogóle przechodzi z 20tek na 19tki

Dlaczego nie 20 - nie zmieniał bym rozmiaru i zostawił 20 pod warunkiem dostania takich kół z ET33 a takich nie ma.

20 jest ładna duża, miałem jedne, drugie, trzecie - i teraz już jakoś nie mam ciśnienia na jak największe koło.

Liczę na to że wybrana 19 swoim wyglądem i ET zrobi większą robotę niż większa i płaska 20

Jak się okaże że myślenie było błędne - to się sprzeda :decayed:

Szkoda tylko że mam teraz do sprzedania koła, które nie przejechały jeszcze 1000km :decayed:

Ale też gdybym ich nie miał to do pewnych wniosków bym nie doszedł

Do tej pory rozpatrywałem to zero jedynkowo koło większe = lepsze , koło mniejsze = gorsze

Zobaczymy - może uda się do BT podjechać na tych 19

Dziś znów je miałem w ręku - jako ori i nówki sztuki wyglądają przecudnie (mimo że 19) dziś też mierzyłem wklęsłość tych kół - od dekielka do zew. rantu jest 52mm

Mam taki troszke lęk (nie ukrywam) że po 20 dziwnie mi się będzie patrzeć na 19 - ale zobaczymy - powinno być ładnie

Zakładaj czym prędzej i dawaj foto co bym nie zrobił jakiegoś głupstwa i kichy se nie kupił a Twoje auto też czarne i też sedan to idealanie pasuje :)

Ps. Jakiś namiar na te Continentale 235, gdzie kupowałeś cena dobra czy nie zwracałeś na to uwagi byle były młode i z pewnego źródła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak - 235/40/19

byle młode i z dobrego źródła - opon jeszcze nie mam ale mam mieć

---------- Post dopisany at 14:34 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ----------

Z felgami gorzej bo dostawa z DE będzie dopiero dokładnie za 10 dni - mam nadzieje że się nic nie opóźni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak - 235/40/19

byle młode i z dobrego źródła - opon jeszcze nie mam ale mam mieć

---------- Post dopisany at 14:34 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ----------

Z felgami gorzej bo dostawa z DE będzie dopiero dokładnie za 10 dni - mam nadzieje że się nic nie opóźni

Zakładacie już setup wiosenno/letni? Myślałem, ze założysz wcześniej niż ja i oblukam te 235/40 :wink: już nie mogę się doczekać bo fele cały czas się uśmiechają do mnie, a opon jeszcze brak chociaż tutaj łatwiej bo jak zapadnie decyzja to 2 dni max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam już śmigam chyba 2tyg na letnich :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na lecie już śmigam dobry miesiąc - ale na obecnych 20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jeździ ktoś na gwincie KW? I czy z ośki podejdzie do QUATTRO? Znajomy ma swój na sprzedaż ale nigdy nie jeździłem na gwincie i boje się taczki:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer tunera 4G0 035 053 D a kodowania wrzuciłem wszystkie dwie strony wstecz, chyba 356, tam jest też kodowanie tunera. Ale jeśli problem to wrzucę tutaj jeszcze raz, nie chciał bym za bardzo śmiecić.

4G0035053D jest pod 8 glosnikow

No to ja już gupi jestem, wyjmowałem sam toto z Avanta i nie było tam więcej przewodów, zresztą pod tamte kable poszedł mój wzmak. W obu tyle samo głośników, czyli 4 szt. plus wysokie 4. Numer mam taki po podpięciu kompa, ale chyba zajrzę z ciekawości do bagażnika dla potwierdzenia. U mojej siostrzyczki w Q5 jest taki sam nr tylko inna literka, też nie ma suba tylko 4 głośniki.

Wiem natomiast ze z końcówką nr 4G0035056 to pod subwoofer i centralny, czyli 6 głośników.

---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ----------

Koledzy jeździ ktoś na gwincie KW? I czy z ośki podejdzie do QUATTRO? Znajomy ma swój na sprzedaż ale nigdy nie jeździłem na gwincie i boje się taczki:kwasny:

Podobno na dobrym gwincie jest bardziej komfortowo niż na ori. A tak na marginesie to gwinty mają to do siebie że im niżej tym bardziej miękko. KW to chyba dobra marka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jeździ ktoś na gwincie KW? I czy z ośki podejdzie do QUATTRO? Znajomy ma swój na sprzedaż ale nigdy nie jeździłem na gwincie i boje się taczki:kwasny:

cena OK :wink: to od niejakiego zbanowanego pumy

ZAWIESZENIE GWINTOWANE KW V.1 AUDI A4 B8 8K S4 RS4 (4046447564) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jeździ ktoś na gwincie KW? I czy z ośki podejdzie do QUATTRO? Znajomy ma swój na sprzedaż ale nigdy nie jeździłem na gwincie i boje się taczki:kwasny:

cena OK :wink: to od niejakiego zbanowanego pumy

ZAWIESZENIE GWINTOWANE KW V.1 AUDI A4 B8 8K S4 RS4 (4046447564) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

zbanowanego? Znam go dosyć dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza z tym jego sprawa, muszę poważnie przemyśleć sprawę gwintu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero co Alvaro miał w podobnej kasie gwinta, ale Jego przynajmniej wizualnie był w dużo lepszym stanie niż ten od Pumy, wyglądał jak oglądałem na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...