_Gabriel_ 1 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 3G high jest z joystickiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Dla mnie troche cena z czapy jak za to wyposażenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzosu 0 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Chetnie odkupię belki dachowe do avanta. Ktos cos słyszał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldih1979 1 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Gdzie prawidłowo powinna być widoczna(na jakiej stronie) na FISie temperatura oleju? Po zakodowaniu Lap Timera ku mojemu zdziwieniu u góry pojawiła się właśnie ikonka z temp. oleju a mam rocznik 2009. Czy jest to możliwe żebym w tym roczniku miał ten bajer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 tak, nie ma znaczenia rocznik auta, obok lap timera bedziesz miał tem oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 w 2009 juz była temp. oleju od jakiegos tam miesiaca . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 tak, nie ma znaczenia rocznik auta, obok lap timera bedziesz miał tem oleju. ma znaczenie. rocznik 2008 tego nie ma. to kwestia zegarow, tak jak napisal WRC od 2009 to juz jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dikson 4 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 tak, nie ma znaczenia rocznik auta, obok lap timera bedziesz miał tem oleju.ma znaczenie.rocznik 2008 tego nie ma. to kwestia zegarow, tak jak napisal WRC od 2009 to juz jest Kwestia zegarów? Mam początek 2009 zmieniałem u siebie zegary mogę zakodować temp oleju? Jak w 3 g+ zakodowac wyświetlanie stanu naladowania akumulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) tak, nie ma znaczenia rocznik auta, obok lap timera bedziesz miał tem oleju.ma znaczenie.rocznik 2008 tego nie ma. to kwestia zegarow, tak jak napisal WRC od 2009 to juz jest Kwestia zegarów? Mam początek 2009 zmieniałem u siebie zegary mogę zakodować temp oleju? Jak w 3 g+ zakodowac wyświetlanie stanu naladowania akumulatora? Łukasz, nawet jak zakodujesz to 3G+ niestety nie wyświetla tej opcji chodzi oczywiście o naładowanie aku Edytowane 19 Października 2014 przez proximpuh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Panowie, kiedyś męczylem was w sprawie lutowania wtyczek od poduszek. Temat ujarzmiłem troche inaczej niż pisaliście, ale wydaje sie ze niegorzej niz lutowanim. Zastosowałem coś takiego. Zacisnąłem, zgrzałem termokurczem i po temacie. Brak błędów, wszystko hula. Do poduszek nadaje się jak mało co, bez prądu, bez ciepła...i kask nie był potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareksu 1 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 najbezpieczniej zalutować, zaciskane końcówkach zaśniedzieją Ci w zimie a na wiosnę zrobi przepięcie i jak nic bedzie małe buuum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaju77 0 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Jednak bez kakaka...kasku się jednak nie obejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andynl 9 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 http://allegro.pl/naxa-c8-c-kask-motocyklowy-cross-quad-atv-rozm-m-i4679034596.html Myślę że ten będzie dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 NIe obawiam się o zaciskane końcowki bo używamy dokładnie takich samych w firmie do łączenia kabli które później idą do auta. Poza tym to jest uszczelnione termokurczem więc nie wiem co ma zaśniedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareksu 1 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 tylko jak uciałeś żyłe przewodu to powłoka antykorozyjna została uszkodzona - na styku czystej miedzi i ocynku robią się mikro spięcia - stany nieustalone które moga wygenerować sygnał podobny do tego co daje sterownik poduchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Lutując kable rownież mogłem uciąć "żyłę przewodu" przy skórowaniu go więc nie widzę różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareksu 1 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 ale masz połączenie galwaniczne a nie na zacisk - materiały sa stopione ze sobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 2 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 są takie fajne tulejki, skręca się kable ze sobą nasuwa i podgrzewa, jest w tulejce cyna i lutuje kable a sama tulejka ładnie się obkurcza na kablach tworząc idealne połączenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumen 3 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Oj tam nie straszcie chłopa, nie od dziś wiadomo ze w aucie nie powinno się lutować przewodów tylko zaciskać. Kto widział lutowane przewody gdzieś w rozgałęzieniach, wszędzie zaciskane. Mnie uczyli aby unikac lutowania w instalacjach samochodowych. chociaż sam gdzie mogę to lutuję . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 2 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 http://www.tme.eu/pl/details/st-ass-hst2-1_2.7/konektory-izolowane/# coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się