Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

dla silnika chyba nie musiałbyś go schłodzić do temperatury otoczenia aby to miało wpływ na jego żywotność, bardziej po d*pie dostaje aku oraz rozrusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Do wymiany przycisków szyb trzeba ściągać cała tapicerkę drzwi,czy wystarczy same maskownice raczek?

I drugie pytanie,instalacja kamery cofania a4 i a5 jest ta sama?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Tomeks napisał:

Do wymiany przycisków szyb trzeba ściągać cała tapicerkę drzwi,czy wystarczy same maskownice raczek?

I drugie pytanie,instalacja kamery cofania a4 i a5 jest ta sama?

wystarczy maskownice 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, skotmen napisał:

wystarczy maskownice 

A jak to jest z przyciskiem otwierania bagaznika? Trzeba podwazyc przycisk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kooga napisał:

A jak to jest z przyciskiem otwierania bagaznika? Trzeba podwazyc przycisk?

tego nie wiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jest jakaś rada na niedomykające się zaślepki spryskiwaczy reflektorów? Muszę ręcznie ja nacisnąć  i wtedy elegancko wskakują... Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mam problem z autem na wolnych obrotach.

 Zaczęło się od telepania na wolnych obrotach, sporadycznego od czasu do czasu. Telepie na rozgrzanym silniku na zimnym ładnie, równo pracuje. Poczytałem trochę tematów na forum niby problem jest w wielu a4 b8 więc mocno się nie martwiłem jednak jak mi zgasł samochód na wolnych obrotach to postanowiłem sprawdzić układ paliwowy czy nie ma opiłków. Sprawdzony został filtr na pompie wysokiego ciśnienia oraz na szynie paliwowej i wszystko jest czyste brak opiłków, dodatkowo wymieniony został filtr paliwa, ale problem jest dalej. 

Teraz miej więcej raz na dwa dni samochód gaśnie na wolnych obrotach, czasem bez zapisania błędu a czasem zapisuje błąd związany z ciśnieniem na szynie paliwowej. Poniżej wrzucam temat jaki założyłem i są tam skany błędów jakie w tym czasie pojawiły się:

Czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co może być przyczyną, albo co należało by sprawdzić aby móc stwierdzić przyczynę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Życzę cierpliwości przy wymianie przycisków :D ułamane ząbki na bank, oby tylko po jednym z czterech ;) 

Może ktoś się skusi na taka gałę ? :> 

IMG_20170119_183523.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, edraven napisał:

Życzę cierpliwości przy wymianie przycisków :D ułamane ząbki na bank, oby tylko po jednym z czterech ;) 

 

Grozisz mi? :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to śmiało wyciągnąc bez wyłamania ząbków tylko trzeba mieć mały płaski śrubokręt najlepiej dwa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gibons z tą półosią... jak kupie półoś w ASO to bedzie razem z obydwoma przegubami? masz jakis numerek oem do przedlifta? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...