Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Mniejsza z tym jego sprawa, muszę poważnie przemyśleć sprawę gwintu

Duzo osob zawidło sie na nim z FORUM i dosc glosno było o tym swego czasu :wink:

Zreszta wyladował w tym DZIALE z dwoma kontami .

http://a4-klub.pl/kazdy-temat-20/czytaj-to-zanim-cos-kupisz-forum-lista-nierzetelnych-sprzedawcow-216962/index37.html#post2578120

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Mniejsza z tym jego sprawa, muszę poważnie przemyśleć sprawę gwintu

Duzo osob zawidło sie na nim z FORUM i dosc glosno było o tym swego czasu :wink:

Zreszta wyladował w tym DZIALE z dwoma kontami .

http://a4-klub.pl/kazdy-temat-20/czytaj-to-zanim-cos-kupisz-forum-lista-nierzetelnych-sprzedawcow-216962/index37.html#post2578120

Dostałem tego linka na PW. Teraz wiem o co chodzi. Opowiadał mi o tym ale że oddał pieniądze i wszystko wyjaśnił dlatego dziwne że nie może już się logować na forum. Ale pewnie nie powiedział mi wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero co Alvaro miał w podobnej kasie gwinta, ale Jego przynajmniej wizualnie był w dużo lepszym stanie niż ten od Pumy, wyglądał jak oglądałem na nowy.

Mój to był V2 a nie V1 i nie był zajechany jak Jezusa pięty... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

Mam być może i głupie pytanie, ale zaczynam powoli poszukiwania następcy mojej b7. Mam dość duże wymagania, auto musi mieć 3.0 tdi, manual skrzynie i quattro, a oprócz tego nagłośnienie B&O, skóre + alcantare najlepiej wentylowaną, oraz czarną podsufitkę :naughty: Mam jeszcze trochę czasu więc aż tak się nie spieszy.

Pytanie nr 1 jest nastepujące: Która z tych trzech konsol jest "najbogatszą opcją" ???

Nr 1: http://www.guzikpol.pl/allegro/zdjecia/11/1.jpg

Nr 2: http://scs03.resimyukle.com/files/view/ryu.pho.img/215/1/audi-a5-2010-orta-konsol_3.jpg

Nr 3: http://img401.imageshack.us/img401/3964/audia5sportback2009r16.jpg

Wydaje mi się, że opcja nr 3, z wejściem na dwie karty ale nie jestem pewny. Czy wejście na dwie karty eliminuje opcję ze zmieniarką (nr 2) ??? Lub czy opcja nr 2 eliminuje opcje na karty pamięci ? Teraz w b7 mam i karty pod rns-em i zmieniarkę w schowku...

Pytanie nr 2 Generalnie na celowniku mam A5, na drugim miejscu jest b8 2009/2010 i c6 -2009 z końcówki produkcji i tu mam pytanie nr 2 Czy od 2008 roku kody silników 3.0 tdi są już tylko czteroliterowe ? Czy montują w nich jeszcze ASB ?

Pytanie nr 3 Czy dobrze pamiętam że od 2008 roku pozbyto się problemu z rozrządem ?

Pytanie nr 4 Co z klapkami w kolektorach po 2008 roku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie kody silnika po 2008 roku sa 4ro literowe,

problem z rozrzadem podobno sie rozwiazal, chociaz w okolicach 250kkm slychac czasem napinacz.

Klapy kolektora nadal sa problemem- silniczki sa na 5pin

to tyle odnosnie silnika :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

Mam być może i głupie pytanie, ale zaczynam powoli poszukiwania następcy mojej b7. Mam dość duże wymagania, auto musi mieć 3.0 tdi, manual skrzynie i quattro, a oprócz tego nagłośnienie B&O, skóre + alcantare najlepiej wentylowaną, oraz czarną podsufitkę :naughty: Mam jeszcze trochę czasu więc aż tak się nie spieszy.

Pytanie nr 1 jest nastepujące: Która z tych trzech konsol jest "najbogatszą opcją" ???

Nr 1: http://www.guzikpol.pl/allegro/zdjecia/11/1.jpg

Nr 2: http://scs03.resimyukle.com/files/view/ryu.pho.img/215/1/audi-a5-2010-orta-konsol_3.jpg

Nr 3: http://img401.imageshack.us/img401/3964/audia5sportback2009r16.jpg

Wydaje mi się, że opcja nr 3, z wejściem na dwie karty ale nie jestem pewny. Czy wejście na dwie karty eliminuje opcję ze zmieniarką (nr 2) ??? Lub czy opcja nr 2 eliminuje opcje na karty pamięci ? Teraz w b7 mam i karty pod rns-em i zmieniarkę w schowku...

Pytanie nr 2 Generalnie na celowniku mam A5, na drugim miejscu jest b8 2009/2010 i c6 -2009 z końcówki produkcji i tu mam pytanie nr 2 Czy od 2008 roku kody silników 3.0 tdi są już tylko czteroliterowe ? Czy montują w nich jeszcze ASB ?

Pytanie nr 3 Czy dobrze pamiętam że od 2008 roku pozbyto się problemu z rozrządem ?

Pytanie nr 4 Co z klapkami w kolektorach po 2008 roku ?

Jest jeszcze 4 opcja, czyli MMI 3G High z dyskiem HDD, ogólnie też masz dwa sloty na karty SD, a dodatkowo dysk, który po części wykorzystywany jest do map, a po części do muzyki :) Z tego co wiem od lipca 2009 weszły już MMI 3G, czyli właśnie z czytnikami kart SD (+ dysk HDD w wersji High). Zmieniarka CD jest chyba w przypadku MMI 3G opcją dodatkową. Przed lipcem 2009 były własnie opcje nr 2, czyli MMI 2G.

Mam nadzieję, że nic nie pomieszałem, jak sam szukałem a4 b8, to też miałem mętlik w głowie odnośnie tych wszystkich MMI, ale koledzy z forum jak zwykle dali radę i poratowali mnie bardzo cennymi informacjami:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dżizas a MMI 3G odróżniamy po dodatkowej konsoli do jego obsługi przy dźwigni zmiany biegów ???

I czy jakoś można wizualnie odróżnić wersję High z dyskiem od wersji tylko ze slotami na karty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dżizas a MMI 3G odróżniamy po dodatkowej konsoli do jego obsługi przy dźwigni zmiany biegów ???

I czy jakoś można wizualnie odróżnić wersję High z dyskiem od wersji tylko ze slotami na karty ?

MMI 3G z HDD rozpoznasz po wejsciu w MEDIA --> SOURCE i jak masz JUDEBOX to jest własnie z dyskiem twardym przynajmniej ja tam mam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza z tym jego sprawa, muszę poważnie przemyśleć sprawę gwintu

Duzo osob zawidło sie na nim z FORUM i dosc glosno było o tym swego czasu :wink:

Zreszta wyladował w tym DZIALE z dwoma kontami .

http://a4-klub.pl/kazdy-temat-20/czytaj-to-zanim-cos-kupisz-forum-lista-nierzetelnych-sprzedawcow-216962/index37.html#post2578120

Dostałem tego linka na PW. Teraz wiem o co chodzi. Opowiadał mi o tym ale że oddał pieniądze i wszystko wyjaśnił dlatego dziwne że nie może już się logować na forum. Ale pewnie nie powiedział mi wszystkiego.

To ok jak wszystkim oddał pieniadze :wink:

Przeciez jest na Forum i sie loguje ...........tylko pod innym nickiem .

Nie ma sensu mu blokowac konta bo i tak tradycyjnie załozy nastepne .

Co do gwinta to cena naprawde fajna takze mozesz smiało brać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirek, a czemu już nie 20tki?

bo jest et 26 a nie 33 :)

nie zrozumiałeś. chodziło mi dlaczego Miron w ogóle przechodzi z 20tek na 19tki

Dlaczego nie 20 - nie zmieniał bym rozmiaru i zostawił 20 pod warunkiem dostania takich kół z ET33 a takich nie ma.

20 jest ładna duża, miałem jedne, drugie, trzecie - i teraz już jakoś nie mam ciśnienia na jak największe koło.

Liczę na to że wybrana 19 swoim wyglądem i ET zrobi większą robotę niż większa i płaska 20

Jak się okaże że myślenie było błędne - to się sprzeda :decayed:

Szkoda tylko że mam teraz do sprzedania koła, które nie przejechały jeszcze 1000km :decayed:

Ale też gdybym ich nie miał to do pewnych wniosków bym nie doszedł

Do tej pory rozpatrywałem to zero jedynkowo koło większe = lepsze , koło mniejsze = gorsze

Zobaczymy - może uda się do BT podjechać na tych 19

Dziś znów je miałem w ręku - jako ori i nówki sztuki wyglądają przecudnie (mimo że 19) dziś też mierzyłem wklęsłość tych kół - od dekielka do zew. rantu jest 52mm

Mam taki troszke lęk (nie ukrywam) że po 20 dziwnie mi się będzie patrzeć na 19 - ale zobaczymy - powinno być ładnie

rozumiem, różnica na pewno będzie. ale wydaje mi się, że się przyzwyczaisz :good: cholera ten rotor mi cały czas chodzi po głowie, ale kosztują mnóstwo pieniędzy.. :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym miał kiedyś A5 to wreszcie wsadził bym koło, które jest KOZAKIEM wśród felg

Czyli ROTORa 20 cali z ET26 :kox:

Ja dla tego koła byłbym w stanie zmienić auto - żeby dać sobie szanse zakupu tych felg :decayed:

---------- Post dopisany at 08:44 ---------- Poprzedni post napisany at 08:44 ----------

Szkoda że takie parametry występują tylko w ori

---------- Post dopisany at 08:46 ---------- Poprzedni post napisany at 08:44 ----------

Wczoraj dla porównania zmierzyłem wklęsłość posiadanych 20

Te ori 19 mają dekielek schowany na 52mm a 20 na 32mm - tak więc różnica kolosalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 20 dopiero muszą robić robotę:) Miron rezaj nadkola i wkładaj et 26:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm dziwne powiem Ci u mnie Et 32 i 8.5J z przodu jest praktycznie na równo z błotnikiem tył praktycznie też a tutaj 0,5cala różnicy czyli 1,2cm hmmm

Różnica w stosunku do kółek Orzełka jest taka że jego tylko 5mm mocniej wystają, a nie 1,2cm..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dla tego koła byłbym w stanie zmienić auto - żeby dać sobie szanse zakupu tych felg :decayed:

możemy zrobić zamianę. wydaje mi się, że nie odczujesz słabszego silnika i braku Q :grin::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 20 dopiero muszą robić robotę:) Miron rezaj nadkola i wkładaj et 26:grin:

Ty się nie śmiej bo przez 2 dni miałem takie myśli - ale na szczęście mi przeszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm dziwne powiem Ci u mnie Et 32 i 8.5J z przodu jest praktycznie na równo z błotnikiem tył praktycznie też a tutaj 0,5cala różnicy czyli 1,2cm hmmm

Różnica w stosunku do kółek Orzełka jest taka że jego tylko 5mm mocniej wystają, a nie 1,2cm..

dlaczego 5mm? jak 1cal = 2,5cm więc pół cala to 1,2cm czyli 12mm anie 5mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gibons dokładnie 12 mm , ale przecież felga zwiększy swój wymiar z obu stron, także po 6 mm od wewnątrz i na zewnątrz - teoretycznie :wink:

@Miron, ja w zeszłym roku przed zakupem miałem też dylemat jaki rozmiar Rotorów. Do wyboru miałem 8.5Jx19"et43 , 9Jx19"et33 i 8.5Jx20"et 45. Wybór padł na 19" et33, gdyż ta felga z tych trzech przez jej wklęsłość wyglądała najlepiej i optycznie wyglądała jakby była sporo większa od płaskiej 19" i naprawdę niewiele mniejsza od płaskiej 20". Także będzie Pan zadowolony :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że Ty to masz na A6 a nie A4 o ile jeszcze z tyłu może cudem nie przytrze to przód wydaje mi się że będzie tarł ;/ ale zobaczymy :) jak wejdą to :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gibons dokładnie 12 mm , ale przecież felga zwiększy swój wymiar z obu stron, także po 6 mm od wewnątrz i na zewnątrz - teoretycznie :wink:

@Miron, ja w zeszłym roku przed zakupem miałem też dylemat jaki rozmiar Rotorów. Do wyboru miałem 8.5Jx19"et43 , 9Jx19"et33 i 8.5Jx20"et 45. Wybór padł na 19" et33, gdyż ta felga z tych trzech przez jej wklęsłość wyglądała najlepiej i optycznie wyglądała jakby była sporo większa od płaskiej 19" i naprawdę niewiele mniejsza od płaskiej 20". Także będzie Pan zadowolony :decayed:

i na to liczę - a że już je na A4 B8 widziałem to dlatego się właśnie w nich zakochałem :decayed:

dlaczego jeszcze tyle trzeba na nie czekać :kwasny:

Ps. nic nie będzie tarło - i już na pewno nie z przodu - przód mi nawet nie tarł jak miałem 20 9' ET29

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wszystko też zależy jaka opona na to siądzie :) Jakby tak siadło 245/35/19 to było by malina :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...