Kmieta Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Siema klubowicze!!! Na wstępie odbiegnę ciutke od tematu głównego (VAG - Logi) opowiem co mi się przydarzyło, jednych zapewne zanudzę drugim może się przyda w przyszłości) Ostatnio miałem problemy z moją ślicznotką otóż nie chciała mi zapalić (długie kręcenie) - podjechał specjalista z komputerkiem i zdiagnozował błąd czujnika przepływu powietrza (Przepływówka - out) i nic innego nie powiedział jak tylko wymiana, usunął mi błąd i odziwo jeden dzień autko paliło normalnie a na drugi dzień porażka znowu . Zastanowiło mnie to bo chłopaki pisali na forum że auto przy padającej przepływówce słabnie a moje ciagnie tylko nie odpala, mimo to zacząłem już szukać nowej przepływówki jak wiadomo cena kosmiczna, pokopałem głębiej na naszym forum i pomoc chłopaków okazała sie strzałem w dziesiątkę ! wyciągnąłem przepływówke z autka wyczyściłem spirytusikiem z wacikiem ( dodam ze była strasznie zawalona syfem) i włożyłem i dalej lipa nie pali, a mechanik się ze mnie nabija ze nie mam pojęcia! Nie poddając się kupiłem nowy filtr powietrza i kabelek od Viakena KKL! włożyłem filterek - skasowałem Vagiem błąd czujnika i panowie od tamtej pory pszczółka!!! Pali elegansio !!! mina mechanika bezcenna!!! dodam ,że filtr powietrza nie był w tragicznym stanie - ale nie rewelacja. Wracając do tematu pomału rozgryzam Vaga i porobiłem Próby statystyczne i dynamiczne Potrzebuje pomocy przy ich interpretacji . Dane : Audi A4 B5 silnik 1Z 90 koni - przy zakupie auta gościu z niemiec twierdził że jest czipek na 110 kucy auto fajnie ciągnie nie mam pojęcia czy mówił prawdę czy kit ładował - czy będzie to widoczne po logach? A więc pokoleji: Logi statyczne : Bieg jałowy temperatura powyżej 80 C grupy nominalne 000,001,003,004,007,013,014,018 tabele poniżej: Nominalne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35b9d5e94edabbc3.html Nominalne 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f54c1b9fe0acd543.html Nominalne 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7307672ae10c373d.html Nominalne 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3899478a019216f8.html Nominalne 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5dbef51629360e6.html Nominalne 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3aa54b8a1693275.html Nominalne 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98bd8870b491e57e.html Próba statyczna --> Basic Setting Basic setting 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ba3a3270dd2a2da.html Basic setting 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e406d17146446a78.html Basic setting 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f2be005db4c0149.html Basic setting 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b66cc0850a60a5ce.html PROBA DYNAMICZNA - 30km/h 3 bieg - gaz w pedal do 4500! tutaj zrobiłem logi dla turbiny 011 i przepływomierza 003 / jeśli coś pomyliłem poprawcie! 01-engine -->08 blok. wart. mierz -->grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dbea9a6e5ba6dd0.html 01-engine -->08 blok. wart. mierz -->grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af5aa86f90e8e5a4.html Moje pytanie odnośnie kąta wtrysku jak go sprawdzić ? Ja wchodziłem w 01-engine -->i chyba basic seting albo 08 bloki wart mierz.- niepamietam dobrze:) --> blok 000 pozycja 2 i miałem tam liczbę wachającą się od 19-24 prawidłowy (49-54) czy robiłem to prawidłowo? - autko pali normalnie na ciepłym i zimnym - jakieś sugestie? Będę wdzięczny za pomoc, pozdrawiam Kmieta
sokolnh Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 coś nie widze tego chipka po logach :gwizdanie: ciśnienie doładowania za niskie, poza tym z oczekiwanym ciśnieniem jest coś nie tak wiec albo - zawór upustowy zle pracuje - dziura w dolocie - zaworek n75 zle wysterowywyje przepływka źle mierzy, ale przy niedoładowaniu to normalne, takze nia sie nie przejmuj narazie Moje pytanie odnośnie kąta wtrysku jak go sprawdzić ? Ja wchodziłem w 01-engine -->i chyba basic seting albo 08 bloki wart mierz.- niepamietam dobrze:) --> blok 000 pozycja 2 i miałem tam liczbę wachającą się od 19-24 prawidłowy (49-54) czy robiłem to prawidłowo? - autko pali normalnie na ciepłym i zimnym - jakieś sugestie? [/b] druga pozycja w grupie 000 mierzona przy 90 stopniach, poza tym jak reszta logów, u Ciebie takiej temp nie ma kąt jest do poprawki
grzanek85 Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Witam ja też tu żadnego chipa nie widzę zwykłe ciśnienie doładowania silnika 1Z i to jeszcze masz małe nidoładowanie , zrób jeszcze 008 dynamicznie zobaczymy dawki paliwa, no i przepływkę wartało by wyczyścić pzdr
Pikuś Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Gdzies Ty wyczytal, ze przeplywka tak utrudnia rozruch??
grzanek85 Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Mi to sie wydaje że w tym aucie rozruch utrudnia ten pięknie :gwizdanie: ustawiony kąt wtrysku
marewel Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Mi to sie wydaje że w tym aucie rozruch utrudnia ten pięknie :gwizdanie: ustawiony kąt wtrysku Nie przesadzaj bo to nie wielka odchyłka.Za male cisnienie doladowania to jest problem.
sokolnh Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 grzanek85, coś Ty sie tak tych przepływek uczepił , przecież widzisz że nie ma doładowania wiec przepływka nie może mierzyć poprawnie
grzanek85 Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 A tak co by profilaktyka była wyczyścić nie zaszkodzi pzdr
Kmieta Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Opublikowano 23 Lutego 2008 grzanek85 - Przepływka była czyszczona, a co do kąta wtrysku to nie mam zdania pali elegancko więc jest sens ruszac? To powiedzcie chłopaki czym jest spowodowane to niedoładowanie? nieszczelny układ czy turbo kaput? pozdro
grzanek85 Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Na początek szukaj dziurki w całym najlepiej weź sobie do tego pomocnika niech Ci gazuje auto a ty patrz po łącznikach, bo czasami samemu ciężko wymacać. Aha zobacz czy na łączeniach rurek nie ma gdzieś oleju bo to oznaka nieszczelności pzdr
baskecior Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 1. Kąt wtrysku ma wartość 0 , nie dziwię się , że autko nie odpala - nie ma prawa. Wartość w poz 2 (z pominięciem timestamp) musi wynosić 51 jednostek w 000 BS. Skoryguj kąt wtrysku! 2. Auto jest 100% serią. Żadnego chipka nie ma. 3. Do panów, którzy nie umieją czytać logów - nie wprowadzajcie kolegi w błąd! 4. Przepływka słabiutka i kwalifikuje się do wymiany.
sokolnh Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 4. Przepływka słabiutka i kwalifikuje się do wymiany. z tym sie nie zgodze, niech doprowadzi cisnienie do normy i wtedy dopiero mierzy przepływke, moze ją w miedzy czasie przeczyścic jeszcze
baskecior Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 4. Przepływka słabiutka i kwalifikuje się do wymiany. z tym sie nie zgodze, niech doprowadzi cisnienie do normy i wtedy dopiero mierzy przepływke, moze ją w miedzy czasie przeczyścic jeszcze Zgadzam się. Nie spojrzałem na 011.
kalina Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Po pierwsze nie ma grupy 008,która mówi bardzo wiele. Zmieniłem posta, - A ja widzę chipa , ogłaszam konkurs - gdzie jest chip ?? Uzupełnij koniecznie logi o grupe 004 -dynamiczne - i grupe 008. Na moje oko coś jest namieszane z pompą,
lukjar7 Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 4. Przepływka słabiutka i kwalifikuje się do wymiany. z tym sie nie zgodze, niech doprowadzi cisnienie do normy i wtedy dopiero mierzy przepływke, moze ją w miedzy czasie przeczyścic jeszcze Zgadzam się. Nie spojrzałem na 011. nunu master
baskecior Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 4. Przepływka słabiutka i kwalifikuje się do wymiany. z tym sie nie zgodze, niech doprowadzi cisnienie do normy i wtedy dopiero mierzy przepływke, moze ją w miedzy czasie przeczyścic jeszcze Zgadzam się. Nie spojrzałem na 011. nunu master Kalam się i biję we włochatą pierś ...
Kmieta Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Opublikowano 23 Lutego 2008 Wrzucam logi dynamiczne dla 004 008 i zrobiłem 011 dla turbinki jeszcze, cos mi VAG do 2500 tylko zapisał nie wiem dlaczego, może tyle danych wam wystarczy do zinterpretowania - jutro bedzie wiecej czasu to postaram sie staranniej zrobić te logi. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed0a29c50744fd57.html W Próbie statycznej grupa 003 ma wahania obrotów raz 840 a raz 861 czy to do zaakceptowania czy coś się dzieje?? no i czy EGR dobrze funguje bo pokazuje 4,7 ( właściwe 10..90) :>
glapsson Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Jest tam ktoś? Próbuję odgrzać wątek bo twórca nie napisał co z jego problemem sie stało i jak sobie poradził a o to na forum chyba chodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się