ogar Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Witam.Silnik na wolnych obrotach wpada w drgania,wibracje razem z napinaczem paska wielorowkowego osprzętu.Pozostałe koła pasowe pracują równo,paski są w dobrej kondycji.Dzieje się to na zimnym jak i rozgrzanym silniku bez względu czy klima pracuje czy nie.Po podniesieniu obrotów do około 1000-1100 drgania się zmniejszają w sposób widoczny(podejrzewam plecionkę ewentualnie sprzęgło jednokierunkowe alternatora-podczas gaszenia silnika wirnik altka po 1s po zatrzymaniu paska przestaje się kręcić w sposób dość gwałtowny).Ponadto przy EGR jest mokro i nie wiem czy dobrze działa.Zamieszczam tylko logi statyczne bo nie mam jak dynamicznych zrobić.Podejrzewam że kapiący olej z EGR wykończył plecionkę,ale chcę wyeliminować inne ewentualne przyczyny drgań.VAG pokazał również błąd 17664 od czujnika G62-skasowałem i za parę dni zrobię scan jeszcze raz-odpada sprawdzone.Proszę o sugestie bo w dziale diagnostyka temat nie spotkał się z zainteresowaniem 000 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55212.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55213.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55214.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55215.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55216.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55217.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55218.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55219.html BS 003 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55223.html] 011 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55222.html
Musashi Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 do wymiany sprzeglo alternatora ( kolo pasowe) pasek i prawdopodobnie napinacz. plecionka sie okaze czy do wymiany. G62 - odepnij / podepnij kilka x zlaczke. jezeli nie ulegnie poprawie rowniez do wymiany.
ogar Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 Dzięki Musashi.Zacznę od wymiany sprzęgiełka,paska i zobaczymy co dalej.Po wymianie napiszę czy sytuacja wróciła do normy
Musashi Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Dzięki Musashi.Zacznę od wymiany sprzęgiełka,paska i zobaczymy co dalej.Po wymianie napiszę czy sytuacja wróciła do normy obejrz dobrze napinacz. mialem przypadek ze na skutek drgan rozpadl sie na dwie czesci. co sie okazalo dopiero po jego demontazu.
ogar Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 Napinacz za mojej kadencji nie był wymieniany a nie wiem czy Belg coś robił.Paski są ori także napinacz pewnie też.Wymienię go profilaktycznie przy robocie paska i sprzęgła jednokierunkowego bo auto ma już 242000 przelotu a patrząc teraz jak skacze i wibruje to jestem pewien,że nie bedzíe już tak sprawnie pracowal jak przed awarią sprzęgiełka.Dzięki za sugestie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się