Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN]Srebrny avant BIXy fele RS6 312 heble wtryski AKE chip Rogal@182km BOSE Aero


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Autko fajne to fak ale b6 to to samo pod maską....tykająca bomba :kwasny:....hydraulika ..pompa...sam nie wiem ,czy bym sie pchałraz jeszcze....pewnie człowiek nie będzie rozsądnie znowu myślał przy zmianie :facepalm::decayed:

Artur, pożyjemy zobaczymy, B6 w 3.0 benzynie i manual też fajne jest, hehe, narazie nadal dużo frajdy daje mi mój klekot, nie narzekam,.

z drugiej strony do ciekawych wniosków ostatnio doszedłem:

dlaczego AFB i AKN mają 19.5 stopień sprężania, AKE 18.5 co to zmienia???

2496 / 78,3 x 86,4 / 19,5

skok tłoka i srednica taka sama, mniejsze sprężanie gładsza milsza praca, ale i wydajność/moc mniejsza ???

ciekaw jestem co by wyszło u mnie na hamowni, w końcu wtryski mam od AKE, które znacząco różnią się od ori,.

miałem takie:

0 432 133 824 059130201A DSLA142P770 231.0bar AUDI AKN

mam takie:

0 432 133 802 059130201D DSLA142P925 231.0bar AUDI AKE

a automat AKN ma:

0 432 133 815 059130202C DSLA142P843 231.0bar VW/AUDI AKN

jak dla mnie informacja o koncówce dsla to jest wydajność,

dlatego ciekaw jestem co by wyszło u mnie na hamowni, lub po korekcie, najlepiej jakbym turbo od 180tki założył, teoretycznie przy stopniu sprężania większym niż w AKE, parametr pracy byłby lepszy, no chyba że głowica by wstała, hehe:decayed:

Opublikowano

Kudlaty, zmiana turbo od 2.5 180`tki Ci nic nie da. W kazdy 2.5 TDI AFB/AKN/AKE czy tez kazde na B.. siedzi ta sama turbinka czyli GT2052 ktora ma jeszcze u nas spory zapas, moja aktualnie dmucha 1.4 bara 190ps a jej wydajnosc jest do 220 ;)

Pare dni temu objechalem 2 razy ze swiatel syfika ufo Type-R swoim klekotem, mina goscia bezcenna :decayed:

Opublikowano

Sysiek, ty masz wtryski i coolery ori tak???

jednak z tego co wiem turbinka od AKE niema przewężenia po stronie goracej tym się rózni, kompresor jest taki sam,. one mają oznacznia gs4 czy coś, muszę pogrzebać, gdzies to na forum było,

ja ostatnio civca coupe miałem, 1.8vtec, też mu głupio było,.

Opublikowano

Tak, wszystko ori, nic nie zmienialem, byly plany ale jak mam wydac gruba kase na mody, bo wtryski hybrydy by trzeba bylo zrobic, turbo wieksze do tego kolektor, fmic, sprzeglo by pewnie wytrzymalo jakis czas ale nie wiadomo co na to hydraulika to wole odpuscic i niech zostanie dosc dobrze przyspieszajacym dupowozem a do zabawy cos innego ;) A kto wie czy nawet jej nie sprzedam bo to co jezdze nia teraz to nie oplaca mi sie nawet diesla trzymac :decayed:

Opublikowano

kudalty66 Czemu jeszcze jej nie zmierzyłeś po wymianie wtrysków? Czemu wszyscy kombinują z ta turbina od AKE zamiast iść w gt22 od T4 150km Na niemieckich forach to już prawie standard więc zakładam,że nie ma większych problemów z założeniem jej a i cenowo są podobne z ta z AKE.

Opublikowano

Bo nie wstanie tak jak to turbo ktore mamy seryjnie a ma jeszcze spory zapas do dmuchniecia (bynajmniej moje wstaje bardzo dobrze). Brakuje paliwa wiec nie widze potrzeby zmiany turbiny.

Opublikowano
Pare dni temu objechalem 2 razy ze swiatel syfika ufo Type-R swoim klekotem, mina goscia bezcenna :decayed:

Przyspieszenie do 100km/h6.6 s

dane Ufo:wink: tosz to ten AKN jedzie jak S4:facepalm:

Opublikowano
Pare dni temu objechalem 2 razy ze swiatel syfika ufo Type-R swoim klekotem, mina goscia bezcenna :decayed:

Przyspieszenie do 100km/h6.6 s

dane Ufo:wink: tosz to ten AKN jedzie jak S4:facepalm:

A coś Ty myślał, że tylko z 1,9 można wykresy rezać? Zdrowe, odpowiednio użytkowane i owiane złą sławą 2,5V6TDI niedużym nakładem finansowym i niewielka ingerencją jest w stanie porobić wiele popierdalaczy :decayed:

---------- Post dopisany at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:57 ----------

I to w ośce kurfa :kox:

Opublikowano

jak chcecie cos dłubać w 2,5TDI to zajmijcie sie pompą wtryskową, najlepiej aby była 3tłoczkowa:wink: żadne turbo wam nic nie da bo paliwko nie wyrobi...

tu macie hybrydowe turbo pod 2,5

MD438 Stage 1 Hybrid Turbocharger for Audi A4 & VW Passat MD438 Stage 1 Hybrid Turbocharger for Audi A4 & VW Passat [MD438] -

GarrettGT2359VvsGT2052-1.jpg

Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI Quattro - TDIClub Forums polecam przeczytać od dechy do dechy:wink: jest tam cos o modyfikacji pompy

Opublikowano

"Bezpiecznie" i zdrowo nie da się wyżej jak ~220 kucy, bo właśnie pompa nie da wyżej rady, no i limit wtrysków się "kończą" przy tej wartości.

Opublikowano

szczerze nie widziałem żadnego 2,5 podkręconego powyzej 200km:wink: i raczej nazwał bym to granicą mozliwosci tego silnika pod tymi gratami co są:wink:

Opublikowano
szczerze nie widziałem żadnego 2,5 podkręconego powyzej 200km:wink: i raczej nazwał bym to granicą mozliwosci tego silnika pod tymi gratami co są:wink:

Ja najwyżej widziałem, a nawet miałem okazję prowadzić C5 podkręcone z serii 180 na 217 i coś około 430 momentu, nie pamiętam dokładnie, ale raz, że był już dym, i pompe to wykończyło po około 17kkm :whistling: 200 to granice bezpieczne jeszcze dla tego motoru, wyżej robi się niebezpiecznie dla podzespołów.

Opublikowano
Pare dni temu objechalem 2 razy ze swiatel syfika ufo Type-R swoim klekotem, mina goscia bezcenna :decayed:

Przyspieszenie do 100km/h6.6 s

dane Ufo:wink: tosz to ten AKN jedzie jak S4:facepalm:

ważna jest tez uszczelka pomiedzy siedzeniem a kierownicą, hehe

Sysiek nagraj jakiś filmik taki jak ja mam na poprzedniej stronie, zobaczymy co i jak, lub zrób chociaż logi dynamiczne 011,

mi turbawka też wstaje na 1700rpm,

---------- Post dopisany at 08:09 ---------- Poprzedni post napisany at 08:04 ----------

"Bezpiecznie" i zdrowo nie da się wyżej jak ~220 kucy, bo właśnie pompa nie da wyżej rady, no i limit wtrysków się "kończą" przy tej wartości.

nie o to mi chodzi żeby 240 koni wykręcać,.

po pierwsze stary klekot , szkoda już kasy, po drugie ja potrzebuje auta do sprawnego przemieszczania się i tyle, które jak Sysiek też wie może bałganu na drodze zrobić z pozornie mocniejszymi autami,

nie jest moc najważniejsza, zauważcie jakie sa niuty i w jakim zakresie dostępne, żadne modzone 1.9 tak niema,.

niedługo robie test z rolki z BMW e39 2.8, manual, nagram, zobaczymy co wyjdzie,.

Opublikowano
Pare dni temu objechalem 2 razy ze swiatel syfika ufo Type-R swoim klekotem, mina goscia bezcenna :decayed:

Przyspieszenie do 100km/h6.6 s

dane Ufo:wink: tosz to ten AKN jedzie jak S4:facepalm:

ważna jest tez uszczelka pomiedzy siedzeniem a kierownicą, hehe

Sysiek nagraj jakiś filmik taki jak ja mam na poprzedniej stronie, zobaczymy co i jak, lub zrób chociaż logi dynamiczne 011,

mi turbawka też wstaje na 1700rpm,

---------- Post dopisany at 08:09 ---------- Poprzedni post napisany at 08:04 ----------

"Bezpiecznie" i zdrowo nie da się wyżej jak ~220 kucy, bo właśnie pompa nie da wyżej rady, no i limit wtrysków się "kończą" przy tej wartości.

nie o to mi chodzi żeby 240 koni wykręcać,.

po pierwsze stary klekot , szkoda już kasy, po drugie ja potrzebuje auta do sprawnego przemieszczania się i tyle, które jak Sysiek też wie może bałganu na drodze zrobić z pozornie mocniejszymi autami,

nie jest moc najważniejsza, zauważcie jakie sa niuty i w jakim zakresie dostępne, żadne modzone 1.9 tak niema,.

niedługo robie test z rolki z BMW e39 2.8, manual, nagram, zobaczymy co wyjdzie,.

Ja wiem o tym doskonale po swoim egzemplarzu, ja może też zdążę coś swojego nagrać :wink:

Opublikowano

Nie zgodze sie z tym że żadne 1,9 modzone tak niema, zakres niutów macie taki sam, a 1,9 przy zastosowaniu gtb kręci do 5tys:wink: zobaczcie ten link do TDI forum na którejs stronie jest na tej samej turbinie co koleś zastosował w V6, pokręcone 1,9 i niestety robi przeciag:whistling:

Opublikowano
Nie zgodze sie z tym że żadne 1,9 modzone tak niema, zakres niutów macie taki sam, a 1,9 przy zastosowaniu gtb kręci do 5tys:wink: zobaczcie ten link do TDI forum na którejs stronie jest na tej samej turbinie co koleś zastosował w V6, pokręcone 1,9 i niestety robi przeciag:whistling:

ale do normalnej jazdy za bardzo sie nie nadaje, bo wstaje bardzo późno,.

z drugiej strony z kumplem modzilismy 110tke, turbo BRD, wtryski, dolot, FMIC, wyszło 171 koni, fajnie smiga, ale kosztowało ponad 5 tys PLN niestety,.

Opublikowano
Nie zgodze sie z tym że żadne 1,9 modzone tak niema, zakres niutów macie taki sam, a 1,9 przy zastosowaniu gtb kręci do 5tys:wink: zobaczcie ten link do TDI forum na którejs stronie jest na tej samej turbinie co koleś zastosował w V6, pokręcone 1,9 i niestety robi przeciag:whistling:

ale do normalnej jazdy za bardzo sie nie nadaje, bo wstaje bardzo późno,.

z drugiej strony z kumplem modzilismy 110tke, turbo BRD, wtryski, dolot, FMIC, wyszło 171 koni, fajnie smiga, ale kosztowało ponad 5 tys PLN niestety,.

te GTB łądnie wstają, lepiej niz BRD z tego co na wykresach mozna poczytac:wink: a koszty fakt bez porównania 2,5VP program i po sprawie:decayed:

Opublikowano

Kudlaty, bedzie chwilka to nagram o ile bede mial jeszcze auto :) Widze ze masz ten sam czujnik dupniety co ja :decayed:

Mam jedynie filmik 50-100 3 bieg i 60-160 4 bieg ale w 3 osoby i ze zdychajaca sztanga.

No i troche filmikow z rolek :decayed:

Opublikowano
Kudlaty, bedzie chwilka to nagram o ile bede mial jeszcze auto :) Widze ze masz ten sam czujnik dupniety co ja :decayed:

Mam jedynie filmik 50-100 3 bieg i 60-160 4 bieg ale w 3 osoby i ze zdychajaca sztanga.

No i troche filmikow z rolek :decayed:

oglądałes moje??? cos podobnego do Twojego???pozdr

a to sprzedajesz?? ja swego czasu potrzebowałem kasy i swojego ogłaszałem, nawet jeden telefon nie zadzwonił,.

Opublikowano

Było czuć różnicę po programie znacząco ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...