Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, Góral65 napisał:

....w B8 utrzymuje zadaną prędkość i jak trzeba sam hamuje nie silnikiem tylko hamulcami, :hi:

I o to mi wlasnie chodzilo 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W dniu 5.06.2019 o 23:43, Dev napisał:

20190419-184632.jpg

To ori fele z S4, do sprzedania z oponami z przebiegiem 2000km, ET 45 Ale są do tego dystanse, przód 15 a tył 20mm 

Za ile je chcesz sprzedac?

Opublikowano
7 minut temu, Kooga napisał:

Za ile je chcesz sprzedac?

Napisz do mnie na Whats Appie

Opublikowano

Panowie kto ma vcp z okolic Oświęcimia i zrobi mi parametryzacje wzmacniacza z banga ?

Opublikowano

Panowie, bardzo proszę o pomoc w weryfikacji problemu w Audi A4 B8 2.0 TDI Quattro z AdBlue (CNHA) z 2014 :

Film z dzisiejszego poranka:   https://youtu.be/hzOZH1h3kcc

Od jakiegoś czasu auto, ma ciężko odpalić z rana, nie chodzi tu o rozruch (rozrusznik, akumulator jest OK, kręci dobrze) lecz tak jakby nie dostawał paliwa :(

Jeżeli mu włączę wcześniej z 3 - 4 razy zapłon na chwile to odpali od strzała.

Potem już jest wszystko OK, auto normalnie jeżdzi.

Mam dostęp do oryginalnego VCDS, co ma wpływ na takie odpalanie?

- czujnik temperatury paliwa / powietrza

- pompa w baku nie domaga

- pompa wysokiego ciśnienia

- jakiś czujnik / regulator paliwa na listwie CR

 

Jak bardzo długo kręci to wywali błąd:

4113 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40)

P0341 00 (038) - niezrozumiały sygnał Sporadycznym, niepotwierdzony:

Priorytet: 2

Prędkość obrotowa silnika w momencie wykrycia błędu:  557 obr/min

Obciążenie 100%

 

Nie dawno zmieniony był:

- wszystkie filtry, olej LM

- kompletny rozrząd ori 

- paski, rolki osprzętu

 

Pomoże ktoś od czego zacząć szukanie?

 

 

 

 

 

Opublikowano

Z zawieszeń gwintowanych może ktoś coś polecić? W poprzednim aucie Miałem KW, iść dalej ta drogą czy coś ciekawszego do b8 można założyć? 

Opublikowano

Panowie czy jest ktoś w stanie pomóc w uruchomieniu Audi side assist (czujników martwego pola). Auto kupiłem bez zderzaka. Po podpięciu wiązki PDC i sterowników Master i Slave auto się komunikuje, ale nie może odpalić systemu z powodu jakiegoś błędu. Błąd jaki wywala to nie te popularne typu: nieodpowiednie napięcie, błędna adaptacja lub uszkodzony sterownik. 
Ktoś coś? A może ktoś zna magika, który byłby w stanie z tym pomóc?

Opublikowano
6 minut temu, bodas napisał:

Panowie czy jest ktoś w stanie pomóc w uruchomieniu Audi side assist (czujników martwego pola). Auto kupiłem bez zderzaka. Po podpięciu wiązki PDC i sterowników Master i Slave auto się komunikuje, ale nie może odpalić systemu z powodu jakiegoś błędu. Błąd jaki wywala to nie te popularne typu: nieodpowiednie napięcie, błędna adaptacja lub uszkodzony sterownik. 
Ktoś coś? A może ktoś zna magika, który byłby w stanie z tym pomóc?

Jakie moduły kupiłeś ? Co pokazuje vcds jaki nr 

Opublikowano (edytowane)

moduły były od razu ze zderzakiem i wiązką 8t0 907 566b i 8t0 907 568b. VCDS pokazuje błąd:

388356-databus
U1121 00(009) missing message

Auto to a5 8t coupe 2016

Edytowane przez bodas
Opublikowano
7 godzin temu, WydRos napisał:

Jakie moduły kupiłeś ? Co pokazuje vcds jaki nr 

8t0907566b i 568b

Opublikowano
8 minut temu, bodas napisał:

8t0907566b i 568b

A fabrycznie było tak wcześniej Side Asist tak? Wszystko podłączone. ?

Opublikowano
8 godzin temu, bodas napisał:

Panowie czy jest ktoś w stanie pomóc w uruchomieniu Audi side assist (czujników martwego pola). Auto kupiłem bez zderzaka. Po podpięciu wiązki PDC i sterowników Master i Slave auto się komunikuje, ale nie może odpalić systemu z powodu jakiegoś błędu. Błąd jaki wywala to nie te popularne typu: nieodpowiednie napięcie, błędna adaptacja lub uszkodzony sterownik. 
Ktoś coś? A może ktoś zna magika, który byłby w stanie z tym pomóc?

Zapytam kolegi o to, bo chyba dokładał side assist w B8 albo q5. A jeździłeś na kalibrację do serwisu? Też możliwe, że sterownik jest któryś uwalony, jak masz gdzie to trzeba by je sprawdzić i ewentualnie postawić na nowo. Bo zakładam, że podłączyłeś wszystko zgodnie ze schematem i sprawdziłeś dwa razy czy jest ok. 

Opublikowano
Teraz, mlody020 napisał:

Zapytam kolegi o to, bo chyba dokładał side assist w B8 albo q5. A jeździłeś na kalibrację do serwisu? Też możliwe, że sterownik jest któryś uwalony, jak masz gdzie to trzeba by je sprawdzić i ewentualnie postawić na nowo. Bo zakładam, że podłączyłeś wszystko zgodnie ze schematem i sprawdziłeś dwa razy czy jest ok. 

Side assist był fabrycznie w aucie. Ja go nie dokładałem. Podłączone wszystko na fabrycznej wiązce.

Opublikowano
1 minutę temu, bodas napisał:

Side assist był fabrycznie w aucie. Ja go nie dokładałem. Podłączone wszystko na fabrycznej wiązce.

No to skoro był fabrycznie to dwie możliwości: albo któryś sterownik uwalony jest (z tego co wiem to się zdarza dosyć często) albo nie byłeś  w ASO na kalibracji. Tylko nie wiem czy jeżeli sterowniki są nieskalibrowane to sieją błędami. Tak czy siak do serwisu będziesz musiał pojechać bo (chyba) tylko oni są w stanie wykonać ten zabieg.  

Opublikowano (edytowane)

Panowie, od jakiegoś czasu borykalem się z ubytkiem płynu chłodzącego. W ostatnim czasie mocno się nasiliło - okazuje się, że mam spaliny w płynie. Czy w 3.0tdi da się jakoś ominąć chłodnicę EGR żeby przetestować czy to ona jest winna? Nie chcę od razu głowic zrzucać bo to w tym momencie dla mnie za duże koszty. Ewentualnie jakie objawy wskazywałyby na chłodnicę EGR a jakie na uszczelkę pod głowicą? U mnie temperatura płynu zawsze w normie, oleju w płynie nie ma, płynu w oleju też nie (żadnego masła w zbiorniczku czy pod korkiem oleju).

Ewentualnie kto w Warszawie ogarnia 3.0tdi na tyle, żeby się podjąć diagnozy? Bo od lokalnego mechanika od razu usłyszałem, że głowice do zdjęcia a o chłodnicy EGR w ogóle jeszcze nie słyszał :)

Edytowane przez luk330
Opublikowano

Witam :hi:Panowie pacjent to Avant przedlift na zawieszeniu 1BL niestety Amor tylny prawy wylał zupełnie tylko wielka plama została? wymieniał ktoś u siebie te amortyzatory aktywne i może coś polecić? Nie wiem jakie szły na pierwszy montaż..

Opublikowano
4 minuty temu, Wolf1991 napisał:

Witam :hi:Panowie pacjent to Avant przedlift na zawieszeniu 1BL niestety Amor tylny prawy wylał zupełnie tylko wielka plama została? wymieniał ktoś u siebie te amortyzatory aktywne i może coś polecić? Nie wiem jakie szły na pierwszy montaż..

daj nr moze mam

Opublikowano
3 minuty temu, Dev napisał:

daj nr moze mam

Jaki nr potrzebujesz?

Opublikowano
15 minut temu, Wolf1991 napisał:

Jaki nr potrzebujesz?

amora

Opublikowano

Panowie potrzebuję numery oryginalnych osłon oraz odboi do tylnych amortyzatorów 1be. Z góry dzięki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...