Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Gibons

Silnik 2.0 CAGA i wywala mu błąd w Engine 01 i na deske. Skasowałem przejechałem i nie wrócił( na razie ) ale temat będzie wracał bo częstotliwość była 7 i pewnie na deske zaczyna wywalać dopiero po przekroczeniu jakiegoś limitu. Poza tym datę zapisaną z błędem ma inną niż dzień kiedy mu pierwszy raz Checka wywaliło.

Kolega z Krakowa.

Edytowane przez edraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam coś takiego

1 Fault Found:
7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
P2015 00 [032] - Implausible Signal
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 10

z Krakowa to rzut beretem ode mnie :) sam nie wiem jak ten problem rozwiązać trochę nie widzi mi się wywalić 1500zł + wymiana ;/ za taką pierdołe. Do 2.7 i 3.0TDI już są zestawy naprawcze już nie trzeba wyrzucać klapek. W sumie auto śmiga jak zawsze nic mu się nie dzieje tylko drażni ten CHECK na desce ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sie posypało w środku a nie tylko zawiesiło to pozostaje Ci znaleźć dawce i złozyc jedną z dwóch, albo na farta znaleźć uzywke " z małym przebiegiem " ;) Kumpel mówi że będzie jeździł na razie póki nie wywali znowu, ale mysle że to kwestia czasu jedynie jak to się sypnie. Błąd masz identyczny za wyjątkiem znacznika [172] za którym nie wiem co się kryje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej się posypało bo tak jak mówię odkręciłem to wczoraj i ruszałem tym coś lata w środku... teraz mi auto potrzebne jest ale w przyszłym tyg chyba wjadę do garażu i po prostu zdemontuje wszystko przy okazji wyczyszczę przepustnicę i EGR oraz ten kolektor jeżeli będzie rozsypane poszukam dawcy i przełoże tylko problem w tym że ciężko o dawcę po małym przebiegu z tego co widzę są dwa rodzaje kolektora tylko nie wiem czy od któregoś roku jest inny już czy to te poliftowe są w kolorze czarnym wygląda jak plastikowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten dylemat, gdybym wiedział że to ten odbiornik zderzaka to od razu bym zakupił, ale kto wie czy pomoże. A może ma ktoś numer tego odbiornika ?

Czy to ten nr: 8K0919145A

:thumbup1:

A tak zanim kupimy te odbiorniki, to czy zdarza się że to pada, czy raczej coś bardziej kablach kodowaniu szukac, moze to niepsujące sie ustrojstwo ... Wymieniał ktoś, pomogło ?

wg schematu PIN 24 ,23 w liczniku odpowiada za Moduł

Po wymianie palemka powinna sie pojawic , uzywki chodza po 50 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek, czy jesteś w stanie określić piny na liczniku które trzeba podłaczyć aby oświetlenie się zapaliło tarcz. Mam na stole licznik i muszę dopracować jasność świecenia nowych tarcz a nie chce mi się za każdym razem latać do samochodu. Mam oczywiście jakiś stary licznik na testy, więc jak coś sie upali to mała strata.

Kiedyś mi jeden z klientów podesłał taki opis:

ABY ZROBIĆ TEST LICZNIKA ( WSKAZÓWAKA I WSZYSTKIE KONTROLKI) I WEJŚĆ W DIAG NALEŻY
PODŁĄCZYĆ MASĘ DO KABLA PIN7
POŁĄCZYĆ PINY 1,5,6, RAZEM
ZEWRZEĆ ZE SOBĄ PINY 8 I 11 (PRZYCISK RESET) I TRZYMAĆ ZWARTY
PODAĆ +12V NA POŁĄCZONE ZE SOBĄ PINY 1,5,6.
PO WEJŚCIU W DIAG ROZŁĄCZYĆ RESET
WSZYSTKO W LICZNIKU PRZESTAWIAMY PRZYCISKIEM RESET ( KROTKIE I DLUGIE TRZYMANIE)

Co myślisz o tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gibons. Gadalem z mechanikiem swoim i mówi ze kpl przepustnica bez kolektora kosztuje 500pln z groszami Siemens vdo. Wymiana 100pln. Przyjedzie do kraka:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek, czy jesteś w stanie określić piny na liczniku które trzeba podłaczyć aby oświetlenie się zapaliło tarcz. Mam na stole licznik i muszę dopracować jasność świecenia nowych tarcz a nie chce mi się za każdym razem latać do samochodu. Mam oczywiście jakiś stary licznik na testy, więc jak coś sie upali to mała strata.

Kiedyś mi jeden z klientów podesłał taki opis:

ABY ZROBIĆ TEST LICZNIKA ( WSKAZÓWAKA I WSZYSTKIE KONTROLKI) I WEJŚĆ W DIAG NALEŻY

PODŁĄCZYĆ MASĘ DO KABLA PIN7

POŁĄCZYĆ PINY 1,5,6, RAZEM

ZEWRZEĆ ZE SOBĄ PINY 8 I 11 (PRZYCISK RESET) I TRZYMAĆ ZWARTY

PODAĆ +12V NA POŁĄCZONE ZE SOBĄ PINY 1,5,6.

PO WEJŚCIU W DIAG ROZŁĄCZYĆ RESET

WSZYSTKO W LICZNIKU PRZESTAWIAMY PRZYCISKIEM RESET ( KROTKIE I DLUGIE TRZYMANIE)

Co myślisz o tym ?

Przyporządkowanie styków na złączu wielostykowym w zestawie wskaźników

32-stykowe złącze, szare

1 - Wolne

2 - Przewód wzbudzenia magistrali CAN, ekranowanie

3 - Przewód wzbudzenia magistrali CAN Low

4 - Przewód wzbudzenia magistrali CAN High

5 - Masa czujnika wskaźnika poziomu paliwa -G- - styk 2

6 - Czujnik wskaźnika poziomu paliwa -G- - styk 4

7 - Czujnik wskaźnika poziomu paliwa -G- - styk 3

8 - Moduł przycisku

9 - Czujnik poziomu paliwa 2 -G169- - styk 2

10 - Czujnik poziomu paliwa 2 -G169- - styk 1

11 - Wolne

12 - Wolne

13 - Wolne

14 - Wolne

15 - Wolne

16 - Wolne

17 - Wolne

18 - Wolne

19 - Wolne

20 - Przycisk kontrolny

21 - Wolne

22 - Wolne

23 - Zegar sterowany falami radiowymi 5 V

24 - Sygnał zegara sterowany falami radiowymi

25 - Poziom oleju

26 - Wolne

27 - Wolne

28 - Wolne

29 - Zacisk 31

30 - Zacisk 31

31 - Zacisk 30

32 - Zacisk 30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was zna ORI numer dekielków do felg Rotor 19 cali??

Czy to może być ten numer 4B0 601 170 A ??

Dziś kupiłem ori Rotory z A4 ET43 nr.dekielków 8T0 601 170A

ile dales za te rotory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, jakie śruby są do felg Audi? Zgubiłem cały komplet od zimówek i nikt nie wie jakie zamówić... Mam ori felgi S5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za wszystko mozna placic :). na necie, szczegolnie "u ruskich" znajdziesz ten update na friko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah, spojrzałem na swoją wersje softu i też mam końcówkę 0767.

Dobra, potwierdzam. Na sofcie 767 można korzystać jednocześnie z telefonu i z włożonej karty sim.

Edytowane przez pocas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też tak macie, że jak stoicie na światłach .... spalanie wam rośnie? :naughty:

9a7b23be8679151fmed.jpg

Potem po ruszeniu spada ...

Od czego to zależy .... silnik, skrzynia ...... kierowca :decayed:

Mam tak od początku jak go kupiłem, ale coraz bardziej mnie to zastanawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też tak macie, że jak stoicie na światłach .... spalanie wam rośnie? :naughty:

9a7b23be8679151fmed.jpg

Potem po ruszeniu spada ...

Od czego to zależy .... silnik, skrzynia ...... kierowca :decayed:

Mam tak od początku jak go kupiłem, ale coraz bardziej mnie to zastanawia.

u mnie po zatrzymaniu wskaźnik spalania przechodzi ze skali l/100km na l/h i wskazuje 0,8-0,9 / h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też tak macie, że jak stoicie na światłach .... spalanie wam rośnie? :naughty:

9a7b23be8679151fmed.jpg

Potem po ruszeniu spada ...

Od czego to zależy .... silnik, skrzynia ...... kierowca :decayed:

Mam tak od początku jak go kupiłem, ale coraz bardziej mnie to zastanawia.

Jakbyś postał dłużej, to spalanie na 100 km powinno rosnąć do nieskończoności, bo paliwo palisz, a kilometrów nie robisz :)

Ale fakt, powinno być tak jak napisał @Góral65 powyżej :)

Jak przestawisz, żeby na ekranie wyświetlało prędkość, to masz 0km/h, czy np. 1km/h?

Edytowane przez sowiq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też tak macie, że jak stoicie na światłach .... spalanie wam rośnie? :naughty:

9a7b23be8679151fmed.jpg

Potem po ruszeniu spada ...

Od czego to zależy .... silnik, skrzynia ...... kierowca :decayed:

Mam tak od początku jak go kupiłem, ale coraz bardziej mnie to zastanawia.

Jakbyś postał dłużej, to spalanie na 100 km powinno rosnąć do nieskończoności, bo paliwo palisz, a kilometrów nie robisz :)

Ale fakt, powinno być tak jak napisał @Góral65 powyżej :)

Jak przestawisz, żeby na ekranie wyświetlało prędkość, to masz 0km/h, czy np. 1km/h?

zgadza się, jeśli ustawicie sobie na wskazanie spalania na godzinę a nie średniego to się przełączy kiedy auto ruszy ale pokazuje wtedy chwilowe, a nie średnie tak jak Kolega wrzucił na załączonym obrazku

Edytowane przez sebek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też tak macie, że jak stoicie na światłach .... spalanie wam rośnie? :naughty:

9a7b23be8679151fmed.jpg

Potem po ruszeniu spada ...

Od czego to zależy .... silnik, skrzynia ...... kierowca :decayed:

Mam tak od początku jak go kupiłem, ale coraz bardziej mnie to zastanawia.

Jakbyś postał dłużej, to spalanie na 100 km powinno rosnąć do nieskończoności, bo paliwo palisz, a kilometrów nie robisz :)

Ale fakt, powinno być tak jak napisał @Góral65 powyżej :)

Jak przestawisz, żeby na ekranie wyświetlało prędkość, to masz 0km/h, czy np. 1km/h?

zgadza się, jeśli ustawicie sobie na wskazanie spalania na godzinę a nie średniego to się przełączy kiedy auto ruszy ale pokazuje wtedy chwilowe, a nie średnie tak jak Kolega wrzucił na załączonym obrazku

A powiedzcie mi co to za ikonka przy zegarze po lewej? U mnie tego nie ma ,czyż by było wyłączone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to za ikonka przy zegarze po lewej?

To emotikon D = :D Gęba cieszy z automatu :wink:

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...