edraven 10 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Gibons Silnik 2.0 CAGA i wywala mu błąd w Engine 01 i na deske. Skasowałem przejechałem i nie wrócił( na razie ) ale temat będzie wracał bo częstotliwość była 7 i pewnie na deske zaczyna wywalać dopiero po przekroczeniu jakiegoś limitu. Poza tym datę zapisaną z błędem ma inną niż dzień kiedy mu pierwszy raz Checka wywaliło. Kolega z Krakowa. Edytowane 30 Października 2014 przez edraven Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Ja mam coś takiego 1 Fault Found:7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 00 [032] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 10 z Krakowa to rzut beretem ode mnie sam nie wiem jak ten problem rozwiązać trochę nie widzi mi się wywalić 1500zł + wymiana ;/ za taką pierdołe. Do 2.7 i 3.0TDI już są zestawy naprawcze już nie trzeba wyrzucać klapek. W sumie auto śmiga jak zawsze nic mu się nie dzieje tylko drażni ten CHECK na desce ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Jeśli sie posypało w środku a nie tylko zawiesiło to pozostaje Ci znaleźć dawce i złozyc jedną z dwóch, albo na farta znaleźć uzywke " z małym przebiegiem " Kumpel mówi że będzie jeździł na razie póki nie wywali znowu, ale mysle że to kwestia czasu jedynie jak to się sypnie. Błąd masz identyczny za wyjątkiem znacznika [172] za którym nie wiem co się kryje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Raczej się posypało bo tak jak mówię odkręciłem to wczoraj i ruszałem tym coś lata w środku... teraz mi auto potrzebne jest ale w przyszłym tyg chyba wjadę do garażu i po prostu zdemontuje wszystko przy okazji wyczyszczę przepustnicę i EGR oraz ten kolektor jeżeli będzie rozsypane poszukam dawcy i przełoże tylko problem w tym że ciężko o dawcę po małym przebiegu z tego co widzę są dwa rodzaje kolektora tylko nie wiem czy od któregoś roku jest inny już czy to te poliftowe są w kolorze czarnym wygląda jak plastikowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Też mam ten dylemat, gdybym wiedział że to ten odbiornik zderzaka to od razu bym zakupił, ale kto wie czy pomoże. A może ma ktoś numer tego odbiornika ? Czy to ten nr: 8K0919145A A tak zanim kupimy te odbiorniki, to czy zdarza się że to pada, czy raczej coś bardziej kablach kodowaniu szukac, moze to niepsujące sie ustrojstwo ... Wymieniał ktoś, pomogło ? wg schematu PIN 24 ,23 w liczniku odpowiada za Moduł Po wymianie palemka powinna sie pojawic , uzywki chodza po 50 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumen 3 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Grzesiek, czy jesteś w stanie określić piny na liczniku które trzeba podłaczyć aby oświetlenie się zapaliło tarcz. Mam na stole licznik i muszę dopracować jasność świecenia nowych tarcz a nie chce mi się za każdym razem latać do samochodu. Mam oczywiście jakiś stary licznik na testy, więc jak coś sie upali to mała strata. Kiedyś mi jeden z klientów podesłał taki opis: ABY ZROBIĆ TEST LICZNIKA ( WSKAZÓWAKA I WSZYSTKIE KONTROLKI) I WEJŚĆ W DIAG NALEŻYPODŁĄCZYĆ MASĘ DO KABLA PIN7POŁĄCZYĆ PINY 1,5,6, RAZEMZEWRZEĆ ZE SOBĄ PINY 8 I 11 (PRZYCISK RESET) I TRZYMAĆ ZWARTYPODAĆ +12V NA POŁĄCZONE ZE SOBĄ PINY 1,5,6.PO WEJŚCIU W DIAG ROZŁĄCZYĆ RESETWSZYSTKO W LICZNIKU PRZESTAWIAMY PRZYCISKIEM RESET ( KROTKIE I DLUGIE TRZYMANIE) Co myślisz o tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Gibons. Gadalem z mechanikiem swoim i mówi ze kpl przepustnica bez kolektora kosztuje 500pln z groszami Siemens vdo. Wymiana 100pln. Przyjedzie do kraka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Grzesiek, czy jesteś w stanie określić piny na liczniku które trzeba podłaczyć aby oświetlenie się zapaliło tarcz. Mam na stole licznik i muszę dopracować jasność świecenia nowych tarcz a nie chce mi się za każdym razem latać do samochodu. Mam oczywiście jakiś stary licznik na testy, więc jak coś sie upali to mała strata. Kiedyś mi jeden z klientów podesłał taki opis: ABY ZROBIĆ TEST LICZNIKA ( WSKAZÓWAKA I WSZYSTKIE KONTROLKI) I WEJŚĆ W DIAG NALEŻY PODŁĄCZYĆ MASĘ DO KABLA PIN7 POŁĄCZYĆ PINY 1,5,6, RAZEM ZEWRZEĆ ZE SOBĄ PINY 8 I 11 (PRZYCISK RESET) I TRZYMAĆ ZWARTY PODAĆ +12V NA POŁĄCZONE ZE SOBĄ PINY 1,5,6. PO WEJŚCIU W DIAG ROZŁĄCZYĆ RESET WSZYSTKO W LICZNIKU PRZESTAWIAMY PRZYCISKIEM RESET ( KROTKIE I DLUGIE TRZYMANIE) Co myślisz o tym ? Przyporządkowanie styków na złączu wielostykowym w zestawie wskaźników 32-stykowe złącze, szare 1 - Wolne 2 - Przewód wzbudzenia magistrali CAN, ekranowanie 3 - Przewód wzbudzenia magistrali CAN Low 4 - Przewód wzbudzenia magistrali CAN High 5 - Masa czujnika wskaźnika poziomu paliwa -G- - styk 2 6 - Czujnik wskaźnika poziomu paliwa -G- - styk 4 7 - Czujnik wskaźnika poziomu paliwa -G- - styk 3 8 - Moduł przycisku 9 - Czujnik poziomu paliwa 2 -G169- - styk 2 10 - Czujnik poziomu paliwa 2 -G169- - styk 1 11 - Wolne 12 - Wolne 13 - Wolne 14 - Wolne 15 - Wolne 16 - Wolne 17 - Wolne 18 - Wolne 19 - Wolne 20 - Przycisk kontrolny 21 - Wolne 22 - Wolne 23 - Zegar sterowany falami radiowymi 5 V 24 - Sygnał zegara sterowany falami radiowymi 25 - Poziom oleju 26 - Wolne 27 - Wolne 28 - Wolne 29 - Zacisk 31 30 - Zacisk 31 31 - Zacisk 30 32 - Zacisk 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Wyslij mi nr tel na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Czy ktoś z was zna ORI numer dekielków do felg Rotor 19 cali?? Czy to może być ten numer 4B0 601 170 A ?? Dziś kupiłem ori Rotory z A4 ET43 nr.dekielków 8T0 601 170A ile dales za te rotory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Koledzy, jakie śruby są do felg Audi? Zgubiłem cały komplet od zimówek i nikt nie wie jakie zamówić... Mam ori felgi S5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Dla użytkowników 3G+ http://hazzydayz.com/mmi-3g-plus-firmware-update-for-google-earth-via-sim-and-phone-via-bluetooth-4382-p.asp to aż za update trzeba płacić? za wszystko mozna placic . na necie, szczegolnie "u ruskich" znajdziesz ten update na friko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Hah, spojrzałem na swoją wersje softu i też mam końcówkę 0767. Dobra, potwierdzam. Na sofcie 767 można korzystać jednocześnie z telefonu i z włożonej karty sim. Edytowane 31 Października 2014 przez pocas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simplus 0 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Czy wy też tak macie, że jak stoicie na światłach .... spalanie wam rośnie? Potem po ruszeniu spada ... Od czego to zależy .... silnik, skrzynia ...... kierowca Mam tak od początku jak go kupiłem, ale coraz bardziej mnie to zastanawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumen 3 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Hehe dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Czy wy też tak macie, że jak stoicie na światłach .... spalanie wam rośnie? Potem po ruszeniu spada ... Od czego to zależy .... silnik, skrzynia ...... kierowca Mam tak od początku jak go kupiłem, ale coraz bardziej mnie to zastanawia. u mnie po zatrzymaniu wskaźnik spalania przechodzi ze skali l/100km na l/h i wskazuje 0,8-0,9 / h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiq 25 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Czy wy też tak macie, że jak stoicie na światłach .... spalanie wam rośnie? Potem po ruszeniu spada ... Od czego to zależy .... silnik, skrzynia ...... kierowca Mam tak od początku jak go kupiłem, ale coraz bardziej mnie to zastanawia. Jakbyś postał dłużej, to spalanie na 100 km powinno rosnąć do nieskończoności, bo paliwo palisz, a kilometrów nie robisz Ale fakt, powinno być tak jak napisał @Góral65 powyżej Jak przestawisz, żeby na ekranie wyświetlało prędkość, to masz 0km/h, czy np. 1km/h? Edytowane 31 Października 2014 przez sowiq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek 0 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Czy wy też tak macie, że jak stoicie na światłach .... spalanie wam rośnie? Potem po ruszeniu spada ... Od czego to zależy .... silnik, skrzynia ...... kierowca Mam tak od początku jak go kupiłem, ale coraz bardziej mnie to zastanawia. Jakbyś postał dłużej, to spalanie na 100 km powinno rosnąć do nieskończoności, bo paliwo palisz, a kilometrów nie robisz Ale fakt, powinno być tak jak napisał @Góral65 powyżej Jak przestawisz, żeby na ekranie wyświetlało prędkość, to masz 0km/h, czy np. 1km/h? zgadza się, jeśli ustawicie sobie na wskazanie spalania na godzinę a nie średniego to się przełączy kiedy auto ruszy ale pokazuje wtedy chwilowe, a nie średnie tak jak Kolega wrzucił na załączonym obrazku Edytowane 31 Października 2014 przez sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Czy wy też tak macie, że jak stoicie na światłach .... spalanie wam rośnie? Potem po ruszeniu spada ... Od czego to zależy .... silnik, skrzynia ...... kierowca Mam tak od początku jak go kupiłem, ale coraz bardziej mnie to zastanawia. Jakbyś postał dłużej, to spalanie na 100 km powinno rosnąć do nieskończoności, bo paliwo palisz, a kilometrów nie robisz Ale fakt, powinno być tak jak napisał @Góral65 powyżej Jak przestawisz, żeby na ekranie wyświetlało prędkość, to masz 0km/h, czy np. 1km/h? zgadza się, jeśli ustawicie sobie na wskazanie spalania na godzinę a nie średniego to się przełączy kiedy auto ruszy ale pokazuje wtedy chwilowe, a nie średnie tak jak Kolega wrzucił na załączonym obrazku A powiedzcie mi co to za ikonka przy zegarze po lewej? U mnie tego nie ma ,czyż by było wyłączone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) co to za ikonka przy zegarze po lewej? To emotikon D = Gęba cieszy z automatu Edytowane 31 Października 2014 przez griga-st Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się