Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Gdzie prawidłowo powinna być widoczna(na jakiej stronie) na FISie temperatura oleju? Po zakodowaniu Lap Timera ku mojemu zdziwieniu u góry pojawiła się właśnie ikonka z temp. oleju a mam rocznik 2009. Czy jest to możliwe żebym w tym roczniku miał ten bajer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, nie ma znaczenia rocznik auta, obok lap timera bedziesz miał tem oleju.

ma znaczenie.

rocznik 2008 tego nie ma.

to kwestia zegarow,

tak jak napisal WRC od 2009 to juz jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, nie ma znaczenia rocznik auta, obok lap timera bedziesz miał tem oleju.

ma znaczenie.

rocznik 2008 tego nie ma.

to kwestia zegarow,

tak jak napisal WRC od 2009 to juz jest :)

Kwestia zegarów? Mam początek 2009 zmieniałem u siebie zegary mogę zakodować temp oleju?

Jak w 3 g+ zakodowac wyświetlanie stanu naladowania akumulatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, nie ma znaczenia rocznik auta, obok lap timera bedziesz miał tem oleju.

ma znaczenie.

rocznik 2008 tego nie ma.

to kwestia zegarow,

tak jak napisal WRC od 2009 to juz jest :)

Kwestia zegarów? Mam początek 2009 zmieniałem u siebie zegary mogę zakodować temp oleju?

Jak w 3 g+ zakodowac wyświetlanie stanu naladowania akumulatora?

Łukasz, nawet jak zakodujesz to 3G+ niestety nie wyświetla tej opcji ;) chodzi oczywiście o naładowanie aku :)

Edytowane przez proximpuh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kiedyś męczylem was w sprawie lutowania wtyczek od poduszek. Temat ujarzmiłem troche inaczej niż pisaliście, ale wydaje sie ze niegorzej niz lutowanim. Zastosowałem coś takiego.

q6f496tc.jpg

Zacisnąłem, zgrzałem termokurczem i po temacie. Brak błędów, wszystko hula. Do poduszek nadaje się jak mało co, bez prądu, bez ciepła...i kask nie był potrzebny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbezpieczniej zalutować, zaciskane końcówkach zaśniedzieją Ci w zimie a na wiosnę zrobi przepięcie i jak nic bedzie małe buuum

:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe obawiam się o zaciskane końcowki bo używamy dokładnie takich samych w firmie do łączenia kabli które później idą do auta. Poza tym to jest uszczelnione termokurczem więc nie wiem co ma zaśniedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jak uciałeś żyłe przewodu to powłoka antykorozyjna została uszkodzona - na styku czystej miedzi i ocynku robią się mikro spięcia - stany nieustalone które moga wygenerować sygnał podobny do tego co daje sterownik poduchy

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są takie fajne tulejki, skręca się kable ze sobą nasuwa i podgrzewa, jest w tulejce cyna i lutuje kable a sama tulejka ładnie się obkurcza na kablach tworząc idealne połączenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam nie straszcie chłopa, nie od dziś wiadomo ze w aucie nie powinno się lutować przewodów tylko zaciskać. Kto widział lutowane przewody gdzieś w rozgałęzieniach, wszędzie zaciskane. Mnie uczyli aby unikac lutowania w instalacjach samochodowych. chociaż sam gdzie mogę to lutuję :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...