Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN]Srebrny avant BIXy fele RS6 312 heble wtryski AKE chip Rogal@182km BOSE Aero


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to kolega swoją b6 4 lata młodsza 100km/h i nie więcej:D śmiech, czyli ja mając auto z 2000r z 200km silnikiem i napędem quattro mam się bać jechać autostradową prędkością:)

Opublikowano

Oczywiście, te prędkości to mogą sobie rozwijać a8 d2 i podobne w górę. Stare i małe mi chodziło. Sam przy 200 mam mega stracha, więc mówię swoje odczucia, kurde co jest z wami.

Opublikowano

hehe, ja czesto po 220 latam jak misie spieszy, w przyspieszanie długo nie zajmuje, patrz post wyżej,.

stare auto, chyba buda i to bez grama rdzy, nie bite, proste, nie składane z ćwiartek, dwuletnie opony, nowe hamulce, ori wahacze,

czy 5cio letnie z tym samym przebiegiem bedzie lepsze, nie sądzę

kolego picknick, jest wątek wady i zalety 2.5 v6, tam możesz sie wypowiedzieć, to jest mój watek nie musisz mojego auta krytykowac, ja sobie chwalę i kilku innych także,.

swoją droga jak mozna było utopić 25 kafli w jednym silnku???

Opublikowano

W rodzinie, straciliśmy przez ten silnik około 25 tysięcy niepotrzebnie wydanych pieniędzy i tak dużo nerwów, że lepiej było jeździć fiatem 126p, gdy 1.9 jeżdżą i trzebią km aż się kurzy. Mam do niego(powtarzam dodatkowo, że do tego już niby najlepszego i poprawionego) mega uprzedzenie i to jest moja prywatna opinia. Więc bez takich wypadów na mnie.

Pzdr

Arturoo

Bałbym się tak starym autem jeździć z takimi prędkościami. ;)

Bo jeśli się o czymś nie ma pojęcia jak czegoś używać - to się tego nie tyka. Ja kupiłem z przelotem 502kkm, zrobiłem ponad 190kkm i do dziś dnia bez żadnych ekscesów. I też chodziłem z prędkościami "codziennymi" 140-180, w trasach 200-240. Dobranoc.

Opublikowano

25 tyś na 2 silniki. Za chwile padnie drugi, więc już sobie dodałem straty i chyba będą nawet większe.

Opublikowano

oddaj auto na naprawę do kogoś kto się zna na tych motorach ...to nie będzie zawodzenia w czyimś wątku........:wink:

pogadaj z kudłatym....postaw litra do rozmowy ....by nie było ,że kultury brak :decayed:..........takie tematy się rozwiązuje myśląc ,a nie lamentując :wink::decayed:

---------- Post dopisany at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany at 12:42 ----------

Robercie wybacz za ot :sorry:

Opublikowano

Te auto będzie miało pierwszą naprawę(wątpię, że będziemy to gówno reanimować), więc nie wiem kto mógł już "popsuć" bym mógł zawodzić, w końcu te auto jest praktycznie nowe z żałosnym przebiegiem.

Opublikowano

....resztę rozmowy i dywagacje możemy na pw przełożyć....nie róbmy tu bałaganu.....!!!!!!!!!!!

Opublikowano

dzieki Arturze.

a tak nowym nawiasem, wahacz puka, niewiem który, mażeta do wymiany,.olej też, tylko zapierol ostatnio czasu niema, aaaaaa bateria ma 9 lat, już się kończy ale jeszcze daje radę, kiedyś to Varta była naprawdę dobra hehe

może to też podpiąć pod wady silnika 2.5 Tdi.:grin:

Opublikowano

tak........... szczególnie tego wahacza :decayed:

---------- Post dopisany at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany at 22:06 ----------

moje aku też umiera....to przez słabą już hydraulikę :polew:

Opublikowano

witajcie,

wczoraj od słońca lusterko wew rozlało się, dziś sie troche poprawiłe ale to chyba juz jego koniec niestety,.

pytanie z innej beczki, czy do AKNa można inne coolery SMIC założyc, zo podpasuje,

pytam bo mi się jeden rozszczelnia i czas żeby wymienić może na coś wydajniejszego, na FMICa niestetyh miejsca niema,.

Opublikowano
witajcie,

wczoraj od słońca lusterko wew rozlało się, dziś sie troche poprawiłe ale to chyba juz jego koniec niestety,.

pytanie z innej beczki, czy do AKNa można inne coolery SMIC założyc, zo podpasuje,

pytam bo mi się jeden rozszczelnia i czas żeby wymienić może na coś wydajniejszego, na FMICa niestetyh miejsca niema,.

Jest sens? Te przecież spokojnie są przygotowane na więcej niż serię, tak samo z resztą jak i suszarka... :wink:

Opublikowano

tyle ,że on już dawno zapomniał jak się serią jeździ :decayed::wink:

Opublikowano

a czemu nie ma miejsca na FMIC?

Opublikowano
a czemu nie ma miejsca na FMIC?

Zobacz u mrogala w mojej ex B5. Nie masz tego jak upchać. Cięcie belki cięciem belki, ale tam się chyba nawet bez wycinania w zderzaku nie obejdzie.

Opublikowano

FMIC niema sensu, bo jak mam zakładać jakis mały od galaxy czy coś podobnego to jaki sens, te dwa mają wiekszą powierzchnie, ciecie belki w grę nie wchodzi może mi sie kiedys przydać w zderzeniu czołowym, zresztą spryskiwacze świateł itd tam ciasno jest,.

najlepszy byłby ori od 2.5tdi A6 C5 ale nie wejdzie bo maska sie nie zamknie,.

pytam czy np od s4 B5 są wieksze czy takie same jak w moim, czy może od czegoś zupełnie innego wchodzą ,.

Opublikowano
FMIC niema sensu, bo jak mam zakładać jakis mały od galaxy czy coś podobnego to jaki sens, te dwa mają wiekszą powierzchnie, ciecie belki w grę nie wchodzi może mi sie kiedys przydać w zderzeniu czołowym, zresztą spryskiwacze świateł itd tam ciasno jest,.

najlepszy byłby ori od 2.5tdi A6 C5 ale nie wejdzie bo maska sie nie zamknie,.

pytam czy np od s4 B5 są wieksze czy takie same jak w moim, czy może od czegoś zupełnie innego wchodzą ,.

Wiem o co Ci chodzi. Możesz ewentualnie zapodać od B6 SMICki, żeby zwiększyć przepustowość powietrza, bo np u mnie są dwa wyloty pomiędzy nimi, gdzie w B5 jest jedno wyjście, czyli doszła dodatkowa rura, którą na pewno łatwiej upchasz, niż miałbyś ciąć belkę dla FMICa. Mogę Ci zrobić zdjęcie jutro tych SMICów w B6, bo mam rozebrany przód i mam to praktycznie na wierzchu, nie wiem, czy też nie są minimalnie większe, niż te pchane do B5 :hi:

Opublikowano

spoko dawaj foty,. ewentualnie też rozmiary dł, szer, wys

---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:16 ----------

kaju co z tym egr???

Opublikowano

co tam dłubiesz teraz ?? :wink:

Opublikowano
co tam dłubiesz teraz ?? :wink:

coolery się kończą od doładowania, trzeba coś podłożyć może cos bardziej wydajnego, ale jednak SMIC,. pomysł jest na te od B6

---------- Post dopisany at 06:49 ---------- Poprzedni post napisany at 06:37 ----------

a tak nawiasem przy wymianie filtra powietrza sprawdziłem jak ''brudny'' jest przepływomierz w związku z plotkami że nowa adma puszcza olej, przepływomierz był idealnie czysty,.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...