Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów - duży apetyt na paliwo


smartpc

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

znajomy poprosił mnie o pomoc w rozwiązaniu zagadki z jego autem. Jakieś 2 miesiące temu robiliśmy w jego Passacie B5FL 1.9TDI AFV drobną regulację ustawienia kąta wtrysku (poprzednia wartość oscylowała w przedziale -1.9 do -2.3). Udało się ustawić idealne 0.0, ale zaraz po tym okazało się, że auto zaczęło znacznie więcej palić (postój na biegu jałowym 0.7 nawt do 0.8l/h a najniższe osiągnięte w trasie (max 120km/h)na odcinku 150km to 7.8l - wcześniej minimum to 5.5l). Poniżej zamieszczam zestaw logów - prośba o uwagi na ich temat:

1. Odczyt błędów :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 KD

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4897

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ5E011925 VWZ7Z0D9808283

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 3428

Coding: 04255

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0008

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 909 605 C

Component: 0E AIRBAG VW61 04 0003

Coding: 12357

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 907 487 A

Component: Lenkradelektronik 0005

Coding: 00118

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 849 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04

Coding: 21115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ5E011925 VWZ7Z0D9808283

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05311

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 37 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 919 887 B

Component: Navigation BNO 0204

Coding: 00000

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 85 Komfortgerát HLO 0004

Coding: 00259

Shop #: WSC 05311

2 Faults Found:

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

49-10 - No Communications - Intermittent

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 035 152 G

Component: Radio BNO 0204

Coding: 00205

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

2. Odczyt bloków wartości mierzonych:

a) próba statyczna:

normalnie:

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57562.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57563.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57564.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57565.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57566.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57567.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57568.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57569.html

Basic Settings:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57573.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57574.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57575.html

B) próba dynamiczna:

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57576.html

Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57577.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adach.smartpc_57578.html

Z góry wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do czujnika to przy najbliższej wymianie oleju będzie wymieniany - kolega zakupił już nowy w ASO. A co do termostatu to mnie kolega zdziwiłeś - mozesz powiedziec w którym logu widac jego niedomaganie? No i co może powodować wysokie spalanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupa 007- masz 80 stopni, a powinno być co najmniej 87. U mnie po wymianie termostatu po przejechaniu kilku kilometrów jest 90C. Jeszcze przed wymianą po przejechaniu 80km miałem niespełna 80! :decayed: choć na blacie wskazówka idealnie na 90 była :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do czujnika to przy najbliższej wymianie oleju będzie wymieniany - kolega zakupił już nowy w ASO. A co do termostatu to mnie kolega zdziwiłeś - mozesz powiedziec w którym logu widac jego niedomaganie? No i co może powodować wysokie spalanie?

niesprawny termostat [zaburzona termika silnika] powoduje wysokie spalanie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj AVF w Q z padnietym termostatem [ledwo osiaga 70 stopni] spala teraz 9 litrow gnoju .... :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj AVF w Q z padnietym termostatem [ledwo osiaga 70 stopni] spala teraz 9 litrow gnoju .... :kox:

hardkorowy chip :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj AVF w Q z padnietym termostatem [ledwo osiaga 70 stopni] spala teraz 9 litrow gnoju .... :kox:

hardkorowy chip :evil: :evil:

jeszcze dziewica ... doprowadze mechnike , wtedy wrzuce cos spod mojej reki ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gitarka - kolega otrzymał już wskazówki co do niezbędnych działań. Jak odbierze furmanke od mechaniora porobimy logi i dam znac jak to wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...