Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Audi nie daje w standardzie nawet chyba podłokietnika bo widziałem sporo wersji bez niego to i może nawet nie ma takiej pierdoły. Dla mnie to jest jakieś nieporozumienie chyba jedynie te zjeby z audi dają tak mało za tak dużo ;/

Edytowane przez Gibons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to wiem że się da ale wolałbym zostawić dla fotela kierowcy. A ucinanie przewodu to trochę zbyt radykalne rozwiązanie ;)

To może coś takiego :wink:

http://allegro.pl/brelok-zaslepka-pasow-bezpieczenstwa-i4681306665.html

no tak, bralem pod uwage hardware'owe rozwiazanie jesli sie nie da software'owo ;).

Mam taką klamrę od pasów :) jak byś chciał to wiesz gdzie mnie szukać :wink:

Edytowane przez miodzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ma to cos wspolnego z MCE i czy mamy BIXA .

Ja nie mam bixa, MCE mam raczej biedne, a ostrzeżenie o niskim poziomie płynu do spryskiwaczy u mnie działa (piszczy po włączeniu zapłonu i wyświetla na pomarańczowo ostrzeżenie - mam czerwonego FISa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem o Lexusie, przeglądałem.

Przecież Lexus to Toyota w ładniejszej budzie :)

http://allegro.pl/audi-rs4-s4-a4-b8-uklad-keylessgo-start-stop-i4731297392.html

Co tu jeszcze potrzeba, żeby uruchomić keyless? Pewnie jakiś moduł? Ma znaczenie np. wersja Komfortu?

Koledzy, podrzuci ktoś info na ten temat ? ja też się zastanawiałem nad keylessem, nawet anteny już mam w klamkach :) podobno kluczyk trzeba zmieniać :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem o Lexusie, przeglądałem.

Przecież Lexus to Toyota w ładniejszej budzie :)

http://allegro.pl/audi-rs4-s4-a4-b8-uklad-keylessgo-start-stop-i4731297392.html

Co tu jeszcze potrzeba, żeby uruchomić keyless? Pewnie jakiś moduł? Ma znaczenie np. wersja Komfortu?

Koledzy, podrzuci ktoś info na ten temat ? ja też się zastanawiałem nad keylessem, nawet anteny już mam w klamkach :) podobno kluczyk trzeba zmieniać :kwasny:

Fajna sprawa ten Key Less. Myślałem ze to drożej w zakupie wychodzi. 650PLN za zestaw to chyba nie dużo....Tylko jak to potem zamontać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Myślałem ze to drożej w zakupie wychodzi. 650PLN za zestaw to chyba nie dużo...

Dlatego zapytałem czy to aby na pewno cały zestaw. Bo pewnie trzeba do tego jakiś moduł a zapewne też nie na każdym Komforcie to pójdzie. Więc na 650 zł pewnie się nie skończy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie muszę kupić zimówki na 18'', zastanawiam się czy nie założyć 235/45/18 zamiast 245/40/18 jak myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie muszę kupić zimówki na 18'', zastanawiam się czy nie założyć 235/45/18 zamiast 245/40/18 jak myslicie?

tez wlasnie jestem na temacie zakupu osiemnastek na zime i sie zastanawiam co kupic. a pomijajac rozmiar - jaka marke i model bedziesz kupowal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech pierwsze wrzuca właciciele z ORI Keyless numery KOMFORTÓW bo do niego wszystko sie sprowadza .

Ja na tym myslałem z 2 lata temu ale jak widziałem u kumpla padające co chwila czujniki to mi sie odechciało MODA :)

Ponoc juz nowe poprawili .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli szlak nie przetarty. To nie wchodzę w to jeszcze ;) Zdarzyło Wam się że po błędnym kodowaniu kierownica się przekręciła o parę stopni w prawo? Zakładaliśmy high beam, ale okazało się że gateaway jest felerny i nic z tego. Jednak zostały w systemie jakieś śmieci z kodowania i wywala mi błędy dyfra, esp i servotronica. Ten sam objaw miałem przy złym kodowaniu AHA, jednak nie było nic związanego z krzywą kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo po "polskiemu"
"Keyless-Entry" - system zdalnego kluczy identyfikacji elektronicznej; uruchomić silnik poprzez naciśnięcie przycisku na konsoli środkowej (kod 4F2)
http://www.youtube.com/watch?feature...eature=related
8K0905217 - - 1 sztuka - 1 169r przycisk START / STOP
START Złącze / stop - 8K0973754 - 1szt - 61R
Czujnik dotykowy klamki drzwi - 4G8927753 (dla różnych modeli lat inny kod, trzeba dokładnie określić, co jest potrzebne, jest tutaj liczba czujnika 4G8927753A i nie są wymienne) - 4 szt - 1 623r
Uchwyty drzwi magnes - 8T0837343 - 4szt - 88r
Złącze czujnika dotknąć klamki - 4F0973202 - 4szt - 50p
Obudowa w lewym tylnym drzwi anteny - 8K0839915C - 1szt - 180R
Antena dostępu - 8K0907247 - 3pc - 682r
Złącze anteny dostęp - 8E0972623 - 3pc - 182r
Śruby - N90829803 - 2szt - 3p
Śruby - N90985501 - 1szt - 4p
Nakrętka - N90947201 - 2szt - 4p
Blok złącze komfort - 1J0972977D - 1szt - 97r
Obudowa anteny w dostępie bagażnika (dla sedan) - 8K0919132 - 1szt - 117r
Ramka w konsoli środkowej (na koncercie radia, bez Audi drive select) - 8K0864261AV10 -1piece - 1 489r
Ramka w konsoli środkowej (na koncercie radio, c Audi drive select) - 8K0864261BV10
Ramka w konsoli środkowej (na MMI 2G) - 8T0919609EWFX - 1szt - 17 072r
Ramka w konsoli środkowej (na MMI 3G) - 8T0919609GWFX - 1szt - 17 072r
Pina - 000979009E - 15szt - 99r
Pina - 000979034 - 10szt - 292r
Pina - 000979035E - 5szt - 371R
z opcją do pracy, należy wymienić (co najmniej) jeden z jego numerem klucz 8T0959754FTKE, zmieniając go tylko przez off.dilera, kosztuje około 8000 rubli.
Niektóre informacje o instalacji tutaj
dla pojazdów wyprodukowanych od końca 2010 roku, wyobraża sobie, potrzebujemy innego komforot urządzenia zastępczego (trzeba wyjaśnić potrzebę kosztu odtworzenia jednostki jest o komfort 10 000r. !!!)
Razem: Koncert na rejestratorze z wymianą jednego klucza 16 240R 000r + 8 = 24 240R
na MMI 2G, 3G 31 823r 000r + 8 = 39 823r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie zasadnicze - czy do Key Less trzeba mieć inny kluczyk? Bo po zakupie auta dorabiałem w ASO jedną sztukę "zwykłego" i tanio niestety nie jest. Sam kluczyk (pilot + dorobiony grot do awaryjnego otwierania) bodajże 700 zł, a do tego kodowanie wszystkich kluczy chyba około 150 zł. Więc może się okazać, że sam zestaw z Allegro to najmniejszy koszt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...