Mabrothrax Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Cześć, Mam taki problem. Na rozgrzanym motorze podczas przyspieszania przekraczając granice 2000 obrotów słychać spod maski charakterystyczny terkot. Raz zanika, raz nie. Raz się pojawia raz nie. Czy to odzywają się przypadkiem popychacze hydrauliczne? olej to 10w60. Rozrząd zmieniony na dobrych częściach kompletny - razem z łańcuchem. Dodam, że to motor po swapie, leżał sobie chwilę w garażu. pozdr.
Lu-Gi Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Ja bym obstawiał popychacze lub panewki, a na wolnych obrotach nic nie słychać?
Mabrothrax Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 Do 2000 nic się totalnie nie dzieje. Jak się rozgrzeje, czujnik pokazuje 2 bary.
kred Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 kolego łańcuch ci wali. obejrzyj także napinacz czy przypadkiem już nie zdechł
Maxcudo Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 kolego łańcuch ci wali. obejrzyj także napinacz czy przypadkiem już nie zdechł Tez myślałem nad napinaczem hydraulicznym. Przerabiałem to, ale u mnie akurat padły panewki Apropo, dość dużo tematów jest odnoście stukania/terkotania AEB. Nawet filmiki są.,
tokarka606 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 czujnik pokazuje 2 bary. Tu jest problem. Do sprawdzenia smok w misce i zawór w podstawie filtra oleju o którym mało kto wie.
darioo99 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 nie wiem dokładnie jaki dźwięk wydaje twój silnik, ale u mnie w podobnym zakresie obrotów zaczyna pierdzieć nieszczelny kolektor wydechowy
Gelooo Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 czujnik pokazuje 2 bary. Tu jest problem. Do sprawdzenia smok w misce i zawór w podstawie filtra oleju o którym mało kto wie. 2 bary to malo ? u mnie tyle pokazuje na wolnych obrotach(na nagrzanym silniku bieg jałowy) a jak jezdze 5, 5.5 czasem 6 po odpaleniu odrazu rosnie do 6 widac ze cisnienie rosnie wraz z obciazeniem silnika a zaworu jak montowalismy czujniki nie widzialem w podstawie
Mabrothrax Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 Po otworzeniu silnika wyszło na to, że napinacz łańcucha jest luźny na dole. Więc gdy olej jest rzadszy po rozgrzaniu nie ma napięcia i wali łańcuchem. Żeby było śmieszniej jest to ori z aso część. Idzie na gwarancje. Ale smoka też sprawdzę.
Bogumił Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 A jaki masz przebieg na liczniku? A jak sprawdzono napięcie dolnego ślizgu w napinaczu? Pytam z czystej ciekawości.
Mabrothrax Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Silnik ma około 170 tys. Luz sprawdziliśmy zdejmując pokrywę silnika. Górny ślizg chodził ciężko a dolny po dotknięciu śrubokrętem od razu się przekręcił. Stąd stwierdziliśmy, że jest luz i, że to wina napinacza.
Bogumił Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Hmmm... ja mam pod 185 tys. coś czuje, że przy kolejnej wymianie paska rozrządu trzeba będzie wymienić łańcuszek z napinaczem.
HarryH Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 ja miałem zawór zwrotny w podstawie filtra oleju, a mam AEB i u mnie to było problemem
Dev Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 ja miałem zawór zwrotny w podstawie filtra oleju, a mam AEB i u mnie to było problemem tam nie za zaworu zwrotnego, juz pisałem
kkrawat Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Tomek u mnie też jest zawór w AEB..gwintowałem chłodniczke oleju to widziałem
Dev Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 to nie jest zawór zwrotny, tylko przelewowy jest tam po to aby w momencie zapchania sie filtra oleju puszczał olej i tak na układ korbowo-tłokowynie aby nie zatarł sie silnik
Mabrothrax Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 Poza tym finalnie okazało się, że był to wadliwy napinacz łańcucha z ASO :-)
HarryH Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 a to nie jest zawór zwrotny, tylko przelewowy jest tam po to aby w momencie zapchania sie filtra oleju puszczał olej i tak na układ korbowo-tłokowynie aby nie zatarł sie silnik a sorry myślałem że to zawór zwrotny, bo wypadł mi jak zdejmowałem podstawę pod gwintowanie pod czujnik ciśnienia oliwy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się